مدل شلوار کوتاه با انواع طراحی روز برای استایل های متفاوت

مدل شلوار کوتاه با انواع طراحی روز برای استایل های متفاوت


منبع: آرگا

335

1399/12/20

12:06


مدل شلوار کوتاه با طرح و رنگ های متنوع اسپرت و مجلسی را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل شلوار کوتاه با انواع طراحی روز برای استایل های متفاوت

مدل شلوار کوتاه از انواع طرح هایی است که در چند سال اخیر مورد توجه اغلب خانم ها و دختران جوان قرار گرفته است و شما می توانید از بین این طرح ها ، شلواری با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل شلوار کوتاه با طرح و رنگ زیبا

شلوار از مهم ترین پوشش ها برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر طرح و رنگ شلوار بدرستی انتخاب شود خانم ها پوشش و استایلی متفاوت برای حضور در مهمانی ها و مجالس خواهند داشت.

مدل شلوار کوتاه

طرح های شلوار کوتاه اسپرت

برای دوخت شلوارهای کوتاه اسپرت از پارچه های جین و کتان و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید استایلی اسپرت برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید بهتر است از شلوارهای جین و اسپرت در پوشش خود استفاده نمایید.

شلوار جین کوتاه زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم های مدگرا انتخابی مناسب می باشد همچنین این طرح شلوار در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشد و بهتر است شما رنگ شلوار را به صورتی انتخاب کنید که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت داشته باشد.

توجه داشته باشید که از شلوار اسپرت کوتاه می توانید برای حضور در مکان های مختلف استفاده نمایید و بهتر است به همراه این طرح شلوار از مانتوی اسپرت و اکسسوری هایی اسپرت استفاده نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

در صورت تمایل می توانید برای جذاب تر به نظر رسیدن پاها در هنگام استفاده از شلوار کوتاه از پابند طلا یا نقره نیز استفاده نمایید که در این صورت جذابیت ظاهری تان تکمیل می شود.

شلوار کوتاه و شیک

شلوار جین کوتاه

شلوار لی کوتاه

شلوار کوتاه رنگ روشن

شلوار جین شیک

شلوار لی دخترانه

شلوار جین زیبا

شلوار لی شیک

شلوار دخترانه کوتاه

شلوار دخترانه شیک

شلوار زنانه رنگ روشن

شلوار اسپرت کوتاه

طرح شلوار زنانه لی

طرح های شلوار کوتاه پارچه ای

شلوار پارچه ای از انواع شلوارهای دخترانه و زنانه ای است که برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید در هنگام پوشیدن شلوار احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است از این طرح شلوار در پوشش خود استفاده کنید.

شلوارهای پارچه ای کوتاه را می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف بپوشید که در این صورت باید شلوار را با شومیز یا تاپ و … در پوشش خود ست نمایید همچنین می توانید این طرح شلوار را با کفش پاشنه دار بپوشید و جذابیت استایل تان را چند برابر نمایید.

شلوارهای پارچه ای کوتاه برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب به شمار می روند و شما می توانید این طرح شلوارها را به همراه مانتوی بلند و مانتوی کوتاه برای حضور در مکان های عمومی بپوشید که در این صورت باید در انتخاب اکسسوری هایتان حساسیت لازم را به خرج دهید.

شلوارهای کوتاه در انواع طرح های جذب و راسته و گشاد موجود می باشند که انتخاب هر یک از این طرح ها به فرم اندام و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

مدل شلوار کوتاه و مجلسی

شلوار مجلسی زنانه

شلوار زنانه زیبا و ساده

شلوار خاص زنانه

شلوار مشکی و شیک

مدل شلوار پارچه ای

شلوار رنگ روشن

شلوار کوتاه و خاص

شلوار پارچه ای کوتاه

شلوار ساده زنانه

شلوار رنگ روشن

شلوار زرشکی زنانه

مدل شلوار شیک و کوتاه

شلوار زیبا زنانه

شلوار زنانه رنگ تیره

شلوار جدید زنانه

مدل شلوار کوتاه و شیک

شلوار طوسی روشن

مدل شلوار کوتاه و رنگ روشن

شلوار شیک زنانه

شلوار رنگ روشن پارچه ای

شلوار زنانه شیک

شلوار طوسی

شلوار گشاد زنانه

مدل شلوار شیک زنانه

مدل شلوار شیک کوتاه

مدل شلوار زنانه کوتاه

شلوار مشکی کوتاه

 

در این مطلب با انواع طرح های شلوار کوتاه زیبا و شیک مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شلوار با تن پوشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو