دانلود بازی Ranch Simulator برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Ranch Simulator برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

379

1399/12/23

01:27


در بازی Ranch Simulator شما قرار است که افتخار و شادی را به پدر بزرگ خود بازگردانید. پدر بزرگ شما دارنده‌ی مزرعه‌ی بسیار بزرگی است که در آن کشاورزی و دامداری می‌کند و حال شما هستید که باید خانواده را در روزهای سختی که قرار دارد، نجات داده و بتوانید شرایط را تغییر دهید. شما با این کار می‌توانید شادی و خوشحالی را دوباره به مزرعه برگردازنده و پدر بزرگ خود را نیز شاد کنید. در ابتدا خانه‌ی ویرانی را می‌بینیم که از بحرانی بودن شرایط حکایت دارد.

این بازی تمام مهارت‌ها و توانایی‌های شما را محک خواهد زد و می‌توانید منطقه را به مرفه‌ترین مزرعه خود تبدیل کنید. به هر حال شما در ابتدا تنها هستید و البته که در ادامه می‌توانید از شخصیت‌های دیگر هم در این راه کمک بگیرید. بازی شما را در شرایطی قرار می‌دهد که باید همه چیز را بازسازی کرده و بتوانید احیای مجدد و باشکواهی را برای مزرعه فراهم کنید. شما به زمان و هزینه نیاز دارید تا این تغییرات را می‌توانید در مزرعه ایجاد کنید.

Ranch Simulator Build 6293984 (Early-Access) PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Ranch-Simulator

در بازی Ranch Simulator می‌توانید از دام‌های خود نیز محافظت کرده و پروژه‌هایی را به سرانجام برسانید. شما باید مهارت‌های دامداری خود را افزایش داده و نظارت سودآوری روی آن‌ها داشته باشید. دامداری از مسائل روزمره شما است و می‌توانید با تغذیه و آبیاری صحیح، باعث افزایش دام‌ها و در نتیجه سودآوری خودتان شوید. بازی درامد بیشتری از این راه برای شما خواهد داشت و می‌توانید به‌صورت سخت‌تری ماموریت‌های خود را در بازی به سرانجام برسانید. شما باید به شکار رفته و یک محیط جهان باز و بسیار بزرگ را روبروی خود داشته باشید. اسلحه‌های قابل اعتماد خود را انتخاب کرده و سعی کنید که به شکار گوزن و خرس بروید. بازی شما را در برابر گرگ‌های گرسنه قرا خواهد داد و باید بتوانید در نهایت رویای پدربزرگ خود را به سرانجام رسانید.

info

It was once your grandfather’s pride-and-joy, but your family ranch has fallen on hard times and it’s up to you to turn things around. Sitting in a remote forested valley, the dilapidated homestead will test all your abilities as you attempt to turn it into the most prosperous ranch in the region – either alone or in up to four player co-op multiplayer.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit versions only)

Processor: Intel Core i5-3570K or AMD FX-8310

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD Radeon RX 470

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit versions only)

Processor: Intel Core i7-4790 or AMD Ryzen 3 3200G

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB / GTX 1660 Super or Radeon RX 590

DirectX: Version 12

Storage: 15 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 9م مارس 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

——————

دانلود بازی Ranch Simulator Build 6293984 (Early-Access)-CHRONOS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو