دانلود بازی Beach Buggy Racing 2 Island Adventure برای کامپیوتر

دانلود بازی Beach Buggy Racing 2 Island Adventure برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

109

1399/12/23

01:27


بازی Beach Buggy Racing 2 Island Adventure شما را در گشت و گذار بین جزیره‌ی اسرارآمیزی از معابد باستانی قرار می‌دهد و قرار است که مهارت‌های ماشین سواری شما به چالش کشیده شود. تیمی از بهترین رقبا در برابر شما قرار دارند و شما باید بتوانید در برابر رقبایی قد علم کنید که هرکدام نیروی ویژه‌ای دارند. این بازی یک تجربه‌ی ریسینگ هیجان انگیز است که مشابه بازی کراش ماشینی، باید در آن ابزارهایی را پیدا کرده و رقبای خود را از میدان خارج کنید.

امکان سفارشی سازی ماشین و شخصیت در بازی وجود دارد و حتی می‌توانید صفحه را به چندین قسمت تقسیم کرده و با دوستان خود نیز بازی کنید. مهارت‌های دریفت خود را باید در این بازی گسترش داده و بتوانید ماجراجویی‌های بازی را نیز دنبال کنید. بازی دارای یک بخش داستانی بسیار جذاب است و می‌توانید پمپاژی از آدرنالین را در آن تجربه کنید. شما می‌توانید در داستان بازی عمیق‌تر شده و تجربه‌ی خود را با سفارشی سازی ماشین خود بهتر کنید.

Beach Buggy Racing 2: Island Adventure PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Beach-Buggy-Racing-2-Island-Adventure

در بازی Beach Buggy Racing 2 می‌توانید حداکثر با ۷ بازیکن دیگر نیز تیم شده و رقابت‌ها را ادامه دهید. بازی دارای یک حالت ماجراجویی بسیار جذاب است و در ساحل و دیگر مناطق نیز می‌توانید این رقابت را دنبال کنید. بازی قوانین مسخره‌ای هم دارد که تجربه‌ی شما را خنده‌دار و کمدی خواهد کرد. اهنگ‌های بازی بسیار جذاب است و شما را در حال و هوای اکشن و جذابی قرار می‌دهد.

بیش از ۴۰ ماشین منحصربه‌فرد در بازی وجود دارد و محیط‌های بازی نیز تنوع خوبی دارند. می‌توانید به اهرام مصر رفته و در اطراف آن رقابت‌های خود را دنبال کنید. جهان‌های بازی هرکدام شرایط آب و هوایی خاصی هم دارند که رقابت را واقعی‌تر خواهد کرد. سعی کنید که به تابلوی امتیازات نگاهی انداخته و بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید. بازی دارای مسابقات هفتگی بوده و می‌توانید با بازیکنان سرتاسر دنیا نیز رقابت داشته باشید.

info

Match your kart racing skills against a rag-tag crew of rivals as you explore a mysterious island packed with ancient temples, dragon-infested castles, and post apocalyptic ice cream stands. Unlock and upgrade moon buggies, monster trucks and more. Collect and master over forty unique powerups in an epic race for the ultimate trophy.

Beach Buggy Racing 2: Island Adventure is an action-packed, mayhem-filled kart racer with split screen competition and game rule customization. Play any part of the game solo or with friends in split screen—from the story-driven Adventure mode to multi-event Championships, adrenaline-pumping Races, skill-mastering Drift Attacks and more.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: 1 Ghz or faster processor

Memory: 1 GB RAM

Graphics: 1 GB VRAM

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

Additional Notes: Split screen multiplayer requires at least one compatible gamepad or keyboard and a second gamepad.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 (64-bit)

Processor: 2 Ghz or faster processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 2 GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Beach Buggy Racing 2: Island Adventure-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو