راهنمای انتخاب روسری و شال برای جذابیت بیشتر

راهنمای انتخاب روسری و شال برای جذابیت بیشتر


منبع: آرگا

219

1399/12/27

12:04


در این مطلب با راهنمای انتخاب روسری در خدمت شما خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

شال و روسری از انواع اکسسوری های کاربردی می باشند و بهتر است شما در هنگام انتخاب این اکسسوری ها حساسیت لازم را به خرج دهید و طرح و رنگ شال و روسری را با توجه به مطالبی که در زمینه راهنمای انتخاب روسری نوشته شده اند انتخاب نمایید.

راهنمای انتخاب روسری و شال مخصوص خانم ها و دختران جوان

با انتخاب شال و روسری مناسب می توانید تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید و اگر طرح و رنگ روسری یا شال را بدرستی انتخاب نمایید ظاهر شما شاداب و جذاب تر به نظر می رسد. در ادامه راهنمای انتخاب روسری و شال را پیش رو خواهید داشت.

نحوه انتخاب روسری

طرح و رنگ روسری و شال را چگونه انتخاب نماییم ؟

ابتدا با توجه به فرم صورت و مدل موهایتان روسری یا شالی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید و در مورد پوشیدن روسری یا شال تصمیم گیری کنید. روسری برای خانم های مسن انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود و خانم ها با پوشیدن این اکسسوری ظاهری رسمی و جذاب تر پیدا می کنند.

شال برای خانم ها و دختران جوان انتخاب مناسب می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری امروزی و جذاب داشته باشید بهتر است شال با طرح و رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

روسری ها در انواع مدل های مختلف نظیر روسری بزرگ و روسری کوتاه و … موجود می باشند و اگر برجستگی سینه شما زیاد می باشد و تمایل دارید این قسمت از بدن تان را بپوشانید بهتر است از روسری های بلند و چهارگوش استفاده نمایید.

روسری و شال را چگونه انتخاب نماییم ؟

نحوه بستن شال و روسری نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما این اکسسوری ها را به صورتی ببندید که فرم صورت تان بهتر به نظر برسد. اگر صورت شما کشیده یا بیضی شکل می باشد بهتر است از روسری نوک تیز استفاده نکنید و قسمت بالایی روسری را گرد کنید تا از کشیدگی صورت شما کاسته شود و صورت تان گردتر به نظر برسد.

اگر چانه ای تیز و صورت مثلثی شکلی دارید بهتر است روسری را در زیر گلو یا سمت راست و چپ صورت خود به کمک گره ای تزیینی ببندید تا از تیزی چانه شما کم شود همچنین اگر تمایل دارید از شال استفاده کنید باید آن را به صورتی روی سر خود ببندید که قسمت چانه شما سفت نباشد زیرا این کار باعث می گردد که از تیزی چانه شما کم شود.

راهنمای انتخاب شال

اگر پیشانی شما پهن و بلند می باشد نباید روسری تان را به سمت عقب ببرید یا روسری تان را در قسمت پایینی گلوی خود سفت نمایید. افرادی که دارای صورت هایی کشیده و بلند و پهن می باشند بهتر است از شال در پوشش خود استفاده نمایند همچنین اگر تمایل دارید روسری بپوشید نباید روسری را به سمت عقب ببرید یا آن را در قسمت پایین گلوی خود سفت کنید.

روسری و شال در انواع مدل های طرح دار و گلدار و ساده موجود می باشند که پوشیدن مدل های طرح دار و گلدار باعث می شود تا صورت شما پر و چاق تر به نظر برسد و با پوشیدن روسری تک رنگ صورت شما لاغرتر به نظر می رسد.
اگر صورت تان استخوانی شکل می باشد بهتر است از طرح های شلوغ نظیر بته جقه و اشکال هندسی و … استفاده نمایید در غیر این صورت بهتر است به سراغ روسری های تک رنگ بروید.

توجه داشته باشید که بهتر است هر خانمی در کمد لباس خود چندین طرح روسری و شال داشته باشد. اگر طرح اغلب لباس های شما ساده می باشد بهتر است از روسری یا شال طرح دار در پوشش خود استفاده کنید تا ظاهر و استایل تان یکنواخت به نظر نرسد. اگر لباس ها و مانتوهای خود را از بین مدل های طرح دار و گلدار انتخاب کرده اید بهتر است از روسری ساده یا روسری تک رنگ در پوشش خود استفاده نمایید.

شال و روسری را چگونه انتخاب نماییم ؟

انتخاب رنگی مناسب برای شال و روسری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ این اکسسوری ها را با توجه به رنگ پوست خود انتخاب نمایید. اگر تم پوست شما سرد می باشد بهتر است روسری و شال خود را از بین طیف های تیره رنگ و سرد نظیر صورتی و بنفش و سبز و آبی نفتی و … انتخاب نمایید. اگر پوستی با رنگ خنثی دارید می توانید از روسری و شال با رنگ های مختلف در پوشش خود استفاده نمایید.

اگر پوستی با تم گرم دارید بهتر است از روسری با رنگ های نارنجی و قرمز و شتری و … در پوشش خود استفاده نمایید و اگر پوست شما برنزه می باشد بهتر است از پوشیدن روسری با رنگ های تیره و کدر خودداری نمایید.

نحوه انتخاب شال برای خانم ها

اگر چشمان شما سبز یا میشی می باشد بهتر است از روسری هایی با رنگ صورتی و بنفش در پوشش خود استفاده نمایید. اگر رنگ چشم های شما آبی و دریایی می باشد می توانید از روسری با رنگ های گرم نظیر قرمز و نارنجی در پوشش خود استفاده نمایید. افراد با رنگ چشم قهوه ای برای انتخاب رنگ روسری محدودیت زیادی ندارید و می توانند از هر رنگی در پوشش خود استفاده نمایند. روسری با رنگ های سفید و مشکی و قهوه ای برای افراد با رنگ چشم قهوه ای انتخابی مناسب به شمار نمی رود.

در دوخت برخی از روسری و شال ها از ترکیب رنگ های مکمل یا رنگ های متضاد استفاده می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی امروزی و متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

روسری ها در انواع مدل های مجلسی و ساده و طرح دار موجود می باشند و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس از روسری مجلسی استفاده نمایید همچنین روسری های ساده و طرح دار برای حضور در مکان های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

راهنمای انتخاب روسری برای خانم های خوش سلیقه

با انتخاب روسری و شال با طرح و رنگی مناسب می توانید جذابیت ظاهری خود را تکمیل کنید از این رو در این بخش از دنیای مد مجله آرگا راهنمای انتخاب روسری مخصوص خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با توجه به این مطلب بتوانید روسری و شال خوشرنگ و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو