تهبه برنامه اجرایی مانیفست رهبر انقلاب

منبع: برترین ها

66

1400/1/1

12:41


نایب رییس مجلس در پیامی تویتری با بیان اینکه مدل اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را در اندیشکده بسامد طراحی کردیم،عنوان کرد: برنامه اجرایی مانیفست مقام معظم رهبری بعد از ٤٠ سالگیِ انقلاب با عنوان «دولت مردم» تهیه شده تا بتوانیم ⁧‫ انقلاب‌سوم‬⁩ را رقم بزنیم.

خبرگزاری ایسنا: نایب رییس مجلس در پیامی تویتری با بیان اینکه مدل اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را در اندیشکده بسامد طراحی کردیم،عنوان کرد: برنامه اجرایی مانیفست مقام معظم رهبری بعد از ٤٠ سالگیِ انقلاب با عنوان «دولت مردم» تهیه شده تا بتوانیم ⁧‫ انقلاب‌سوم‬⁩ را رقم بزنیم.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم مشهد در مجلس در حساب تویتر خود با اشاره به بیانات نوروزی رهبری انقلاب در یک رشته توییت نوشت: “مدل اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب را در اندیشکده بسامد طراحی کردیم؛ این مدل ٢٠ سال طول می‌کشد تا به تمدن با عظمت و جهانی ایرانی اسلامی برسیم.

برنامه اجرایی مانیفست مقام معظم رهبری بعد از ٤٠ سالگیِ انقلاب با عنوان «دولت مردم» تهیه شده تا بتوانیم ⁧‫ انقلاب‌سوم‬⁩ را رقم بزنیم.

‏در طرح «دولتِ مردم» برنامه اجرایی ۵ دولت در حال تنظیم است که برنامه اولین دولت با عنوان «دولت اعتماد» تدوین شده و به زودی در قالب کتاب منتشر خواهد شد.”

اندیشکده بسامد در صفحه اینستاگرامی خود در تعریف و اهداف خود نوشته است:

“اندیشکده راهبردی بسامد گام دوم ، به دنبال بازطراحی سازوکارهای آینده نگرانه مدیریت دولت های گام دوم انقلاب است،این اندیشکده متشکل از جوانان نخبه آکادمیک و مدیران با تجربه اجرایی است،که با هدف حل مسائل جامعه در حوزه های حکمرانی،اقتصاد،انرژی،کشاورزی،علم و فناوری،اجتماعی،فرهنگی،آموزش و سلامت از مسیر برنامه ریزی،گفتمان سازی و کادرشازی تشکیل شده است.”

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو