دانلود بازی COROPATA برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی COROPATA برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

114

1400/1/3

00:11


بازی COROPATA شما را با شخصیت هیماواری همراه می‌کند تا تربچه‌ی وی را به محله رسانده و بتوانید بر پازل‌ها و معماهای مختلفی که روبروی‌تان قرار می‌گیرد، غلبه کنید. این بازی اهداف مختلفی را در سر راه شما قرار می‌دهد و باید بتوانید به دختر بچه کوچک و مستقل ماجرا کمک کنید. شما باید اشیا را روی صفحه قرار داده و به‌طور غیرمستقیم به هیماواری کمک کنید که بدون مراقبت خاصی بتواند در جهان خاص بازی به جلو حرکت کند. این بازی بخشی از پازل ناقصی است که در روبروی شما قرار دارد و می‌توانید از وسایل و المان‌های بازی بهترین استفاده را ببرید. هیماواری در صورتی می‌تواند به راحتی به مسیر خود ادامه دهد که شما به وی کمک کنید. گاهی اوقات هیماواری دمدمی مزاج خواهد بود و نمی‌تواند اهداف خود را حتی با وجود عالی بودن شرایط انجام دهد.

COROPATA PC-DARKZER0

دانلود-بازی-COROPATA

در بازی COROPATA می‌توانید از انرژی و روحیه هیماواری در شرایط خاص استفاده کرده و یک توپ را با ذوق و شوق بسیار پرتاب کنید. هیماواری در این شرایط پرتاب‌های بهتری انجام داده و می‌تواند از روحیه بالای خود کمک بگیرید. انرژی خود را باید بالا برده و مواد غذایی موردنیاز را به دست وی برسانید. شما می‌توانید روحیه خود را تا حد امکان بالا برده و شرایط را برای خود مساعد کنید. گربه‌ها و حیوانات اهلی دیگر هم در بازی وجود دارد و تجربه‌ی بازی را برای کودکان جذاب‌تر خواهند کرد.

این بازی با روحیه شما بازی خواهد کرد و یک تجربه‌ی عالی برای سرگرم شدن خواهد بود. چالش‌های بازی کمی با دیگر آثاری که تجربه‌ کرده‌اید متفاوت است و به‌همین دلیل علاقه‌مند خواهید بود که آن را تا انتها تجربه کنید. در طی راه، سعی کنید سریع‌تر باشید و قبل از اینکه شخصیت اصلی به مانع موردنظر برسد، شما خودتان آن را حل کنید. به نوعی سرعت یکی از المان‌های موفقیت در بازی است و بهتر است به آن توجه داشته باشید.

info

Help guide Himawari to the goal in this puzzle game! It’s a game where you help the independent little girl, Himawari. You must place objects on-screen to indirectly help Himawari, who’s walking forward without a care in the world.

The objects placed on the stage are part of an incomplete puzzle. Place the items from your inventory to complete the puzzle so Himawari safely reaches her destination.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core i5

Memory: 2 GB RAM

Storage: 10 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی COROPATA-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو