دانلود بازی Red Ronin برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Red Ronin برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

132

1400/1/3

01:17


بازی Red Ronin شما را به دنیای تاکتیکی خواهد برد که باید با یک گیم‌پلی مبتنی بر نوبت و البته سریع، به یک رونین خونخوار تبدیل شوید. شما در این مسیر با یک ربات نیز همراه خواهید شد که در جستجو برای انتقام نهایی خودش است. بازی شما را در مسیری هیجان انگیز قرار داده است و داستان آن را تا انتها تجربه خواهید کرد. در این داستان، تیم سابق رونین، به او خیانت کرده است و Red همراه با ربات همراه خود که آیزاک نام دارد، وارد سفری بدون توقف می‌شود. او باید در این سفر انتقامش را از یار همراه خود گرفته و بتواند همه‌ی کسانی که او را ترک کرده‌اند، از بین ببرد. از ویژگی‌های اصلی بازی می‌توانیم به ۵ ساعت نبرد مبتنی بر نوبت اشاره کنیم که از طریق چندین سطح دنبال می‌شود. تمامی سطوح بازی توسط خود سازندگان طراحی شده است و بنابراین دقت نظر بالایی را می‌توانید در هر کدام نظاره کنیم.

Red Ronin PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Red-Ronin

سیستم نبردهای بازی Red Ronin کاملا منحصربه‌فرد است و تنها باید سرعت عمل کافی در آن‌ها داشته باشید. بازی از طریق انتقام دنبال می‌شود و در هر زمان باید هدف نهایی خود را به یاد داشته باشید. بازی مبتنی بر پازل دنبال می‌شود و در برخی از مواقع نیز یک هک اند اسلش تمام عیار نظاره خواهیم کرد. بازی شما را به یک خونخوار تبدیل خواهد کرد که از هر فرصتی برای انتقام جویی خود استفاده می‌کند. بازی به‌صورت بالا به پایین نمایش داده می‌شود و شما احاطه‌ی کاملی روی دشمان خود خواهید داشت. مراحل مانند یک فیلم سینمایی هستند که باید استراتژی و تاکتیک لازم را برای پیروزی در نبرد داشته باشید. همیشه تلاش کنید که هنگام ظاهر شدن رادار، در یک جایگاه مناسب ایستاده و نیروهای خود را در موقعیت مناسبی قرار دهید. دشمنان شما تنوع بالاتری پیدا می‌کنند و می‌توانید با کومبو زدن به آن‌ها، امتیاز بیشتری کسب کنید.

info

Red Ronin is a Turn-based but fast paced dash ‘n slash game where a bloodthirsty ronin and her companion bot search for revenge.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: Dual Core

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics or equivalent

DirectX: Version 9.0

Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Quad Core

Graphics: 2GB Dedicated Graphics

DirectX: Version 11

Storage: 300 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Red Ronin-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو