مدل لباس های مناسب برای اندام ساعت شنی و جذابیت بیشتر

مدل لباس های مناسب برای اندام ساعت شنی و جذابیت بیشتر


منبع: آرگا

272

1400/1/5

12:05


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل های لباس برای اندام ساعت شنی جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت بهره را برده باشید.

لباس برای اندام ساعت شنی باید به گونه ای انتخاب گردد که انحنا و فرم موزون اندام زیباتر به نظر برسد از این رو بهتر است خانم ها با این فرم اندام در انتخاب لباس و اکسسوری های خود حساسیت لازم را به خرج بدهند.

لباس برای اندام ساعت شنی مخصوص خانم ها و دختران جوان

اگر فرم اندام شما به شکل ساعت شنی می باشد بهتر است بدانید که اغلب خانم ها حسرت اندام شما را می خورند و علاوه بر این پیدا کردن لباس مخصوص افراد با فرم اندام ساعت شنی کار راحتی می باشد. افراد با فرم اندام ساعت شنی دارای دور کمر زیبایی هستند و اندازه سینه و ران آن ها تقریبا برابر می باشد و قسمت ران و باسن و سینه ها پرتر از سایر نقاط اندام می باشد. در مطالب قبلی لباس مخصوص افراد چاق و لباس مخصوص افراد لاغر را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع طرح های لباس مخصوص اندام ساعت شنی را مشاهده خواهید کرد.

لباس طرح دار برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

راهنمای انتخاب لباس مخصوص فرم اندام ساعت شنی

لباس ها و پیراهن های بندی برای افراد با این فرم اندام مناسب هستند زیرا این طرح لباس ها در قسمت دور کمر جمع می شوند و پایین آن ها نیز کلوش می شود. لباس های کشباف و لباس هایی که در قسمت بالاتنه چسبان هستند و سینه را نمایان می کنند مخصوص افراد با فرم اندام ساعت شنی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر شما تمایل دارید تاکید چشم ها را به دور کمر خود جلب کنید بهتر است از لباس های آستین دار استفاده نمایید و اگر تمایل دارید بازوهایتان را به نمایش بگذارید می توانید از لباس آستین کوتاه یا لباس هایی که دارای آستین کلوش سه ربعی هستند استفاده نمایید. پوشیدن لباس های دکلته و آستین حلقه ای نیز برای خانم ها با این فرم اندام انتخابی مناسب می باشد.

اگر شما تمایل دارید کت بپوشید بهتر است کتی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که باریکی کمر شما را به خوبی نمایان کند همچنین خانم ها با این فرم اندام بهتر است ژاکتی را برای پوشیدن انتخاب نمایند که باریکی کمرشان قابل مشاهده باشد.

بلوز و شلوار برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

پیراهن ساده برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

پیراهن مجلسی برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

مدل پیراهن ساده برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

مدل پیراهن مجلسی مخصوص افراد با فرم اندام ساعت شنی

مدل لباس ساده برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

مدل سرهمی شیک برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

سرهمی راه راه برای افراد با فرم اندام ساعت شنی

مدل سرهمی برای فرم اندام ساعت شنی

طرح های لباس برای اندام ساعت شنی

لباس های زیبا و شیک لباس برای اندام ساعت شنی

مدل لباس برای اندام ساعت شنی

پیراهن مجلسی برای اندام ساعت شنی

لباس برای افراد با فرم اندام شنی

سرهمی شیک و ساده

سرهمی مخصوص اندام ساعت شنی

مدل پیراهن مخصوص اندام ساعت شنی

مدل پیراهن ساده مخصوص اندام ساعت شنی

افراد با فرم اندام ساعت شنی بهتر است از پیراهن در پوشش خود استفاده نمایید و پیراهن بهتر است از بین طرح هایی انتخاب شود که به خوبی روی فرم اندام می خوابند و باعث می شوند تا فرم ساعت شنی بهتر مشاهده شود. پیراهن هایی که در قسمت کمر جمع می شوند نیز برای خانم ها با این فرم اندام انتخابی مناسب می باشند. اگر شما تمایل دارید از پیراهنی گشاد در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است دور کمر پیراهن را به کمک کمربند ببندید. اگر پاهای خوش تراش دارید می توانید از پیراهن کوتاه در پوشش خود استفاده نمایید همچنین پیراهن ها با پایین تنه کار شده برای خانم ها با این فرم اندام انتخابی مناسب می باشند.

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید پوشیده باشید بهتر است از پیراهن بلند و ساده در پوشش خود استفاده نمایید و این پیراهن را با کفش پاشنه بلند بپوشید.

توجه به مدل شلوار نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است خانم ها با این فرم اندام از شلوار فاق بلند و چسبان در پوشش خود ستفاده نمایید. شلوارها با کمر کوتاه نیز برای خانم ها با اندام ساعت شنی مناسب می باشند همچنین خانم ها با این فرم اندام بهتر است از شلوار کشی و لگ برای نشان دادن انحنای اندام خود استفاده نمایند.

مدل سرهمی یکی دیگر از انواع لباسهای مناسب برای اندام ساعت شنی است و سرهمی ها باعث می شوند تا فرم اندام شما متناسب و جذاب تر به نظر برسد.

مدل لباس مجلسی

کت سارافون برای اندام ساعت شنی

ست لباس برای اندام ساعت شنی

لباس ساده برای اندام ساعت شنی

لباس برای اندام ساعت شنی

مدل لباس طرح دار

بلوز برای فرم اندام ساعت شنی

بلوز ساده زنانه

طرح لباس مخصوص اندام ساعت شنی

مدل سرهمی مخصوص فرم اندام ساعت شنی

مدل پیراهن برای فرم اندام ساعت شنی

پیراهن طرح دار مخصوص اندام ساعت شنی

شلوار فاق بلند برای فرم اندام ساعت شنی

در این مطلب با انواع طرح های لباس مخصوص افراد با فرم اندام ساعت شنی آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباس هایی شیک و خاص را انتخاب کنید. ّبرای

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو