دانلود بازی Yakuza 6 The Song of Life برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی Yakuza 6 The Song of Life برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

457

1400/1/6

20:00


در بازی Yakuza 6 The Song of Life کازوما کیریو دقیقا متوجه می‌شود که مردم حاضرند برای خانواده خودشان چه کارها انجام دهند. او به خون و پیوند ارتباطی آن پی برده است و قرار است که یک سری حودث بسیار سهمگین را از سر خود بگذراند. در این بازی حوادثی را خواهیم دید که از هر زمان دیگری به قلب وی نزدیک است. کیریو حال پیر و فرسوده شده است و می‌فهمد که دختری که قرار است جانشین وی شود، در یک یتیم خانه بزرگ شده است. در این بازی در خلال داستان، یک ماشین به وی ضربه زده و همه چیز را دوباره تغییر می‌دهد. بازی دچار یک واقع گرایی بزرگ شده است و تجربه‌ی اکشن آن را بیش از پیش لذت‌بخش تر خواهد کرد. بازی از یک ترکیب داستانی جنایی تشکیل یافته است و فضای سنگینی را در برخی از اوقات برای بازیکن فراهم می‌کند.

Yakuza 6: The Song of Life PC-CODEX

دانلود-بازی-Yakuza-6-The-Song-of-Life

از دیگر ویژگی‌های بازی Yakuza 6 The Song of Life می‌توانیم به واقع گرایی خارق‌العاده آن بپردازیم که یک شهر بندری زیبا و ساکت را در منطقه‌ی هیروشیما به تصویر می‌کشد. همه چیز را می‌توانیم ترکیبی فراموش نشدنی از جنایت سنگین بدانیم که معمولا در سری بازی‌های یاکوزا رخ می‌دهد. در این بازی مبارزات با حد انفجاری بیشتری در جریان هستند و شما می‌توانید همه‌ی رذایل و حواس پرتی‌های مجموعه را در این نسخه هم مشاهده کنید.

بازی برای سخت افزارهای فعلی طراحی شده است و دنیای زیر زمینی ژاپن را با تصاویر دقیق خودش به تصویر می‌کشد. در این بازی یکسری انیمیشن‌های زنده را نیز شاهد هستیم که به لطف موتور فیزیکی جدید بازی پرداخت شده‌اند. بازی ویترینی از ویژگی‌های هیجان انگیز است که علاقه‌مندان به این سری یقینا با آن لذت خواهند برد. بازی دارای نماهای دیدنی از دنیای اونومیچی است و ساکنین شهر نیز از هرگونه فرصتی برای قدرت نمایی استفاده می‌کنند. شب‌های شهر طولانی و پر سر و صدا است و هیاهوی زندگی یاکوزایی را به خوبی به تصویر می‌کشد.

info

In Yakuza 6, Kazuma Kiryu will find out exactly how much people are willing to sacrifice for family – be those ties through blood or bond – when he investigates a series of shadowy events that involve the ones he holds closest to his heart. Fresh out of a three-year prison sentence, an older and weathered Kiryu comes to find out that his surrogate daughter, Haruka, has gone missing from the orphanage he looks after. The trail leads him to his old stomping grounds in Kamurocho, where he discovers that she has been struck by a car and now lies in a coma. To make matters worse, Kiryu learns that Haruka now has a son that he must look after. With baby in hand, Kiryu journeys to the seaside town of Onomichi, Hiroshima to unravel the truth about Haruka, her son, and a sinister secret that the Hiroshima yakuza are harboring.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-3470 | AMD FX-6300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 660, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Additional Notes: Requires a CPU which supports the AVX and SSE4.2 instruction set

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-6700 | AMD Ryzen 5 2600

Memory: 6 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070, 8 GB | AMD Radeon RX Vega 56, 8 GB

DirectX: Version 11

Storage: 40 GB available space

Additional Notes: Requires a CPU which supports the AVX and SSE4.2 instruction set

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو