منبع: آرگا

566

1400/1/7

11:04


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، مجموعه ای خاص و متنوع از انواع عکس کانگورو و بچه اش را برای شما عزیزان گرامی تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

کانگورو یکی دیگر از حیوانات بامزه و دوست داشتنی هستند که اکثر آنها در کشور استرالیا و گینه نو زندگی می کنند و جزء گروه پستانداران هستند. کانگورو های ماده جلوی شکم خود یک کیسه دارند که تا بزرگ شدن بچه هایش درون آن مواظبت می کند و شیر می دهد. خوب است بدانید که بچه کانگورو ها پس از سه ماهگی می توانند از کیسه بیرون بیایند و در مواقعی که گرسنه شدند به کیسه برگردند و شیر بخورند. در ادامه این مطلب از مجله آرگا، مجموعه ای جدید و زیبا از انواع عکس کانگورو و بچه هایش را تهیه و ارائه نموده ایم.

مجموعه ای زیبا و جالب از عکس کانگورو

کانگورو ها از دسته جانورانی هستند که سرعت حرکت بالایی دارند و هر موقع احساس خطر کنند با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت می دوند حتی گاهی هم به ۷۹ کیلومتر بر ساعت هم می رسد.. تغذیه این گیاهان از شاخه درختان، شکوفه ها، علف ها، بوته ها و دیگر بافت های گیاهی به دست می آیند. اکثر این جانوران شب زی هستند؛ یعنی در روز های گرم استراحت می کنند و برای جستجوی غذا در شب فعالیت می کنند.

کانگوروها معمولاً گروه هایی به اسم ” مآب ” تشکیل می دهند که در آن یک نر و چند ماده و فرزندان آنها در این گروه زندگی می کنند. گاهی اوقات آنها چند گروه با هم جمع می شوند و گروه بزرگتری تشکیل می دهند تا از اعضای ضعیف تر یا کوچک ‌تر گروه دفاع کنند.

جالب است بدانید که فرزندان برای زمان طولانی شیر مادر خود را می خورند و چون بچه های کانگورو با فاصله های کمتری متولد می شوند و هنوز بچه قبلی در کیسه مادرش زندگی می کند، بچه بعدی متولد می شود، این حیوان مجبور است که به هردو فرزندانش شیر بدهد. در این شرایط سینه های مادر دو نوع شیر تولید می کند که مناسب رده های سنی بچه هایش می باشد. مثلا؛ برای فرزند تازه به دنیا آمده شیر رقیق با کربوهیدرات و کمی پروتئین و برای فرزند بزرگ تر شیر پرچرب.

انواع زیبا تصاویر کانگورو و بچه اش

تصویر کانگورو در کنار بچه هاش

این جانوران برای کشور استرالیا بسیار اهمیت دارد. مردم این کشور در زمان قدیم از پوست، شیر، گوشت، تاندون و کیسه بیضه برای مصرف های مختلفی استفاده می کردند. امروزه از گوشت این حیوان در کشور استرالیا و همچنین سایر کشور های دنیا صادر می شود.

حیوان کانگورو نیز همانند سایر حیوانات دیگر در گونه های مختلفی وجود دارند که بزرگ ترین آنها به اسم ” کانگورو قرمز” و ” کانگورو خاکستری” است. از دیگر گونه های کانگورو می توان به کانگوروی قرمز، کانگوروی خاکستری شرقی، کانگوروی خاکستری غربی، کانگوروی بزشکل و … اشاره نمود.

عکس های کانگرو سفید رنگ

تصویر زیبا و جالب از کانگورو سفید رنگ

انواع متنوع تصاویر کانگورو و بچه اش

امروزه هر فردی بنابر سلیقه و علاقه خود تمایل دارد، تصاویری از حیوانات مختلف مانند خرس، شیر، ببر، پلنگ، سگ، گربه، اسب و حتی پرندگان را به عنوان عکس پروفایل اینستاگرام، تلگرام، واتساپ و … استفاده نماید. از این رو در ادامه این مطلب از مجله آرگا، گلچینی بامزه و زیبا از انواع تصاویر کانگورو و بچه هایش را مشاهده می نمایید.

تصویر جالب از کانگورو ها

تصویر زیبا کانگورو استرالیایی

عکس کانگورو خاکستری غربی

تصویر کانگورو ناز و بامزه با بچه اش

عکس های کانگورو مشکی

تصویر جالب کانگورو گیاهخوار

نمونه های متنوع از کانگورو های استراالیایی

تصاویر بامزه از کانگورو

عکس جالب از این جانور در حال پریدن

عکس کانگورو در کنار فرزندش

عکس نزدیک از چهره کانگورو

انواع جدید صاویر زیبا کانگورو

تصویر جالب از دو کانگوروی قرمز در حال دعوا

تصاویر جذاب و زیبا از کانگورو و بچه اش

تصاویر جالب و جذاب کانگورو

نمونه های خاص کانگورو با بچه اش

تصویر بچه کانگورو

دعوا جالب دو بچه کانگورو

انواع مختلف عکس کانگورو

عکس کانگورو های بامزه

انواع عکس کانگورو

عکس های دیدنی و جذاب از این جانور

تصویر جذاب کانگوروز

تصاویر زیبا کانگورو ها

انواع جالب عکس کانگورو

عکس کانگورو و بچه اش

عکس کانگورو زیبا و جذاب

گالری تصاویر کانگورو

عکس کانگورو قرمز رنگ

تصویر باحال کانگورو درحال پریدن

عکس بامزه و زیبا کانگورو

انواع مختلف از تصاویر زیبا کانگورو

انواع زیبا عکس کانگورو قرمز رنگ

تصویر باحال از کانگوروها

عکس کانگورو در کنار بچه اش

تصویر کانگورو خاکستری

تصویر زیبا از کانگوروی خاکستری غربی

عکس کانگورو های جالب در استرالیا

تصویر کانگورو درحال پریدن

عکس بامزه و جالب کانگورو و بچه اش

تصویر کانگوروی زیبا و جذاب

انواع متنوع عکس کانگورو

انواع متفاوت عکس کانگرور

گلچین جدید از تصاویر کانگورو ها را در این مطلب مشاهده نمودید امیدواریم از عکس های بامزه این حیوان لذت برده باشید و این تصاویر مورد پسندتان قرار گرفته باشد. همچنین برای آشنایی بیشتر تصاویر حیوانات دیگر به بخش عکس حیوانات مراجعه نمایید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو