دانلود بازی KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX برای کامپیوتر

دانلود بازی KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

148

1400/1/12

23:34


بازی Kingdom Hearts HD 1.5 and 2.5 Remix شامل ۴ بازی و ۲ فیلم سینمایی هست و از این چهار بازی، دوتاشون بازی های اصلی که همون نسخه اول و دوم بازی هستند و دوتای دیگه جزو زیر مجموعه های سری محسوب می شن و از کنسول های دیگه برای PS4 پورت شدند و اومدند تا به داستان عمق بیشتری بدن. در نسخه اصلی اول، شما با سورا، شخصیت اصلی داستان و دوستانش آشنا می شین و می بینید که سورا چطوری جهانی رو که در حال فروپاشی هست، با استفاده از قدرت keyblade یا همون کلید شمشیر و همچنین کمک دوستانش، نجات می دهد.

بازی Kingdom Hearts با یک میان پرده سینمایی زیبا شروع می شود و از همین اول می توانید حدس بزنید که داستان بازی قراره حول چه محوری بچرخد. سپس طی چند مرحله کوتاه که حدود نیم ساعت طول می کشد، خط کلی سیستم بازی مشخص و به شما آموزش داده می شود. اول از شما خواسته می شود که بین سه قدرت جادوگر، محافط و جنگجو یکی را انتخاب کنید و بعدش از یکی از دوتای باقی مونده چشم پوشی کنید.خب اشتباهی که ممکن هست اینجا پیش بیاد، این هست که فکر کنید مثل بازی های امروزی مثلا اگه جنگجو انتخاب شود، دیگر نمی توانید از جادو استفاده کنید و… . اما اینطور نیست و در اصل این انتخاب ها به اینکه قدرت حمله شما چقدر باشد و یا اینکه توانایی حمل چند تا آیتم رو همزمان داشته باشید، ختم می شود.

KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX PC-CODEX

دانلود-بازی-KINGDOM-HEARTS-HD-1.5-and-2.5-ReMIX

بنابراین بدون نگرانی انتخاب های خود را انجام دهید چون توی سیستم مبارزه بازی تغییری ایجاد نمی شود و شما هرچی بدستتون برسد، می توانید به عنوان شمشیر ازش استفاده کنید! بعد از انتخاب قدرت، کنترل های بازی Kingdom Hearts طی چند مرحله به شما آموزش داده می شود و با تموم شدن این مراحل، داستان بازی تازه شروع می شود.

داستان بازی مثل بیشتر بازی های ژاپنی از عمق خوبی برخوردار می باشد و شما را تا آخرین لحظه به دنبال خودش می کشوند. شما همینطور که از دنیایی به دنیای دیگه سفر می کنید با شخصیت های زیادی آشنا می شوید و قدرت های جدیدی کسب می کنید. سفر به دنیاها با سفینه “گومی” انجام می شود و شما با جاخالی دادن و تیر زدن راهتون رو به دنیای دیگه باز می کنید. حتی می توانید سفینه‌ خود را در گاراژ مخصوصش تغییر و ارتقا بدید. لوازم مخصوص برای این کار را هم حین بازی و یا با ترکیب کردن موادی که دارید بدست میارید.

منبع توضیحات: بازی مگ

info

KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX is an HD remastered collection of 6 unforgettable KINGDOM HEARTS experiences. KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX is the perfect opportunity to start wielding your Keyblade to save the Disney worlds from darkness.

Key Features

KINGDOM HEARTS HD 1.5 + 2.5 ReMIX is an HD remastered collection is an essential collection, featuring:

• KINGDOM HEARTS FINAL MIX

• KINGDOM HEARTS Re:Chain of Memories

• KINGDOM HEARTS 358/2 Days (HD Remastered cinematics)

• KINGDOM HEARTS II FINAL MIX

• KINGDOM HEARTS Birth by Sleep Final MIX

• KINGDOM HEARTS Re:coded (HD Remastered cinematics)

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64bit (ver. 1909 or later)

Processor: Intel® Core™ i3-3210, AMD A8-7600

Memory: 4GB or more

Storage: 60GB or more

Direct X: Version 12

Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 730, AMD Radeon™ R7 240, VRAM 2GB or more

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64bit (ver. 1909 or later)

Processor: Intel® Core™ i3-3210, AMD A8-7600

Memory: 4GB or more

Storage: 60GB or more

Direct X: Version 12

Graphics: NVIDIA® GeForce® GT 730, AMD Radeon™ R7 240, VRAM 2GB or more

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX-CODEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم

دانلود پارت 24 با لینک مستقیم

دانلود پارت 25 با لینک مستقیم

دانلود پارت 26 با لینک مستقیم

دانلود پارت 27 با لینک مستقیم

دانلود پارت 28 با لینک مستقیم


kingdom hearts بازی KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX دانلود KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX برای pc دانلود بازی KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX دانلود کرک سالم بازی KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX دانلود مستقیم KINGDOM HEARTS HD 1.5 and 2.5 ReMIX برای pc وبسایت همراه رایانه دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم دانلود پارت 15 با لینک مستقیم دانلود پارت 16 با لینک مستقیم دانلود پارت 17 با لینک مستقیم دانلود پارت 18 با لینک مستقیم دانلود پارت 19 با لینک مستقیم دانلود پارت 20 با لینک مستقیم دانلود پارت 21 با لینک مستقیم دانلود پارت 22 با لینک مستقیم دانلود پارت 23 با لینک مستقیم دانلود پارت 24 با لینک مستقیم دانلود پارت 25 با لینک مستقیم دانلود پارت 26 با لینک مستقیم دانلود پارت 27 با لینک مستقیم دانلود پارت 28 با لینک مستقیم آموزش اکسل Excel آموزش زبان‌های خارجی آموزش بورس و تحلیل تکنیکال آموزش فتوشاپ و کورل آموزش افتر افکت After Effects آموزش‌های رایگان آموزش برنامه نویسی آموزش طراحی سایت ساخت اپلیکیشن موبایل

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو