دانلود بازی Dont Forget Me برای کامپیوتر – نسخه Razor1911

دانلود بازی Dont Forget Me برای کامپیوتر – نسخه Razor1911


منبع: دانلود ها

95

1400/2/4

02:27


در بازی Don’t Forget Me باید نقش یک متخصص جهانی را دنبال کنید که در زمینه دستکاری حافظه به تبحر زیادی دست پیدا کرده است. این متخصص می‌تواند روحیات افراد را تغییر داده و روی ذهن آن‌ها احاطه پیدا کند. شما زندگی خود را در این بازی از نوع شروع می‌کنید و می‌توانید در ذهن بیماران خود فرو روید تا بتوانید خاطرات آن‌ها را کشف کرده و کپی کنید. همه چیز به همین سادگی‌ها نخواهد بود و دیری نخواهد پایید که باید رازهایی را پشت سر گذاشته و بتوانید گریبان دشمنان خود را بگیرید. این بازی از آثاری مانند Her Story الهام گرفته است و با داشتن یک گیم پلی کلاسیک، ماجراجویی جدیدی را به شما ارائه می‌کند. این بازی سیستم معمای مدرنی دارد و یقینا از تجربه آن احساس خوبی خواهید داشت.

Don’t Forget Me PC-Razor1911

دانلود-بازی-Dont-Forget-Me

باید در بازی Dont Forget Me به ذهن بیماران خود نفوذ کرده و از طریق یک سیستم پیچیده، آزمایشی روی آن‌ها انجام دهید. شما در برخی از مراحل، یک کاراگاه بزرگ خواهید بود که با دانش خود، به سمت علایق مردم رفته و آن‌ها را روی افراد دیگر نیز کپی می‌کند. او می‌توانید از کلمات خاصی برای کشف خاطرات آن‌ها استفاده کرده و اسرار آن‌ها را افشا کند. بازی یادآوری خوبی از شخصیت‌های مختلف خود خواهد داشت و شما باید از چنین اطلاعاتی برای احاطه بیشتر در این اثر استفاده کنید.

این بازی موسیقی دلپذیری هم دارد و می‌توانید در کنار آن، یک گرافیک پیکسلی زیبا همراه با شخصیت‌های جذاب هم داشته باشید. مسیری که در آن حرکت می‌کنید، کاملا قابل تغییر است و این شما هستید که می‌توانید یک چشم انداز منحصربه‌فرد از آینده را شکل دهید. متن به متن بازی طراحی منحصربه‌فردی دارد و می‌توانید بر سیستم پازل بازی تسلط پیدا کنید. همکاری در بازی اهمیت زیادی دارد و گیم‌پلی بازی نیز روی تصمیم‌های اخلاقی استوار شده است. شما باید به صورت یکپارچه این بازی را تجربه کنید.

info

Where are you? *Who* are you? As amnesiac Fran, you awake from a mind-consuming reverie on the doorstep of one of the world’s foremost experts in memory manipulation. Taken in by the kindly Bernard, you begin your life anew, diving into the minds of patients to uncover and copy their memories.. But it’s not long before the secrets you left behind catch up with you…and the fate of the world comes knocking at your door.

Inspired by games like Her Story and The Red Strings Club, Don’t Forget Me combines classic adventure gameplay with a modern puzzle system. Enter the minds of patients and use deduction to access their memories and progress your story.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8.1/10 x64

Processor: Intel Pentium D 915 (2800 MHz), AMD Athlon 64 4000+ (2600 MHz) or equivalent

Memory: 1 GB RAM

Graphics: GeForce 7600GS (256 MB) or Radeon HD 2600 PRO (256 MB)

Storage: 750 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8.1/10 x64

Processor: Intel Pentium D 915 (2800 MHz), AMD Athlon 64 4000+ (2600 MHz) or equivalent

Memory: 1 GB RAM

Graphics: GeForce 7600GS (256 MB) or Radeon HD 2600 PRO (256 MB)

Storage: 750 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Don’t Forget Me-Razor1911 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو