یک اندام ایده آل داشته باشید

68

1400/2/13

11:25


داشتن یک اندام ایده آل دغدغه بسیاری از مردم جهان است. تفاوتی ندارد شما در چه مرحله ای از زندگی به سر می برید و حتی جنسیت شما چیست؟ متاهل و مجرد هم ندارد؛ در واقع داشتن اندام ایده آل علاوه بر اینکه یک زیبایی ظاهری فوق العاده به شمار می رود نشان دهنده سلامت جسمی شما بوده و باتوجه به این اصطلاح قدیمی که روح سالم در بدن سالم است حتی می توان گفت که اندام زیبا و ایده آل می تواند نشان دهنده سلامت روانی افراد هم باشد.

یک اندام ایده آل داشته باشید

به گزارش بهداشت نیوز، داشتن یک اندام ایده آل دغدغه بسیاری از مردم جهان است. تفاوتی ندارد شما در چه مرحله ای از زندگی به سر می برید و حتی جنسیت شما چیست؟ متاهل و مجرد هم ندارد؛ در واقع داشتن اندام ایده آل علاوه بر اینکه یک زیبایی ظاهری فوق العاده به شمار می رود نشان دهنده سلامت جسمی شما بوده و باتوجه به این اصطلاح قدیمی که روح سالم در بدن سالم است حتی می توان گفت که اندام زیبا و ایده آل می تواند نشان دهنده سلامت روانی افراد هم باشد.

ورزش کردن و داشتن یک رژیم غذایی سالم دو رکن اصلی برنامه شما برای داشتن یک اندام ایده آل را تشکیل می دهند؛ اما قطعا شما هم با ورزش کردن قادر به ایجاد تغییر در برخی از اندام های خود نخواهید بود یا بهتر است بگوییم باید مدت زمان طولانی صرف فرم دادن و یا بزرگ کردن این اندام ها کنید. اندام های جنسی زنانه از جمله مهم ترین اعضای بدن هستند که معمولا فرم دادن و افزایش حجم آن ها کار بسیار دشواری است.

در این میان سایز اندام جنسی آقایان علاوه بر اینکه با افزایش یا کاهش وزن تغییر نمی کند به عنوان یکی از اعضای بدن انسان شناخته می شود که حتی ورزش هم بر روی سایز آن بی تاثیر است. درواقع بهتر است بگوییم که ورزش خاصی برای برخی از اعضای بدن همانند اعضای سر و صورت یا آلت تناسلی وجود ندارد تا بتوان با استفاده از آن ها، تغییرات مناسبی در سایز و حجم این اعضا ایجاد کرد.

وکیوم مردانه و افزایش سایز اندام های جنسی

حال سوال این است که با توجه به ناتوانی انسان در طول قرن های متمادی برای افزایش سایز اندام های جنسی در زنان و مردان، هیچ راهکار مناسبی در دنیای کنونی برای رفع این مشکلات وجود ندارد؟ پاسخ مثبت است! ما در مباحث ابتدایی صرفا عدم تاثیر ورزش و رژیم غذایی در افزایش سایز اندام های جنسی به نحو موثر و مطلوب را انکار کردیم این درحالی است که امروزه می توان با روش های مدرن حتی سایز این اندام ها را هم تغییر داد. وکیوم مردانه همان وسیله ای است که از آن صحبت می کنیم.

 

یک اندام ایده آل داشته باشید

 

 

دستگاه وکیوم سینه

در ورزش بدن سازی می توانید با حرکات بسیار زیادی، یک فرم مناسب و ایده آل برای سینه های خود ایجاد کنید، اما این را هم بدانید که در برخی از موارد ایجاد فرم ایده آل، ماه ها و حتی سال های متوالی به طول می انجامد.

در کنار این امر باید به مصرف بیشتر پروتئین هم روی آورده و این کار می تواند تا حدی برای سلامت شما مضر باشد چرا که با مصرف بیش از اندازه پروتئین با کاهش عملکرد کبد و سنگین شدن سایر اعضای بدن مواجه می شوید.

علاوه بر موارد فوق باید به هزینه بسیار بالای مکمل های بدن سازی و یا مصرف پروتئین های سالم همانند سینه مرغ اشاره کرد که برای برخی از افراد امکان پذیر نیست. در این شرایط می توان به راحتی و با استفاده از دستگاه وکیوم سینه، سینه هایی بزرگ تر و برجسته تر داشت. مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن به سینه های ایده آل در ای روش تنها چند دقیقه خواهد بود.

البته این را هم اضافه کنیم که دستگاه وکیوم این کار را از طریق بادکش ها انجام می دهد و سینه های شما بعد از چند ساعت به سایز اولیه باز می گردند. برای این که سایز سینه های شما در مدت زمان اندکی بیشتر شود و ماندگاری بالاتری هم داشته باشد بهتر است در کنار ورزش کردن، رژیم غذایی سالم و پر از پروتئین، از روغن خراطین هم استفاده کرده و روزانه آن ها را ماساژ دهید تا جریان خون در بافت های سینه افزایش یابد و سایز سینه ها هم بیشتر شود.

دستگاه وکیوم باسن

دستگاه وکیوم باسن هم شباهت بسیار زیادی به نمونه اخیر دارد. شباهت ظاهری بالا و همچنین نحوه عملکرد این دستگاه باعث شده است همواره در کنار دستگاه وکیوم سینه معرفی گردد. اصولا زنانی که به دستگاه وکیوم سینه نیاز دارند باسن کوچکتری داشته و سعی می کنند این رکن از اندام جنسی خود را هم برجسته تر نمایند. برای این کار کافی است تا در کنار ورزش مناسب و رژیم غذایی سالم، از دستگاه وکیوم باسن استفاده کرده و روزانه با استفاده از روغن خراطین، موضع مورد نظر را ماساژ دهید. این کار باعث می شود به مرور زمان سایز باسن افزایش یافته و برجسته تر به نظر برسد.

دستگاه وکیوم مردانه

همانطور که گفتیم تا قرن های متوالی مردم تصور می کردند سایز آلت تناسلی مردانه هیچ گاه تغییر نمی کند اما پیشرفت علوم پزشکی باعث شد تا حتی سایز این قسمت از بدن هم قابل تغییر باشد. دستگاه وکیوم مردانه یا بادکش آلت تناسلی همان وسیله محبوبی است که امروزه بسیاری از مردان را به فکر خرید و حداقل امتحان آن انداخته است.

نحوه استفاده از این دستگاه هم شباهت بسیاری به موارد اخیر دارد، اما با توجه به حساسیت بالای این عضو از بدن، کار با آن هم از حساسیت بالاتری برخوردار است و بهتر است پیش از استفاده از آن به ویدئوهای آموزشی در این زمینه توجه کنید.

خرید دستگاه وکیوم مردانه به شما کمک می کند تا آلت تناسلی بلندتر با حجم بیشتری داشته باشید. مهم ترین مزیت این امر افزایش اعتماد بنفس مرد در زمان رابطه جنسی است. هرچند در دفعات ابتدایی، سایز آلت تناسلی شما بعد از مدتی به حالت اولیه باز می گردد، اما تداوم این کار باعث می شود تا در بلند مدت به افزایش دائمی سایز آلت تناسلی منجر گردد.  

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو