تعبیر خواب قلب در شرایط و حالات مختلف

تعبیر خواب قلب در شرایط و حالات مختلف


منبع: آرگا

135

1400/2/13

21:13


در این بخش از تعبیر خواب مجله آرگا تعبیر خواب قلب از دیدگاه معبرین غربی و اسلامی را گردآوری خواهیم کرد که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرد.

قلب یکی از اجزای بدن است که نقش حیاتی را ایفا می کند و جدا از اینکه قلب عمل خونرسانی به همه اندام های بدن را بر عهده دارد به عنوان مرکز احساس نیز شناخته می شود زیرا هر زمانی که سخن از عشق به میان می آید قلب نیز همراه آن می باشد. تعبیر خواب قلب از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و غربی دارای تفاسیری مختلف است و شما می توانید با توجه به جزئیاتی که در عالم رویا مشاهده کرده اید با تفسیر خواب خود آشنا شوید.

تعبیر خواب قلب از دیدگاه تعبیرگران برجسته

هر یک از خواب هایی که ما مشاهده می کنیم دارای تعابیری مختلف می باشند که این تعابیر در بعضی مواقع می توانند نشانه ای برای زندگی در عالم بیداری بیننده رویا به شمار روند. در مطالب قبلی تعبیر رویای بینی و تعبیر رویای گوش را مطالعه کردید در ادامه تعبیر رویای قلب را پیش رو خواهید داشت.

تعبیر خواب قلب

دیدن قلب در عالم رویا نشانه چیست ؟

۱. امام جعفر صادق

دیدن قلب از نظر امام صادق بر ۱۰ وجه زیر می باشد :

  • ریاست
  • مال
  • فرزند
  • شجاعت
  • جوانمردی
  • حرص
  • دین
  • قوت
  • پنهان کردن احوال بیننده رویا
  • شهوت

تعبیر دیدن قلب از دیدگاه معبرین برجسته

۲. ابراهیم کرمانی

اگر فردی ببیند که قلبش درد می کند نشانه این می باشد که مال بیننده رویا زیاد می شود و اگر فردی در خواب ببیند که از قلب وی خون بیرون آمده است نشانه این می باشد که بیننده رویا به خاطر کاری که انجام نداده پیشمان است و توبه می کند و به طرف خدا برمی گردد.

اگر فردی در خواب ببیند که قلبش خسته می باشد نشانه این است که وی شاد می گردد.

تعبیر خواب بیرون آمدن مروارید از قلب بیانگر کفر بیننده رویا می باشد.

تعبیر رویای قلب

۳. جابر مغربی

اگر فردی در خواب ببیند که قلبش پاره پاره شده است نشانه این می باشد که بیننده رویا قلبش را به هوس محال و شغل های ناکردنی مشغول کرده است.

اگر فردی ببیند که قلبش روشن و منور است نشانه این می باشد که بیننده رویا صلاح دین کند و اگر فردی ببیند که دلش تاریک و تیره می باشد تعبیر رویای وی معکوس آنچه که ذکر شد می باشد.

۴. آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که در قلبش احساس درد دارد و به سختی نفس می کشد نشانه این می باشد که وی در امور کاری خود دچار مشکلاتی می شود که اگر قادر نباشد آن مشکل را حل نماید دچار ضرر و زیان می شود.

اگر فردی در خواب قلبش را ببیند نشانه این می باشد که نیرو و توانش را از دست می دهد و به بیماری مبتلا می شود.

اگر فردی در خواب قلب حیوانی را ببیند نشانه این می باشد که بیننده رویا بر دشمن خود غلبه می کند.

تعبیر مشاهده قلب

اگر فردی در خواب ببیند که قلب جوجه ای را می خورد نشانه این می باشد که فکر ناشناخته بیننده رویا باعث می شود تا از روش های سخت و مبهم برای انجام کارهایش استفاده نماید.

اگر فردی در خواب تپش قلبش را احساس کند نشانه این می باشد که بیننده رویا باید مواظب کارهایش باشد و از نظر جسمی نیز از خودش مراقبت نماید تا دچار مشکل خاصی نشود.

اگر فردی در خواب ببیند که در حال گرفتن ضربان قلب فردی دیگر می باشد بیانگر این است که بیننده رویا برای لذت بردن از چیزی ثروتش را از دست می دهد.

تعبیر دیدن قلب بیانگر چیست ؟

۵. خالد بن علی بن محد العنبری

اگر فردی در خواب قلب ببیند بیانگر هوشیاری و شفقت و جسارت و خوش خلقی و ایثار بیننده رویا می باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که ترسی در قلبش احساس می کند نشانه این می باشد که وی به خدا نزدیک می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که قلبش سیاه است نشانه این می باشد که بیننده رویا گناه می کند از خدا دور می شود و سرگردان می گردد.

تعبیر دیدن قلب بیانگر چیست ؟

در این مطلب تعبیر خواب قلب را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی قرار دادیم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو