دانلود بازی Kakatte Koi Yo برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

دانلود بازی Kakatte Koi Yo برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0


منبع: دانلود ها

88

1400/2/25

21:24


بازی Kakatte Koi Yo یک تجربه اکشن بسیار دوست داشتنی است که می‌توانید با ماهی‌های قدرتمند خود آن را دنبال کنید. این بازی از تم ژاپنی استفاده می‌کند و شایان ستایش است. در این بازی سرگرم کننده، شما در واقع یک گربه را کنترل خواهید کرد و می‌توانید سریع عمل کرده و در رقابت با دیگر گربه‌ها پیروز شوید. بازی کودکانه بوده، اما فاز سرگرم کنندگی بسیاری را برای شما فراهم کرده است. می‌توانید برای پیروزی در میدان رقابت، دیگر بازیکنان را منفجر کرده و حرکت بهینه‌ای در بازی داشته باشید. می‌توانید حریفان خود را به سمت بمب‌ها هدایت کرده و اجازه ندهید که آن‌ها از منطقه دور شوند. در این بازی امتیازات، حرف اول را می‌زنند و می‌توانید ماهی‌های موردعلاقه خود را در سبد مخصوصش قرار دهید. اگر استراتژی بهتری داشته باشید، مبارزات شما بیش از پیش در راستای هدف خواهد بود.

Kakatte Koi Yo PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Kakatte-Koi-Yo

در بازی Kakatte Koi Yo می‌توانید ماموریت‌های فرعی را نیز انجام داده و پیشروی بسیار بهتری در بازی داشته باشید. سلامتی حریفان شما اهمیت بسیار زیادی دارد و در همین راستا می‌توانید امتیازات بیشتری کسب کنید. مهارت‌هایی که شما کسب می‌کنید، در راستای رقابت‌های تک نفره هستند، اما بخش جالب ماجرا به‌صورت همکاری بین دیگر بازیکنان جریان دارد و احتمالا ساعت‌های بیشتری را در آن سپری خواهید کرد. بازی شما را به گوی طلایی هدایت کرده و کمک می‌کند که بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید. فراموش نکنید که شما یک استراتژیست تمام عیار هستید و نباید بگذارید که دیگر بازیکنان فکر شما را خوانده و متوجه شوند که چه کارهایی می‌توانید انجام دهید. از بمب‌های خود استفاده کرده و از تلاش دست برندارید.

info

Kakatte Koi Yo! is a platform fighter where cats battle with powerful fish. With the use of Japanese theming and the irresistible adorableness of cats, KKY creates a fun, fast-paced, competitive co-op game. Players can fight in 1v1 or 2v2 matches where they have three ways to win the round!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1+, 8, 10, 64-bit versions only

Processor: SSE2 instruction set support

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities

DirectX: Version 10

Storage: 48 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1+, 8, 10, 64-bit versions only

Processor: SSE2 instruction set support

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities

Storage: 439 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Kakatte Koi Yo-DARKZER0 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو