دانلود بازی Sockventure v1.0.0a برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Sockventure v1.0.0a برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

80

1400/3/1

15:14


بازی Sockventure داستان بچه‌ای را روایت می‌کند که جوراب مورد علاقه‌اش را در یک ماشین لباس شویی نفرین شده گم کرده است. او به کمک شما نیاز دارد تا بتوانید به عنوان یک ابرقهرمان به وی کمک کرده و ماجراجویی را شروع کنید. بازی دارای مراحل جذاب و چالش برانگیزی است و می‌توانید در بیش از ۲۰۰ سطح از آن، آن‌ها را تجربه کنید. بازی سیستم اکشن ناب و پر هیجانی دارد و در ادامه نیز مهارت‌های جدیدی مانند پرش از دیوار، پرت کردن اشیا و حرکات سریع را به دست خواهید آورد. با چنین سیستمی به راحتی می‌توانید همه چیز را به دست آورده و با خیالت راحت به ادامه مراحل بپردازید. می‌توانید قفل درها را باز کرده، سکه‌ها را جمع کرده و در چالش‌های بازی شرکت کنید.

Sockventure v1.0.0a PC-GOG

دانلود-بازی-Sockventure

بازی Sockventure در هفت فصل مجزا دنبال می‌شود و می‌توانید مهارت‌های ویژه‌ای را در طول فصل‌ها پیدا کنید. چالش‌ها تعداد بیشتری پیدا کرده و در ادامه حتی می‌توانید در لیدربرد نیز امتیازات بسیار بالایی را کسب کنید. در کل ۲۰ جوراب وجود دارد که با پیدا کردن آن‌ها می‌توانید به عنوان لباس از آن‌ها استفاده کنید. جوراب‌ها در برخی از جاها مخفی هستند و برای پیدا کردن آن‌ها باید تیزبین باشید. مهارت‌های خود را تست کرده و اجازه ندهید که موانع شما را از هدف خود بازدارند. صداگزاری و موسیقی بازی جذاب است و می‌توانید در خلال مراحل از آن لذت ببرید. مکانیسم‌های بازی رفته رفته توسعه پیدا می‌کند و تجربه کردن چنین گیم پلی‌ای برای شما نیز جذاب خواهد بود. محیط‌های بازی رنگی بوده و کاملا متفاوت از آثار دیگر هستند. حالت فانتزی نیز در بازی حفظ شده است و حتی رفته رفته گسترش بیشتری پیدا می‌کند.

info

Sockventure is a story about a kid whose favorite sock gets eaten by a cursed washing machine. Kid needs immediate help and calls superhero to the rescue and the adventure begins. Make your way through the dangerous levels to find the missing sock inside the washing machine!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: AMD Phenom X4 9650 or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 750 Ti or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 960 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

————–

دانلود بازی Sockventure v1.0.0a-GOG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو