دانلود بازی Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure برای کامپیوتر

دانلود بازی Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

151

1400/3/2

00:09


با بازی Lacuna می‌توانید وارد یک دنیای علمی تخیلی شده و تجربه‌ای مطابق با چالش این روزهای جهان، یعنی ویروس کرونا را تجربه کنید. شما در این بازی باید واکسن کرونا را در اختیار مردم جهان قرار داده و بتوانید اولویت بندی صحیح را برای پخش این واکسن در نظر داشته باشید. فراموش نکنید که افرادی که بیشترین نیاز را دارند، باید در صف دریافت واکسن قرار گرفته و مرگ و میر تا حد زیادی کاهش پیدا کند. کشورهایی که توان خرید آن را ندارند، باید مورد حمایت واقع شده و شما بتوانید کارهای خوب را همزمان انجام داده و کم کم وارد کار اصلی شوید. شما می‌توانید به ساختمان‌های مختلف رفته و وظایف خود را به درستی انجام دهید.

Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure PC-Razor1911

دانلود-بازی-Lacuna

در بازی Lacuna می‌توانید تصمیم‌گیری خود را سریع‌تر انجام داده و بدانید که چچه فرصت‌هایی را نباید از دست بدهید. شما می‌توانید شواهد را جمع آوری کرده و با کنار هم قرار دادن قطعات، حقیقت را در برخی از ساختمان‌ها پیدا کنید. بازی نقطه بازگشتی ندارد و داستان براساس عملکرد شما به پیش خواهد رفت. همواره می‌توانید هزینه‌هایی را برای سرمایه گذاری روی یک واکسن پرداخت کرده و کاری کنید که افرادی بیشتری در مناطق مختلف زنده بمانند. باید دید که شما به عنوان آورنده صلح به این جهان خواهید بود یا اینکه یک اتفاق وحشتناک‌تر روی خواهد داد. آیا جهان ویران خواهد یا شما بالاخره می‌توانید کارهای بزرگی انجام دهید.

در بازی Lacuna می‌توانید از امنیت دوستان خود محافظت کرده و امنیت عمومی را در زیر سایه آن فراهم کنید. باید به برخی از سوالات مهم پاسخ داده و بتوانید اطلاعات بیشتری را در این رابطه جمع آوری کنید. شما می‌توانید دوستان زیادی را در این راه پیدا کرده و با کمک آن‌ها، بهترین تصمیم‌گیری‌ها را داشته باشید.

info

The Save the World Edition includes Lacuna and the game’s atmospherical soundtrack that lets you dive deep into the sci-fi noir world of Lacuna. In addition, Assemble Entertainment donates 10% of the revenues of this edition to Go Give One; a WHO initiative that provides COVID-19 vaccines amongst others for everyone, everywhere – prioritizing those who need them the most in countries that cannot afford them. On top of this, it’s the best option for all those who would like to support the work of the developer of Lacuna even more and do something good at the same time.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-Bit

Processor: Multi-core 2.5GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce 750M / GeForce GTX 650

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: TBD

راهنمای نصب

فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کرده و به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Lacuna – A Sci-Fi Noir Adventure-Razor1911 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو