دانلود بازی ۴۱ Hours برای کامپیوتر – نسخه CODEX

دانلود بازی ۴۱ Hours برای کامپیوتر – نسخه CODEX


منبع: دانلود ها

117

1400/3/2

00:09


بازی ۴۱ Hours در سبک شوتر اول شخص دنبال شده و لحظات دراماتیکی را برای شما رقم خواهد زد. می‌توانید نقش یک دانشمند معتاد را در بازی دنبال کنید که به دنبال همسر گمشده‌اش است. شما می‌توانید این داستان جذاب را تا انتها ادامه داده و فراموش نکنید که چرخش‌های شگفت انگیزی می‌تواند در طول این داستان ایجاد شود. شما باید ماموریت‌های ۱۱ گانه را همراه با ۲۰ ساعت گیم پلی انجام داده و فراموش نکنید که می‌توانید توانایی‌های فوق العاده بالایی در بازی داشته باشید. می‌توانید در زمان دستکاری کرده و اجازه ندهید که دشمنان واکنش سریعی در برابر شما داشته باشند.

۴۱ Hours PC-CODEX

دانلود-بازی-41-Hours

شما در بازی ۴۱ Hours می‌توانید از پورتال‌ها برای جا به جایی استفاده کرده و به فضا-زمان نیز اعتماد کنید. محیط‌های فرا زمینی در بازی وجود خواهد داشت و می‌توانید با امواج طاقت فرسایی از ربات‌ها و زامبی‌ها روبرو شوید. شما باید با بیگانگان مبارزه کرده و بتوانید معماهای چالش برانگیز بازی را دنبال کنید. باید تخیل خود را آزاد کرده و بتوانید حس واقع گرایی را در بازی دنبال کنید. می‌توانید از حالت پویای گلوله‌های بازی استفاده کرده و از ۶ سلاح واقعی در بازی استفاده کنید. بازی در همین راستا تنوع خوبی را در بخش مبارزات فراهم کرده است و هیچگاه از آن خسته نخواهید شد.

در بازی ۴۱ Hours باید هدف خود را تعیین کرده و تلاش کنید که بر زامبی‌ها و نیروهای فرا زمینی فائق آیید. شما می‌توانید ذهن کاراکترهای دیگر را دستکاری کرده و با پوشیدن یک لباس نامرئی کننده، ماموریت‌ها را با استراتژی مخفی کارانه دنبال کنید. بازی چرخش‌های هیجان انگیزی در داستان خواهد داشت و می‌توانید تا انتها از چنین تجربه حیرت انگیزی لذت ببرید.

info

41 Hours is a first-person shooter dramatic game that follows the narrative of Ethan, a workaholic scientist in search of his long-lost wife. The story is intriguing and it takes several surprising turns as it develops over 11 Chapters and 20 hours of gameplay.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: i5 or higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Minimum 2 GB of video memory

Storage: 41 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو