دانلود بازی Rogue Company v941 – May 26th, 2021 برای کامپیوتر

دانلود بازی Rogue Company v941 – May 26th, 2021 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

176

1400/3/5

14:00


بازی Rogue Company به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید ماموریت‌های اکشن و هیجان انگیز آن را دنبال کنید. نسخه ای که در وبسایت دانلودها هم اکنون در اختیار شما کاربران محترم قرارگرفته، آپدیت شده تا بیست و ششم می ۲۰۲۱ – پنجم خرداد ۱۴۰۰ می باشد دنیا به شما نیاز داشته و فقط بهترین افراد می‌توانند در این مراحل پیروز شوند. نمایندگانی در قالب شرکت نخبگان Rogue وجود دارد که شما هم عضوی از آن هستید و باید بتوانید در حالت‌های مختلف بازی را ادامه داده و پیروز رقابت‌ها شوید. زره و سلاح خود را برداشته و در دنیای سرکش بازی حرکت کنید تا بتوانید بیشترین حجم از دشمنان خود را نابود کنید. بازی حالت‌های متنوعی دارد و به‌صورت اعتیادآوری می‌توانید آن را دنبال کنید.

Rogue Company v941 DC20210526 PC-DLHA

دانلود-بازی-Rogue-Company

بازی Rogue Company گرافیک جذاب و ساده‌ای دارد و میمیک انیمیشن‌ها نیز مطابق آثار شاخص نسل بازی‌های امروزی است. شما می‌توانید پیشروی خود را ادامه داده و از سبک اکشن سریع آن نهایت لذت را ببرید. در این بازی باید سرعت بسیار بالایی داشته و بتوانید حرکت خود را کنترل شده جلو ببرید. سادگی حرکات هرکدام از شخصیت‌ها دیده می‌شود، اما جنبه اعتیادآور بودن بازی همچنان حفظ شده است و می‌توانید ساعت‌ها از تجربه آن لذت ببرید.

بازی موسیقی بسیار خوبی هم دارد و می‌توانید در حین تجربه اکشن بازی، از شنیدن آن لذت ببرید. المان‌ها و سلاح‌های متنوعی در بازی وجود دارد که می‌توانید به‌صورت تیمی از آن‌ها استفاده کرده و همچنان بر تیم دشمن پیروز شوید. بازی شم مخفی کاری بسیار خوبی هم دارد، اما باید صبر و حوصله لازم را برای آن داشته باشید. سعی کنید که دوستان خود را هم به این بازی دعوت کرده و به صورت گروهی در نبردها حضور داشته باشید. بدین ترتیب هماهنگی بیشتری در طول نبردها خواهید داشت.

info

The world needs saving and only the best of the best can do it. Suit up as one of the elite agents of Rogue Company and go to war in a variety of different game modes. Gear up and go Rogue! Download and play FREE now

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 64 bit

CPU: Intel(R) Core i5-2320

GPU: Nvidia GTX 650

RAM: 4GB

Storage: 20GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

CPU: Intel Core i7

GPU: Nvidia GTX 960

RAM: 16GB

Storage: 20GB

راهنمای نصب

1) فیلترشکن خود را وصل کنید. چرا که ایران تحریم است. آخرین نسخه Epic Installer را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

2) از طریق این لینک برای خود اکانتی بسازید.

3) نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

4) در محیط نرم افزار، از تب بالا، بازی Rogue Company را انتخاب کنید. اقدام به دانلود و نصب بازی نمایید. به محض اینکه دانلود شروع شد (حدود 1 الی 2مگابایت)، آن را متوقف کنید (علامت ضربدر در لانچر را بزنید). نرم افزار را باز نگه دارید، نیازی به بستن نیست! نیاز به پاک کردن هیچ فولدری نیست!

5) دیتای دانلودشده از دانلودها را اکسترکت نمایید. پوشه ای با نام RogueCompany به شما داده می شود. این پوشه را به آدرسی که برای نصب بازی انتخاب کرده اید منتقل کنید. آدرس دیفالت برای نصب بازی، به صورت ذیل می باشد:

C: / Program Files / Epic Games

 

دقت کنید که باید پوشه ی RogueCompany را منتقل کنید. نه دیتای درون آن را. اگر اشتباه انجام دهید، دیتای شما شناسایی نخواهد شد.

6) در محیط نرم افزار بر روی گزینه ی Install مجدد کلیک کنید تا فایل های شما شناسایی شوند. پس از اتمام شناسایی، اگر آپدیت جدیدی منتشر شده باشد، ابتدا دریافت خواهد شد.

7) پس از اتمام و تایید دیتای شما، گزینه ی Launch نمایان می شود.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو