دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarers Legacy برای کامپیوتر

دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarers Legacy برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

129

1400/3/6

21:29


بازی Unexplored 2 The Wayfarers Legacy یک دنباله راگ لایت و اکشن از سری محبوب Unexplored است که به زیبایی تمام در اختیار طرفداران قرار گرفته است. بازی تلاش قهرمانانه شخصیت اصلی بازی برای بین بردن تیم مرموزی را نشان می‌دهد به طرز شگفت انگیزی در دنیای بزرگ Dungeon of Doom قرار گرفته‌اند. شما در این بازی باید مناظر زیبای بازی را کاوش کرده و از شگفتی‌های آن سر در بیاورید. می‌توانید با موجودات جادویی بیشتری ملاقات کرده و ببینید که چه انتخاب شجاعانه‌ای می‌توانید داشته باشید. باید به خوش شانسی ایمان داشته باشید و بتوانید سیستم مبارزات منحصربه‌فرد آن را پیش ببرید. بازی فناوری پیشرفته‌ای استفاده می‌کند و شما را در روال اصلی بازی قرار خواهد داد.

Unexplored 2 The Wayfarer’s Legacy v0.24.1 PC-Haoose

دانلود-بازی-Unexplored-2-The-Wayfarers-Legacy

در بازی Unexplored 2 The Wayfarers Legacy سیاه چاله هایی را می‌بینیم که مدام خلق شده و چالش‌های بیشتری را برای‌تان فراهم می‌کنند. بازی با دست طراحی شده است و ربطی به الگوریتم ندارد. همواره باید تست‌های بیشتری در بازی انجام داده و ببینید که چگونه می‌توانید از فناوری و توسعه آن، برای پیشروی بیشتری استفاده کنید. بازی سبک هنری چشم نوازی دارد و همواره باید پایه‌های محکمی را بسازید که در تجربه شما نیز نقش مهمی را ایفا خواهند کرد. بنابراین، شگفتی‌های غیرمنتظره‌ای در این دنبال انتظار شما را می‌کشد و تجربه‌ای غنی‌تر و همراه با محیطی بزرگ‌تر را خواهید داشت.

در بازی Unexplored 2 The Wayfarers Legacy ماجراهای خاصی هم رخ خواهد داد که به شناخت هر قهرمان کمک شایانی خواهد کرد. این ماجراها شما را به صدها ساعت گیم‌پلی دعوت کرده و می‌توانید بار دیگر در چنین جهانی هنرنمایی کنی. مکانیسم بازی منحصربه‌فرد بوده و بازهم توسط منتقدین موردتوجه قرار گرفته است.

info

Unexplored 2: The Wayfarer’s Legacy is a roguelite action-RPG and prodigious sequel to the critically acclaimed indie gem, Unexplored. Leave the Dungeon of Doom behind and venture into a vast, wondrous world as you embark on a heroic quest to destroy the mysterious Staff of Yendor.

Explore beautiful landscapes and discover hidden marvels. Encounter magical creatures and dangerous foes. Make brave choices and put your faith in good fortune. Featuring a unique legacy system, advanced procedural generation technology, and rich, generative storytelling, Unexplored 2: The Wayfarer’s Legacy is an adventure like no other.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: i5

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 970

Additional Notes: Indicative, not final specs

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما کاملا غیرفعال است. سپس دیتای دانلودشده را توسط WinRar اکسترکت نمایید.

2) به فولدر بازی مراجعه نمایید. توسط یکی از دو فایل Launcher1.bat یا Launcher2.bat بازی را اجرا کنید.

3) اگر در اجرای بازی هنوز هم مشکل داشتید، لطفا محتوای درون پوشه EMU_IF_NEEDED را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کرده و مجدد تلاش نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 22م می 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی Unexplored 2 The Wayfarers Legacy (Early-Access)-Haoose با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو