اسکوم تراپی چیست و چه تاثیری بر سلامت و زیباسازی پوست دارد ؟

اسکوم تراپی چیست و چه تاثیری بر سلامت و زیباسازی پوست دارد ؟


منبع: دلگرم

130

1400/3/7

10:39


اسکوم تراپی چیست و چه تاثیری بر سلامت و زیباسازی پوست دارد ؟

راز اثربخشی بی نظیر اسکوم تراپی چیست؟

پاکسازی صورت به وسیله ی دستگاه اسکوم، اسکوم تراپی نامیده می شود. دستگاه تخصصی اسکوم با کمک امواج یونی و امواج ماوراء صوت باعث پاکسازی پوست می شود. ژل هایی که برای این دستگاه به کار گرفته می شود، عموما از جنس مواد طبیعی و معدنی هستند و به همین دلیل قابلیت نفوذ در لایه های پوست را دارند و تاثیر زود هنگام این تکنیک باعث شده است که مردم علاقه مندی بیشتری به تست آن پیدا کنند.

استفاده از این دستگاه و روش های اسکوم تراپی، نیاز به آموزش و کسب مهارت های ویژه ای دارد. طبیعتا جنین تکنیک هایی قابلیت اجرا در همه ی سالن های زیبایی را ندارد. توصیه می کنیم که در صورت نیاز به استفاده از اسکوم تراپی، حتما از مراکز دارای مجوز استفاده کنید.

اسکوم( sqoom) یک دستگاه با استفاده اسان و کوچک است، تکنولوژی های مورد استفاده در دستگاه اسکوم آلتراسوند و جریان یونی هستند که سالها است از محبوب ترین روش های زیباسازی و جوان سازی و نگهداری از پوست هستند و در کلینیک های زیبایی استفاده می شوند. در سال های گذشته بسیار به گوش همگی رسیده است که دستگاه اسکوم یک معجزه برای انواع پوست است.

separator line

فواید اسکوم تراپی کدامند ؟

اسکوم تراپی روشی است که در آن به کمک دستگاه اسکوم به ماساژ پوست می پردازند و به این شیوه تمامی عارضه های پوستی با عوامل بروز مختلف مثل:ژنتیک، محیط، وسایل اصلاح غیربهداشتی، اضطراب، استفاده موادغذایی نامناسب، افزایش سن، استفاده از وسایل فردی الوده را میتوان با این شیوه تا حد قابل قبولی بهبود بخشید، برای نمونه مواردی از فواید اسکوم تراپی را ذکر می کنیم:

رفع لک ها، کک ومک و حتی لکه های مقاوم

لیفتینگ و لیفت افتادگی ها

جوان سازی پوست صورت و گردن

به عنوان لایه بردار پوست میتواند به پاک سازی پوست بپردازد.

آبرسانی

درمان جای اسکار و زخم

علاج ترک های پوستی

درمان جوش های پوستی

درمان خشکی پوست

درمان آلرژی های پوستی

separator line

عارضه های جانبی اسکوم تراپی چیست؟

اسکوم تراپی یک شیوه درمان غیر تهاجمی است، این شیوه درمانی کاملاً ایمن و بدون درد است.

separator line

اسکوم تراپی

چه تعداد جلسه اسکوم تراپی برای درمان لازم است؟

برای جوان سازی پوست، در آغاز، یک یا دو بار در هفته درمان انجام می شود. بعد از گذشت یک ماه یا بیشتر، باتوجه بنظر پزشک متخصص پوست و زیبایی برنامه درمانی ارزیابی و مجدد تنظیم می شود. ادامه برنامه درمانی را برای حفظ نتیجه بسیار تعیین کننده است.

separator line

پوست صورت پس از اسکوم تراپی چه تغییراتی می‌کند؟

بلافاصله پس از یک جلسه اسکوم تراپی، پوست درخشش و لطافت خود را باز می‌یابد و مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت می‌کند. پس از گذشت چند ماه از اسکوم تراپی، بهبود و ترمیم پوست به طور واضح قابل مشاهده است.

separator line

چه مدت زمانی پس از اسکوم تراپی، پوست به حالت طبیعی باز می‌گردد؟

در این روش درمانی از سوزن و گرما استفاده نمی‌شود، بنابراین هیچگونه تاثیر مخربی بر روی پوست ندارد. هیچ گونه التهاب یا آکنه پس از درمان روی صورت ایجاد نمی‌شود و می‌توانید بلافاصله به فعالیت عادی خود بازگردید.

separator line

​    ​اسکوم تراپی

اسکوم تراپی یا میکرونیدلینگ؟ کدام روش جوانسازی بهتر است؟

در روش جوانسازی میکرونیدلینگ از نفوذ سوزن‌های بسیار ریز به پوست برای تحریک کلاژن سازی استفاده می‌شود اما اسکوم تراپی روشی غیر تهاجمی بدون استفاده از سوزن یا گرماست در نتیجه تاثیر مخربی بر پوست ندارد. اما هزینه درمانی میکرونیدلینگ پایین‌تر است.

separator line

چه کسانی می‌توانند اسکوم تراپی انجام دهند؟

اسکوم تراپی برای درمان پوست‌های آسیب دیده بسیار موثر است. مطالعات بالینی نشان داده که کلیه افراد با هر نوع پوست و رنگ پوستی می‌توانند از این روش درمانی استفاده کنند.

به نظر می‌رسد اسکوم تراپی روشی موثر برای درمان مشکلات پوستی، چین و چروک و خطوط روی صورت است. همچنین می‌توانید در کنار آن از انواع ماسک صورت برای تغذیه و آبرسانی پوست استفاده کنید.

همچنین بخوانید :

درباره لایت تراپی برای پوست چه می دانید؟

همه چیز درباره پارافین تراپی + روش انجام پارافین تراپی

حلزون تراپی : خواص تایید شده حلزون تراپی روی پوست


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو