دانلود بازی Truck Driver برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Truck Driver برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

96

1400/3/7

11:36


بازی Truck Driver شما را به یک راننده کامیون حرفه‌ای تبدیل کرده و باید بتوانید ماموریت‌های خود را انجام دهید. تصمیم‌گیری با شما است و می‌توانید از شهری به یک شهر دیگر بروید. در این خلال باید مهارت‌های خود را در کنترل کامیون خود نشان داده و اجازه ندهید که از مسیر خود خارج شود. باید بتوانید یک جهان یکپارچه را رانندگی کرده و با افراد مختلف معامله داشته باشید. می‌توانید برای شرکت چوب بری کار کرده و پدر خود را نیز در جریان کارهای خود قرار دهید. درواقع کامیون در ابتدا برای پدر شما بوده و شما قصد دارید که کسب و کار وی را گسترش داده و خودتان کنترل همه چیز را در اختیار بگیرید.

Truck Driver PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Truck-Driver

در بازی Truck Driver می‌توانید تجربه حمل و نقل مختلفی داشته باشید و تمرکز کاملی روی ماموریت‌ها پیدا کنید. می‌توانید رابطه بهتری با شغل خود برقرار کرده و با جوامع مختلف در ارتباط باشید. می‌توانید کامیون خود را راه اندازه کرده و کم کم قطعات بهتری را برای آن خریداری کنید. باید مطابق میل خود رفتار کرده و تنظیمات بازی را برعهده بگیرید. بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و شما را در یک محیط ایده آل و جهان باز رها خواهد کرد و باید خودتان راه خود را پیدا کنید. می‌توانید در مسیرهای متنوع و مکان‌های جالب قرار گرفته و سپس به سراغ چالش‌های سخت‌تر بروید.

شما باید عملکرد خوبی به عنوان یک راننده کامیون در بازی Truck Driver داشته و سیستم شبیه ساز و ماجراجویانه آن را درک کنید. می‌توانید به رانندگان دیگر احترام گذاشته و ماموریت‌ها را به نوبت انجام دهید. این موضوع می‌تواند شما را در جایگاه بهتری از نظر اعتبار قرار دهد. می‌توانید با چوب بری‌ها همکاری کرده و محموله‌های آن را حرکت دهید.

info

When you inherit a truck from your father, you decide to take your chance and move to a new city. Here, it’s up to you to make a name for yourself and earn the respect of the local community. Drive through a seamless open world, work with all kinds of people ranging from a constructor to a lumberjack and honor your father by making it as a Truck Driver

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or higher

Processor: Intel® Core™ 2 Duo 2,6Ghz / AMD Athlon™ 64 X2 3800+

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 670 or AMD Radeon HD 7970

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel® Core™ i5 4th Gen / AMD A10 series

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia Geforce GTX 770 or AMD Radeon R9 270x

DirectX: Version 11

Storage: 3 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Truck Driver-DARKSiDERS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو