زمان پخش فصل جدید دورهمی از تلویزیون (سری جدید ۱۴۰۰)

منبع: گهر

143

1400/3/21

22:40


فصل جدید دورهمی با اجرای مهران مدیری ، به دلیل استقبال بی نظیر مردم بزودی از شبکه نسیم پخش خواهد شد ؛ در ادامه زمان پخش سری جدید برنامه دورهمی از تلویزیون را برای شما کاربران گرامی منتشر کرده ایم.

سری جدید «دورهمی» که فصل پنجم این برنامه با اجرای مهران مدیری محسوب می‌شود، ساختار و قالبی به‌ کل متفاوت از چهار فصل قبلی خواهد داشت و در قالب یک مسابقه، میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود.

زمان پخش فصل جدید دورهمی از تلویزیون (سری جدید ۱۴۰۰), جدید 1400 -گهر

از امشب ۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ با آغاز پخش فصل جدید برنامه «دورهمی» آنتن شبانه شبکه نسیم برای ۴ شب در هفته در اختیار مهران مدیری و در سه شب دیگر در اختیاری «خندوانه» رامبد جوان خواهد بود.

زمان پخش فصل جدید دورهمی از تلویزیون

پخش سری جدید برنامه دورهمی از خرداد ۱۴۰۰

از ۲۱ خرداد ماه  (جمعه، شنبه ، یکشنبه ، دوشنبه ) ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود.

تکرار فصل سوم دورهمی 

باز پخش فصل جدید دورهمی روز بعد ساعت ۳ ، ۶:۳۰، ۱۱ و ۱۷

زمان پخش فصل جدید دورهمی از تلویزیون (سری جدید ۱۴۰۰), جدید 1400 -گهر

زمان پخش فصل جدید دورهمی ۹۸

اولین قسمت فصل سوم دورهمی به مناسبت شب یلدا ، شنبه شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه نسیم می رود.

سید مصطفی احمدی درباره تولید و پخش سری جدید این مجموعه با وجود اعلام قطعی منتفی شدن دنباله آن، به مهر گفت: با توجه به استقبال کم‌نظیر بینندگان عزیز از چند سری قبل برنامه «دورهمی»، همچنین پیشنهاد سازمان صدا و سیما و تأکید مهران مدیری مبنی‌ بر آنکه برنامه‌ای تولید شود که همه مردم در سراسر کشور بدون پرداخت هزینه امکان دسترسی به آن را داشته باشند و باعث بهتر شدن حال مردم شود، تصمیم گروه بر آن شد که تولید «دورهمی» برای پخش از تلویزیون را مجدداً آغاز کنیم.

زمان پخش فصل جدید دورهمی از تلویزیون (سری جدید ۱۴۰۰), جدید 1400 -گهر

احمدی درباره اینکه چه تغییراتی قرار است در این برنامه انجام شود، اظهار کرد: «دورهمی» در حال حاضر با همان سبک و ساختار قدیمی به آنتن باز می‌گردد و با تشکیلِ اتاق فکر مشغولِ ایده‌ پردازی برای اضافه کردن بخش‌های جذاب و گوناگون به برنامه هستیم که به تدریج در طول کار انجام خواهد شد.

تهیه‌کننده «دورهمی» در پایان در پاسخ به اینکه این مجموعه چه رویکرد جدیدی برای رضایت مخاطبان دارد هم عنوان کرد: طی بیش از سی سال فعالیت هنری ِ مهران مدیری، همواره شاهد نوآوری و ارائه سبک‌های گوناگون از ایشان در کارهای مختلف بوده‌ایم که مورد توجه مردم هم قرار گرفته و در سری جدید برنامه «دورهمی» هم این اتفاق تکرار خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو