مدل مانتو قرمز با طرح های جدید و زیبای اسپرت و مجلسی

مدل مانتو قرمز با طرح های جدید و زیبای اسپرت و مجلسی


منبع: آرگا

401

1400/3/22

10:10


در این مطلب با انواع مدل مانتو قرمز زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتو با طرح زیبا و متفاوتی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل مانتو قرمز از انواع طرح های شیک و زیبا مانتوی زنانه و دخترانه است و اگر شما به پوشیدن مانتوهایی با رنگ خاص و متفاوت علاقه مند هستید بهتر است این رنگ ها را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو سفید و مانتو قرمز، از انواع مدل مانتوها با رنگ های خاص و زیبا هستند و شما می توانید از این مدل مانتوها در مهمانی ها و مجالس و یا مکان های خاصی استفاده کنید.

مدل مانتو ساده قرمز

مدل مانتو قرمز با جدیدترین طرح های مد سال

اغلب خانم ها تمایل دارند رنگ مانتویی که انتخاب می کنند خاص و متفاوت باشد تا طرح و رنگ مانتوی آن ها جذاب تر به نظر برسد. مدل مانتوی قرمز از آن دسته از مدل هایی است که تیپ و ظاهر شما را جذاب تر نشان می دهد و باعث متفاوت تر به نظر رسیدن اندام و ظاهر شما می شود.

مدل مانتو مجلسی کار شده قرمز

مدل مانتوی قرمز اسپرت و مجلسی

مانتوهای قرمز در انواع مدل های مجلسی و اسپرت موجود هستند که بهتر است طرح این مدل مانتوها را با توجه به مکانی که قرار است مانتویتان را در آنجا بپوشید انتخاب کنید. مدل مانتوی اسپرت قرمز از انواع مدل مانتوهای پرطرفدار و جذاب در بین خانم های جوان و دختران جوان است و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت و جذاب داشته باشید بهتر است این مدل مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتوی قرمز زنانه

مدل مانتوی بلند قرمز

مدل مانتو اسپرت مجلسی

مدل مانتو اسپرت بلند

مدل مانتو شیک و جدید قرمز

مدل مانتو اسپرت زنانه

مدل مانتو اسپرت قرمز

مدل مانتو زیبا و شیک اسپرت

مدل مانتو اسپرت دخترانه قرمز

مدل مانتو دخترانه اسپرت

مدل مانتو بلند قرمز

مدل مانتوی قرمز بلند

مدل مانتو اسپرت دخترانه


مدل مانتو ساده اسپرت دخترانه

مدل مانتوی مجلسی قرمز نیز طرح هایی خاص و زیبا دارد و این مدل مانتوها اغلب کار شده هستند و شما می توانید با پوشیدن آن ها شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو ساده قرمز

مدل مانتو کوتاه و ساده مجلسی

مدل مانتوی بلند و شیک قرمز

مدل مانتو بلند مجلسی

مدل مانتو کوتاه قرمز

مدل مانتوی کار شده و شیک مجلسی

مدل مانتو کوتاه و شیک مجلسی

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتوی کوتاه و شیک قرمز

مدل مانتوی مجلسی زنانه شیک

مدل مانتو مجلسی زنانه

مانتو طرح دار مجلسی زنانه

مدل مانتو قرمز مجلسی شیک و زیبا

مانتو طرح دار مجلسی شیک و بلند

مدل مانتوی ساده و زیبا قرمز

مدل مانتوی ساده و جذاب قرمز

مدل مانتو طرح دار زنانه

مانتو طرحدار زنانه مجلسی

مدل مانتوی قرمز مشکی

در برخی از مدل های مانتوی مجلسی و اسپرت قرمز از پارچه مشکی نیز در دوخت مانتوها استفاده شده است که این ترکیب رنگ پارچه زیبایی خاصی را به مدل مانتوی شما می دهد و باعث می شود تا طرح و رنگ مانتوی شما جذاب تر به نظر برسد.
در برخی از مدل های مانتوی مجلسی با پارچه قرمز از پارچه های گیپور و دانتل مشکی برای تزیین مانتوها استفاده می شود که این مدل مانتوها طراحی خاص و متفاوتی دارند و باعث می شوند تا طرح و رنگ مانتوی شما متفاوت تر به نظر برسد.

مدل مانتو مشکی و قرمز شیک

مانتوی مشکی و قرمز زنانه

مدل مانتو قرمز و مشکی طرح دار

مدل مانتو زنانه مجلسی طرحدار

مدل مانتو بلند مجلسی قرمز و مشکی

مدل مانتوی بلند مشکی و قرمز

مانتو مشکی و قرمز

مدل مانتوی قرمز و مشکی اسپرت

مدل مانتو مجلسی قرمز

مدل مانتو زنانه و شیک مجلسی

مدل مانتوی مجلسی زیبا و جذاب

مدل مانتوی دخترانه مجلسی

مدل مانتو جلوباز مشکی و اسپرت

مدل مانتوهای قرمز کوتاه

همانطور که می دانید مانتو از لباس های مورد علاقه اکثر خانم ها می باشد که در هر فصلی از سال مانتوی متناسب آن فصل را خریداری می کنند که در طرح و رنگ های مختلف در بازار وجود دارد و یکی از رنگ های پرطرفدار برای مانتوها، رنگ قرمز می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و جزو رنگ های شاد و زیبا محسوب می شود که با رنگ هایی مانند سفید، سیاه، طوسی، صورتی، سبز، آبی و سرکه ای ست می شود همچنین، استفاده از شلوار مشکی نیز در زمان پوشیدن مانتوی قرمز گزینه بسیار مناسبی است.

مدل مانتو اسپرت زنانه

اگر مانتوی قرمز شما از نوع مجلسی می باشد می توانید از شلوار های مشکی براق و یا غواصی استفاده نمایید، در ادامه مطلب مدل هایی از مانتوی قرمز کوتاه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید به راحتی مانتوی شیک و زیبا انتخاب کنید بنابراین، اگر شما نیز به دنبال یک مانتوی قرمز کوتاه با طرح شیک و منحصر به فرد هستید است پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو دخترانه اسپرت

مدل مانتو ساده اسپرت دخترانه

مدل مانتو قرمز مجلسی

مدل مانتو قرمز ساده و شیک

مانتوی مجلسی قرمز زنانه

مدل مانتوی ساده و جذاب قرمز

مدل مانتو قرمز طرح دار

مدل مانتو مجلسی زنانه شیک

مدل مانتو قرمز کوتاه

مانتوی قرمز با طرح شیک و منحصر به فرد

مدل مانتو قرمز طرح دار

مدل مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتوی قرمز کوتاه و شیک مجلسی

مانتوی قرمز ساده و شیک

مدل مانتوی قرمز با طرح مجلسی

 در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو قرمز با جدیدترین و زیباترین طرح های اسپرت و مجلسی آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه ـشما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مانتویی زیبا و شیک را برای خود انتخاب کنید، به منظور آشنایی بیشتر با مدل مانتو اسپرت می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو