نحوه ورود به سامانه فاینال امتحانات نهایی (final.medu.ir)

نحوه ورود به سامانه فاینال امتحانات نهایی (final.medu.ir)


منبع: دلگرم

76

1400/3/29

11:40


نحوه ورود به سامانه فاینال امتحانات نهایی (final.medu.ir)

سامانه فاینال امتحانات نهایی

سامانه فاینال به نشانی final.medu.ir به منظور جمع آوری، ارزشیابی و ثبت نمرات امتحانات نهایی دانش آموزان رشته نظری طراحی شده است. تمامی دانش آموزان رشته های نظری که در امتحانات نهایی خرداد، شهریور و یا دی ماه شرکت کرده اند، با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می توانند وارد سامانه فاینال امتحانات نهایی شده و از امکانات آن بهره مند گردند.

برای ورود به سامانه فاینال final.medu.ir روی لینک زیر کلیک کنید .

سامانه فاینال امتحانات نهایی

سامانه فاینال به آدرس اینترنتی final2.medu.ir یکی از سایت هایی است که با هدف بالا بردن کیفیت آموزشی طراحی و بهره برداری شده است.

نحوه ورود به سامانه فاینال final.medu.ir

سامانه فاینال امتحان نهایی به نشانی final2.medu.ir یکی از سامانه هایی است که برای بهره مندی از امکانات در نظر گرفته شده برای امتحانات نهایی، طراحی شده است. تنها افرادی مجاز به استفاده از امکانات این سایت می باشند که نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به این سامانه را داشته باشند. در ادامه این بخش نحوه ورود به سایت فاینال به نشانی final1.medu.ir مرحله به مرحله توضیح داده شده است.

  1. برای ورود به سامانه فاینال ابتدا باید عبارت "سامانه فاینال امتحان نهایی" یا نشانی اینترنتی "final.medu.ir " را در یکی از مرورگرهای خود جستجو کنید. سپس اولین لینک نمایش داده شده را مطابق تصویر انتخاب کنید.
  2. اکنون مطابق تصویر، صفحه سامانه برگزاری امتحانات نهایی برایتان به نمایش در می آید. در این بخش کافیست تا نام کاربری و رمز عبور خود را به همراه کد امنیتی نوشته شده در تصویر را در کادرهای مشخص شده وارد کنید تا به صفحه اصلی سامانه final1.medu.ir هدایت شوید.
  3. حال با کلیک بر روی هر یک از خدمات قرار داده شده در نوار ابزار بالای صفحه، امکان استفاده از خدمات سامانه فاینال برایتان فراهم می شود.

سامانه فاینال امتحانات نهایی

سامانه فاینال امتحانات نهایی

سامانه فاینال امتحانات نهایی

امکانات سامانه فاینال final.medu.ir

نحوه ورود به سامانه فاینال امتحانان نهایی در قسمت قبلی به طور کامل توضیح داده شده است، یکی از سوالاتی که ذهن بسیاری از دانش آموزان به خود مشغول کرده امکانات در نظر گرفته شده برای سایت فاینال می باشد.

این امکانات عبارتند از ارسال اطلاعات دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی به آموزش و پرورش جهت مشخص کردن حوزه امتحانی امکان اضافه یا حذف کردن یک یا چند واحد درسی پس از ارسال اطلاعات

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی

دریافت ریز نمرات تمامی دروس نهایی

امکان ثبت اعتراض نسبت به نمرات اعلام شده

دریافت کارنامه امتحانات نهایی


نظرات


تصویری


ویدئو