همبازی شدن رضا گلزار با محمد امین کریم پور در بازی کامپیوتری کانتر

منبع: پرشین وی

135

1400/3/30

17:25


در این ویدئو بازی رضا گلزار با محمدامین کریم پور را مشاهده می کنید

محمدرضا گلزار بازیگر معروف ایرانی است که این روزها با سریال گیسو در شبکه نمایش خانگی دیده می شود. او همچنین اجرای مسابقه هفت خان را نیز بر عهده دارد که بخاطر دستمزدش دچار حاشیه شد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از بازی رضا گلزار با محمد امین کریم پور را برای شما قرار دهیم

بازی رضا گلزار با محمد امین کریم پور

تصویری از همبازی شدن محمدرضا گلزار با محمد امین کریم پور را ببینید.

ویدئویی از بازی کامپیوتری گلزار و کریم پور

بد نیست درباره شکایت رضا گلزار از یک منتقد سینمایی بیشتر بدانید

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش، از شکایت محمدرضا گلزار از او خبر داد. ذوالفقاری نوشته است: «از تماس پلیس فتا متوجه شدم جناب محمدرضا گلزار در کنار نوشتن متن‌ها و توصیه‌هایی خطاب به خودش مبنی بر «بی‌اعتنایی به دیدگاه‌ها و حرف‌های دیگران» ظاهرا طاقت نیاورده و از من شکایت کرده‌اند.

بازی رضا گلزار

رضا گلزار

من در تمام این مدت می‌دانستم اگر تکذیبیه‌ای منتشر شود، اخلاقا و قانونا باید آن را در صفحه‌ام منتشر کنم ولی خب ظاهرا جناب گلزار و وکلای‌شان ترجیح داده‌اند بازی را این شکلی پی بگیرند. مشکلی نیست. آماده‌ام و طی دو روز آینده به پلیس فتا مراجعه خواهم کرد. قصه ما و سلبریتی‌ها دارد به جاهای جالبش می‌رسد…»

بازی رضا گلزار

ساز زدن رضا گلزار

به بهانه بازی رضا گلزار درباره حواشی پیرامون او بیشتر صحبت میکنیم. به نظر می‌رسد این شکایت به دلیل مطلبی صورت گرفته که پوریا ذوالفقاری
۳۰ فروردین ماه سال جاری در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود و در آن
مطلب مدعی شده بود که محمدرضا گلزار برای اجرای مسابقه «هفت خان»
۱۸ میلیارد تومان دستمزد دریافت کرده است.

بازیگر معروف

بازیگر معروف

در دنیای سینما همواره رابطه منتقدان با کارگردانان، تهیه کننده‌ها، هنرپیشه‌ها و … با فراز و فرود همراه است و این اتفاق تازه‌ای نیست ولی در مورد اخیر و شکایت گلزار یک نکته و پیام نهفته است که نمی‌توان به سادگی از آن عبور کرد. واقعیت این است اگر شکایت گلزار به دلیل اعلام رقم دستمزد یا هر اتفاق دیگری بوده است می‌توانست از طریق همان پلتفرم اینستاگرام آن را تکذیب یا رد کند و همانگونه که ذوالفقاری نوشته است او هم اخلاقا و قانونا آنرا بازنشر می‌کرد و همه چیز تمام می‌شد.

اینستاگرام و عصر ایران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو