آشنایی با رنگ مو‌های ترند سال ۲۰۲۱

منبع: برترین ها

324

1400/4/1

13:37


معمولا همیشه خانم‌ها این سوال را می‌پرسند که چه رنگ مویی مد شده است و آیا این رنگ به من می‌آید یا خیر؟

آشنایی با رنگ مو‌های ترند سال ۲۰۲۱

هرساله و همگام با ترند‌های مد و فشن در دنیا انواع جدید رنگ مو نیز ترند می‌شوند؛ رنگ مو‌هایی برای فصول گرم و سرد سال. رنگ مو‌های مناسب برای فصل گرم سال از انواع بلوند و یخی هستند تا خانواده رنگ مو نسکافه‌ای ودودی که جزو رنگ‌های مناسب برای نیمه دوم و فصل سرد سال هستند.

معمولا همیشه خانم‌ها این سوال را می‌پرسند که چه رنگ مویی مد شده است و آیا این رنگ به من می‌آید یا خیر؟

جالب است بدانید که امسال از جمله سال‌هایی بود که طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف مو از انواع رنگ‌های ساده تا رنگ موترکیبی ترند شده‌اند و می‌توان گفت به راحتی برای هر سلیقه‌ای یک رنگ موی جذاب و محبوب وجود دارد.

اگر شما هم به دنبال تغییر رنگ موهایتان هستید یین مطلب برای شماست. ما در این مطلب محبوت‌ترین رنگ مو‌های سال ۲۰۲۱ را به شما معرفی می‌کنیم تا راحتتر مطابق سلیقه‌ی خود رنگ جدید موهایتان را انتخاب کنید.

طیف قهوه‌ای

شاید محبوب‌ترین و ساده‌ترین رنگ برای اکثراً خانم‌های ایرانی رنگ موی قهوه‌ای باشد. زیرا این رنگ نزدیک به رنگ موی اصلی بیشتر افراد است و مناسب کسانی است که به دنبال رنگ‌های فانتزی نیستند و تنها می‌خواهند با یک تغییر ساده رنگ مو‌های خود را تازه کنند.

رنگ مو قهوه‌ای دودی

یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های ترند شده در طیف قهوه‌ای همین رنگ قهوه‌ای خاکستری یا دودی است. فرقی نمی‌کند که از کدام تکنیک برای استفاده از این رنگ بر روی موهایتان استفاده می‌کنید. رنگ موی قهوه‌ای دودی یکی از بزرگترین ترند‌های سال ۲۰۲۱ است. یکی از بهترین انواع رنگ مو ترکیبی برای شما که دنبال رنگ مو‌های کلاسیک هستید.

رنگ موی قهوه‌ای شکلاتی

فارغ از رنگ پوست رنگ قهوه‌ای شکلاتی از جمله رنگ‌هایی است که بر روی همه‌ی چهره‌ها جذاب می‌شود. حتی اگر رنگ مو‌های خودتان قهوه‌ای است می‌توانید با دکلره و چند درجه روشن‌تر از مو‌های خود هایلایت‌های خیره‌کننده‌ی شکلاتی را امتحان کنید.

رنگ مو قهوه‌ای روشن یا عسلی

اگر دوست ندارید کل موهایتان را رنگ کنید پیشنهاد می‌کنیم این رنگ جذاب را با تکنیک بالیاژ امتحان کنید. ریشه‌های طبیعی قهوه‌ای و بالیاژ عسلی از ترند‌های محبوب تابستان ۲۰۲۱ به شمار می‌آید.

رنگ مو شکلاتی مسی

اگر سراغ رنگی متفاوت و روشن هستید رنگ مو ترکیبی قهوه‌ای شکلاتی و مسی را انتخاب کنید. این رنگ هم در فصول گرم سال محبوب و پرطرفدار است.

آشنایی با رنگ مو‌های ترند سال ۲۰۲۱

طیف بلوند

بلوند رنگی است که هیچ وقت محبوبیت خودش را از دست نمی‌دهد. این رنگ همیشه ترند است و در فصل تابستان طرفدارانش بیشتر می‌شود. شاید فکر کنید رنگ بلوند مناسب هر کسی نیست، اما جالب است بدانید که گفته می‌شود استفاده از رنگ بلوند برای مو، چهره را جوان‌تر می‌کند. تنها باید در انتخاب طیف درست آن با توجه به چهره و رنگ پوست خود دقت کنید.

رنگ موی بلوند پلاتینی

این رنگ از جمله رنگ‌های پرطرفدار طیف بلوند به حساب می‌آید. اما باید در نظر بگیرید که برای اجرای این رنگ، موی شما باید به پایه برسد، بنابراین هر نوع مویی مناسب اجرای این رنگ نیست. اما افرادی که موهایشان طبیعی است و از قبل رنگی ندارد بهترین گزینه برای اجرای رنگ موی پلاتینیومی هستند.

رنگ مو بلوند طلایی

رنگی کلاسیک که امسال بیشتر با تکنیک بالیاژ مورد توجه قرار گرفته و ترند شده است. این رنگ مو در تابستان بسیار جذاب است. اگر این رنگ را برای بالیاژ مو‌های خود انتخاب می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم ترکیب آن را با رنگ عسلی امتحان کنید.

بلوند شنی

این رنگ از طیف رنگ‌های بلوند خنثی است و مناسبِ همه نوع رنگ پوست است. اگر مو‌هایی از قبل بلوند شده دارید می‌توانید از این رنگ به عنوان هایلایت استفاده کنید.

بلوند توت فرنگی

اگر از بلوند‌های زرد و خاکستری خسته شده‌اید و مورد پسند شما نیستند این رنگ برای شماست. رنگی که تناژ هلویی صورتی دارد و امسال بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

رنگ مو در طیف قرمز و مسی

رنگ موی شرابی

اگر این رنگ را دوست دارید و می‌خواهید از ترند‌های امسال پیروی کنید پیشنهاد ما انتخاب این رنگ برای ریشه‌ها و اجرای تکنیک بالیاژ با رنگ بلوند است.

رنگ مو قرمز روشن

اگر به دنبال رنگی روشن‌تر از طیف قرمز هستید ترکیب زیر را امتحان کنید. هایلایت بلوطی و بلوند.

رنگ موی آلبالویی

ترکیب طیف رنگ قرمز با بلوند جذاب و دیدنی است. اگر از قبل موهایتان بلوند است و به دنبال تغییر کوچک، اما جذاب برای موهایتان می‌گردید پیشنهاد ما ترکیب زیر است.

مسی روشن

بالیاژ با رنگ مسی روشن بسیار مناسب افرادی است که رنگ پوست روشنی دارند. چهره‌ی این افراد با این رنگ مو شاداب‌تر جلوه می‌کند.

قرمز تیره

آمبره‌ی رنگ قرمز و مسی تیره هم از جمله ترکیب‌هایی است که امسال مورد توجه قرار گرفته است.

رنگ موی طیف دودی

این طیف رنگی بسیار مناسب افرادی است که آندرتن پوستشان سرد است و چشم‌هایی روشن دارند. به علاوه اینکه حفظ و نگه‌داری از این رنگ نسبت به بلوند زرد بسیار راحت‌تر است و همین باعث محبوبیت آن در سال‌های اخیر شده است.

آشنایی با رنگ مو‌های ترند سال ۲۰۲۱

رنگ مو دودی روشن

این رنگ بر روی مو‌های طبیعی تیره با تکنیک بالیاژ خیره‌کننده است.

رنگ مو دودی تیره

اگر هنوز آمادگی این را ندارید که به سراغ رنگ‌های خیلی روشن برای هایلایت مو هایتان بروید حتماً این رنگ مو را امتحان کنید.

رنگ مو دودی خاکستری

پیشنهاد می‌کنیم این رنگ مو را با ریشه‌های تیره امتحان کنید. آمبره‌ی رنگ دودی خاکستری برای هر مدل مویی جذاب است.

رنگ‌های مو فانتزی

برای رنگ مو‌های فانتزی در امسال هم رنگ‌های پاستلی مورد توجه قرار گرفت و هم رنگ‌های جیغ. این پالت رنگی بیشتر محبوب نوجوانان است. اما تغییر‌های رنگی در رنگ مو سن و سال ندارد و اگر از طیف رنگ‌های فانتزی لذت می‎برید پیشنهاد می‌کنیم رنگ‌های زیر را امتحان کنید.

رنگ موی بنفش

بالیاژ رنگی از طیف بنفش یکی از محبوبت‌ترین رنگ‌های فانتزی امسال است. اگر دوست داشتید می‌توانید هایلایت‌های مو را بنفش کمرنگ کنید تا روشن‌تر به نظر برسد و یا بنفش پررنگ کنید که به رنگ موهایتان عمق ببخشد.

رنگ‌های رنگین کمانی برای مو

مطمئناً اگر از دنبال کننده‌های ترند‌های رنگ مو باشید عکس مو‌هایی را که طیف رنگین کمانی دارند در فضای مجازی دیده‌اید. برای داشتن این نوع رنگ مو حتماً پیشنهاد می‌کنیم که به سالن آرایشگاه بروید، زیرا رسیدن به این تنوع رنگی و هارمونی آن‌ها مهارت بالایی می‌خواهد.

معمولاً رنگ مو‌های رنگی رنگی از ترند‌های جدانشدنی هر سال تابستان به حساب می‎‌آیند.

رنگ مو این بار پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی امسال نه تنها در ترند‌های آرایشی دیده شدند بلکه در ترند‌های رنگ مو نیز طرفداران فراوانی پیدا کرده‌اند.

مو‌های هلویی پاستیلی

رنگ هلویی طلایی پاستیلی از آن رنگ‌های محبوب در بین رنگ‌های پاستلی است. این رنگ با داشتن رگه‌هایی از رنگ رزگلد از جمله رنگ‌های پرطرفدار فصل پاییز برای مو‌ها است.

مو با رنگ لوندر پاستیلی

لوندر در واقع از طیف رنگ بنفش است که تناژ دودی نیز دارد. امروزه رنگ‌های دودی از ترند‌های رنگ مو هستند و در میان رنگ‌های پاستلی یاسی رنگ محبوب و جذابی است. این رنگ بسیار مناسب افرادی است که رنگ پوستشان روشن است.

نکته مهم

به یاد داشته باشید که حفظ و نگهداری از رنگ مو اهمیت بالایی دارد و برای اینکه مدت زمان بیشتری از رنگ موهایتان لذت ببرید حتماً یک روتین مراقبتی از مو را در برنامه‌ی خود قرار دهید تا علاوه بر طولانی کردنِ ماندگاریِ رنگ موهایتان از آسیب‌هایی که ممکن است بر اثر دکلره کردن بر روی موهایتان ایجاد شود جلوگیری کنید.

اگر قصد رنگ کردن موهایتان به رنگ‌های فانتزی را دارید بدانید که ماندگاری این نوع رنگ‌ها پایین است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای ماندگاری این نوع رنگ مو از شامپو‌های رنگساژ استفاده کنید تا مدت بیشتری از این رنگ‌های زیبا و تابستانی لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو