امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگویی با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا(مد ظله العالی) بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان این نیرو، گفت: از آنجایی که معظم‌له همواره بر منزلت و شأن اجتماعی کارکنان نیروی زمینی ارتش توجه ویژه داشته‌اند و بر بهبود وضعیت معیشتی تاکید کرده‌اند، ما نیز با حمایت و پشتیبانی رهبری عزیز موفق شدیم ۲۳ هزار واحد سازمانی را جهت ساخت و بهره‌برداری کارکنان این نیرو تمهید و برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: الحمدلله نیروی زمینی در این راه موفق بوده و تاکنون رقم قابل توجهی از این ۲۳ هزار واحد مسکونی ساخته شده است و مابقی نیز به مرور در حال احداث است و طبق نوبت در مراسم پیش رو به کارکنان عزیز اهدا می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه این واحدهای سازمانی در ۲۴ شهر در حال ساخت هستند، گفت: طبق شرایط اعلامی، کارکنانی که حائز شرایط باشند در الویت تحویل منازل سازمانی قرار دارند.

امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: البته برنامه‌ریزی‌ها به نحوی بوده که در آینده شرایط تحویل منازل آسان‌تر شود و ما معتقدیم هر کسی که در نیروی زمینی خدمت می‌کند، باید یک منزل سازمانی داشته باشد.