تعبیر خواب آب گل آلود چیست؟

منبع: آرگا

187

1400/4/14

21:11


دیدن خواب می تواند نشانه ای برای شما باشد و به شما نشان دهد که چه اتفاق هایی در آینده رخ می دهد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خواب یکی از زمان هایی می باشد که روح از بدن جدا می شود و چون محدود به زمان و مکان خاصی نمی باشد می تواند به آینده برود. زمانی که خوابی را می بینید به احتمال زیاد ممکن است در آینده برای شما اتفاق هایی رخ دهد که این اتفاقات ممکن است خوب یا بد باشد. در واقع هر نوع اتفاقی می تواند دارای نماد باشد. در ادامه تعبیر خواب آب گل آلود را برایتان بیان می کنیم.

تعبیر خواب آب گل آلود

تعبیر خواب آب گل آلود

تعبیر خواب باران، تعبیر خواب برف و تعبیر خواب تگرگ را برایتان بیان کردیم و در ادامه قصد داریم خوابی را برایتان معنا کنیم که در آن شما آب گل آلود را می بینید. در واقع این خواب نماد خوبی نیست و ممکن است آرامش شما دستخوش تغییراتی شود.

منوچهر مطیعی

این معبر اسلامی دو معنای مختلف برای این خواب در نظر دارد که آن ها را با زبانی ساده و عامیانه برای شما بررسی خواهیم کرد.

  • اگر در خواب خود ببینید که آب گل آلود لجن هم درون خود دارد بدین معنا می باشد که گرفتار و مبتلا خواهید شد. در واقع این خواب به شما نشان می دهد که کار هایی دست و پا گیر باعث می شوند تا زحمت بسیار زیادی برایتان ایجاد شود و آرامش شما را از بین می برند.
  • تعبیر دیگر این خواب غصه و نگرانی می باشد. در آینده ای نه چندان دور زیر بار ستم و زور می روید که این ستم می تواند غصه های شما را افزایش دهد ولی اگر بتوانید آن ها را تحمل کنید بعد از مدتی رهایی می یابید.

دیدن آب گل آلود در خواب از دیدگاه آنلی بیتون

آنلی بیتون

همانطور که می دانید معبران غربی نیز تعبیر گنندگان خوبی هستند و آنلی بیتون یکی از بهترین ها است که تعابیرش بیشتر به واقعیت شباهت دارد و بیش تر تعبیر هایی که انجام داده است اتفاق افتاده است. سه تعبیری که وی برای این خواب در نظر دارد عبارت است از :

  • اگر فردی در خواب خود آب گل آلود ببیند بدین معنا می باشد که به زودی تمام خوشی های او تمام می شود و لذت های زندگی وی جای خود را نا امیدی می دهد و حال و احوال او را دگرگون می سازد.
  • اگر فردی خواب ببیند که در آب گل آلودی می افتد و یا او را در آن آب می اندازند بدین معنا می باشد که اشتباهاتی در گذشته داشته است و باید تاوان آن ها را دیر یا زود پس بدهد.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که از آب گل آلود می نوشد اصلا معنای خوبی ندارد و نشان دهنده بیماری می باشد. بهتر است بعد از دیدن این خواب بیش تر مراقب خود و سلامتی خود باشد.

تعبیر خواب آب گل آلود

لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو یکی دیگر از معبران غربی می باشد و برای تعبیر خواب آب گل آلود تعبیری در نظر دارد. وی بیان می کند که شما هر جایی از خواب خود آب گل آلود را مشاهده کردید بدین معنا می باشد که ضرری به شما می رسد بنابراین بهتر است به رفتار خود توجه بیش تری داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو