باز کردن بافت دردلاک مو با کمترین آسیب به موها

باز کردن بافت دردلاک مو با کمترین آسیب به موها


منبع: آرگا

141

1400/4/16

00:11


در این مطلب آموزش باز کردن بافت دردلاک مو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با مطالعه این مطلب مهارت لازم را بدست آورده باشید.

باز کردن بافت دردلاک مو کار آسانی نمی باشد و نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد و بهتر است شما در مورد باز نمودن این بافت از روی سطح موها اطلاعاتی را بدست آورید تا به موهایتان آسیب جدی وارد نشود.

آموزش باز کردن بافت دردلاک مو

بافت موها در انواع مدل های بافت مو آفریقایی و بافت موی دردلاک و … موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها مدلی مناسب را برای زدن بافت روی سطح موهایتان انتخاب کنید همچنین باز نمودن برخی از بافت موها تا حدودی دشوار می باشد از این رو بهتر است شما برای باز کردن این مدل بافت موها حساسیت لازم را داشته باشید.

باز کردن بافت دردلاک مو

باز نمودن بافت دردلاک از سطح موها

۱.بخش های قدیمی موهای خود را ببرید. توجه داشته باشید که هر چقدر بافت ها قدیمی باشند باز کردن آن ها دشوارتر می باشد از این رو بهتر است بافت های قدیمی را ببرید تا بتوانید بافت های جدید را به راحتی باز کنید. بافت موهایی که بیشتر از ۴ سال روی سطح موها باقی مانده اند باز کردنشان دشوار می باشد و گاهی وقت ها لازم است که بافت ها را تا نصف اندازه شان ببرید.

باز کردن بافت موی دردلاک

۲. اگر روی بافت مو روغن یا موم و یا هر محصولی را زده اید به کمک شامپو و نرم کننده بشویید.

۳. موهایتان را به مدت ۱۰ تا ۳۰ دقیقه در آب داغ خیس کنید.

خیس کردن موها در آب

۴. ۱/۴ بطری اسپری را با مایع نرم کننده پر کنید و باقی مانده بطری را به کمک آب داغ پر نمایید سپس درب بطری را روی آن قرار بدهید و بطری را تکان دهید و اگر در حین باز کردن بافت موها خشک شدند از محلول روی سطح موها اسپری کنید تا موهایتان خیس شود.

۵. قبل از باز کردن بافت موها بهتر است مقداری نرم کننده به بافت مو بزنید همچنین می توانید از کرم های مخصوص این نوع بافت استفاده کنید. در هر بازه زمانی یک بافت را از رو سطح موها باز کنید و برای جدا سازی قسمت های باز شده و باز نشده از کلیپس مو استفاده نمایید و بعد از باز کردن بافت ، موها را توسط گیره جمع کنید تا مزاحم باز کردن بقیه بافت ها نشوند.

۶. برای شانه زدن انتهای بافت موها از یک شانه دم باریک استفاده نمایید و اگر لازم است مقداری نرم کننده به اسپری حاوی آب بیفزایید سپس محلول را روی سطح موها اسپری کنید و شانه زدن موها را از قسمت انتهای مو به سمت بالا ادامه بدهید تا به ریشه موهایتان برسید.

۷. به کمک شانه ای معمولی یا شانه درشت بافت های باز شده را شانه بزنید.

نحوه باز نمودن بافت مو دردلاک

نحوه مراقبت از موهای تازه باز شده

۱.موهایتان را دوباره به کمک نرم کننده و شامپو بشویید.

۲. موهایتان را به کمک شانه درشت یا شانه معمولی شانه بزنید.

۳. قسمت انتهای ناصاف موها را به کمک قیچی ببرید.

آموزش باز کردن بافت موی دردلاک

در این مطلب با نحوه باز نمودن بافت موی دردلاک و مراقبت های پس از باز نمودن این بافت آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و اطلاعات لازم را بدست آوریده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو