طرز تهیه اسنیکرز رژیمی

اسنیکرز رژیمی , طرز تهیه اسنیکرز رژیمی , دستور پخت اسنیکرز رژیمی

اسنیکرز یکی از پر طرفدارترین شکلات ها در دنیاست. اسنیکرز نام تجاری شیرینی ساخته شده توسط شرکت مارس اینکورپوریتد می ‌باشد. این شکلات چند لایه دارد. یک لایه نوقای بادامی، یک لایه کارامل و یک لایه شکلات. اسنیکرز رژیمی از خرما تهیه شده که این شکلات طعم فوق العاده ای دارد و بسیار مقوی و سالم است و برای کودکان نیز مفید است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسنیکرز رژیمی در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم اسنیکرز رژیمی
خرما۳۰ عدد
ارده۲ قاشق غذا خوری
کره بادام زمینی۲ قاشق غذا خوری
دارچین۱ قاشق چای خوری
بادامبه مقدار دلخواه
جو دو سر پرک پودر شده۴ قاشق غذا خوری
شکلات تلخبه مقدار دلخواه

طرز تهیه اسنیکرز رژیمی

مرحله اول

برای تهیه اسنیکرز رژیمی خرما، ارده و کره بادام زمینی را روی گاز قرار می ‌دهیم تا ترکیب شود. سپس خرمای ترکیب شده را به دو قسمت تقسیم می ‌کنیم و نصف خرما را با جو دو سر ترکیب می‌ کنیم. نصف دیگر مواد را کنار می ‌گذاریم.

مرحله دوم

خرما و جو دو سر پرک را با هم ترکیب می ‌کنیم. ترکیب خرما و جو دوسر را بین دو لایه سلفون قرار می ‌دهیم و با وردنه سطح خرما را کاملاً صاف می ‌کنیم. ترکیب خرما، ارده و کره بادام زمینی را روی ترکیب خرما و جو دو سر پرک پهن می‌ کنیم.

مرحله سوم

در این مرحله بادام خرد شده را روی سطح خرما پخش می ‌کنیم و یک ساعت داخل فریزر قرار می ‌دهیم. بعد از این که از فریزر در آوردیم، شکلات تلخ بن ماری شده را روی شیرینی می ‌ریزیم که طعم جذابی به آن می‌ دهد.