اعتراض هستی مهدوی به عدم پخش «همرفیق» با حضور او

183

1400/4/22

16:30


هستی مهدوی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به عدم پخش «همرفیق» با حضور او و نهال دشتی اعتراض کرد و نوشت: تيغ سانسور اين بار تيز تر از هميشه!

اعتراض هستی مهدوی به عدم پخش «همرفیق» با حضور او

۲ ساعت پیش
هستی مهدوی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به عدم پخش «همرفیق» با حضور او و نهال دشتی اعتراض کرد و نوشت: تيغ سانسور اين بار تيز تر از هميشه!

اعتراض هستی مهدوی به عدم پخش «همرفیق» با حضور او

به گزارش سلام سینما، هستی مهدوی با انتشار پستی در صفحه شخص خود در اینستاگرام به پخش نشدن قسمتی از تاک شوی «همرفیق» با اجرای شهاب حسینی که به همراه نهال دشتی در آن حضور داشته است، واکنش نشان داد و نوشت:

"تيغ سانسور اين بار تيز تر از هميشه !
سلام دوستان عزیز، از اول مرداد ماه سال گذشته از برنامه همرفيق با من تماس گرفتند تا مهمانشان باشم.
رفقات حكم ميكرد تا پس از مدتها مهمان برنامه اى باشم كه براى عواملش احترام قائل بودم.
مهر ماه با برادرم عزیزم مهمان همرفيق بوديم.
بنا به دلايلى ، قرار شد تا آذر ماه دوباره و اينبار به همراه يك رفيق صميمى مهمان همرفيق باشم.
از صميمى ترين دوستم نهال دشتى خواهش كردم كه در برنامه كنار من باشد.او هم رفاقت كرد و آمد.
نزديك به هشت ماه از آن روز و آن برنامه كه به گمانم جذاب هم شده بود ميگذرد.
اگر شما از آن برنامه چيزى ديده ايد من هم ديده ام!
اگر خبرى خوانده ايد من هم خوانده ام!
تهيه كننده همرفيق هم ظاهرا در چند ماه گذشته آنقدر گرفتار انواع و اقسام مصائب شده اند كه نميتوانند پاسخى به من بدهند و اگر هم پاسخى باشد در حد امروز و فردا كردن و وعده آينده دادن است.در نتیجه علت پخش نشدن برنامه،برای شخص من در هاله ای از ابهام باقی ماند.
از سويى شرمنده رفيقى هستم كه به خاطر من به همرفيق آمد و از سويى امروز بدهكارِ خودم هستم كه چرا رفاقت كردم و به همرفيق رفتم! و حتی خارج از وظایفم کمکی کردم!
ميخواهم بگويم كسانى كه بر همرفيق نظارت ميكنند و مانع پخش آن به واسطه حضور ما و یا به هر دلیلی بودند مفهوم رفاقت را در ذهن من تغيير داده اند.
و اين رشته سر دراز دارد…
اگر قرار باشد نظارت هاى كلافه كننده و بى مورد تلويزيون در پلتفرمهاى اينترنتى هم اعمال شود از امروز بايد بر عاقبت اين پلتفرمها گريست. آنچنان كه امروز همه علاقه مندان به هنر به حال وضعيت تلويزيون ميگريند.
اينكه با اصرار مهمانى را دعوت كنيم (حتی برای دوبار)و بعد چنين رفتارى با او كنيم، يا گفتگويش را پاره پاره كنيم يا صورتش را بيرنگ كنيم نه فقط نامش رفاقت نيست بلكه دشمنى آشكار است.پا بر گلوی جوانان گذاشتن است ، انکارشان است، فراری دادنشان است!
و از همه رنج آور تر عدم پاسخگويى است كه مستقيما مفهوم بى احترامى دارد.
اميدى ندارم كه توضيحى در خور از جانب سانسور كنندگان يا تهيه كننده محترم(كه احتمالا خودشان زير فشار سانسور كنندگان هستند)بگيرم اما قطعا اين رفتار ناپسند سبب خواهد شد كه در آينده فريب مدعیان رفاقت را نخورم و براى رسم رفاقت وقت و دقت بيشترى صرف كنم.گرچه همیشه زیر تیغ بُرنده ی سانسور بوده ام،خواستم لااقل اینبار دیگر
خود سانسوری نکنم.
در پايان از شهاب عزيز،برادر عزیزم‌ هومن و خصوصا دوست مهربانم نهال ممنونم كه در كنارم بودند تا همرفيقى تماشايى رقم بزنيم.
حيف
دوستدار شما هستی مهدوی"

هستی مهدوی سانسور همرفیق

شبنم فرشادجو هم در واکنش به این خبر اعتراض خود را مطرح کرد ودر کامنتی نوشت:

"ما اینجا ۲۰۰ تا عکس گرفتیم یه دونش هم بهمون ندادن . رفتارشون حرفه ای نیست واقعن"

این در حالی است که مدتی پیش هانیه توسلی به همراه شبنم فرشادجو مهمان «همرفیق» بودند و پس از برنامه هانیه توسلی با گذاشتن چند استوری از سانسور این برنامه گلایه کرد.

هانیه توسلی - سانسور همرفیق

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو