دانلود بازی Lona Realm Of Colors برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Lona Realm Of Colors برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

115

1400/4/24

02:51


بازی Lona Realm Of Colors یک تجربه ماجراجویانه و بسیار جذاب برای شما خواهد داشت و می‌توانید از معماها و گفتگوهای مختلف در بازی، به سمت اهداف داستانی بازی بروید. بازی هنر گرافیکی و روایت داستانی بسیار جذابی دارد و می‌توانید در سطوح انتزاعی به تجربه داستان بازی بپردازید. می‌توانید آرامش و تعادل بسیاری را در بازی تجربه کرده و سطوح بازی را در موقعیت‌های مختلف تجربه کنید. صحنه‌های بی نظیری در بازی رخ داده و می‌توانید در دو طرف بازی آن‌ها را تجربه کنید.

Lona: Realm Of Colors PC-PLAZA

دانلود-بازی-Lona-Realm-Of-Colors

بازی Lona Realm Of Colors طراحی هنری بسیار جذابی دارد و سازندگان، تمامی المان‌های بازی را به صورت منحصربه‌فردی طراحی کرده‌اند. بازی گرافیک نقاشی مانند داشته و تجربه‌ای فراموش نشدنی را به عنوان یک تجربه مستقل به شما خواهد داد. می‌توانید روایت آرام و متعادل بازی را تجربه کرده و در سطوح مختلف آن غرق شوید. کم کم با شخصیت اصلی بازی آشنا شده و می‌توانید با دغدغه وی آشنا شوید. بازی دشمن‌های فانتزی متنوعی دارد که جثه بزرگی داشته و گاهی اوقات خودشان را نشان خواهند داد.

موجودات دیگری هم وجود دارد که کم کم با آن‌ها آشنا شده و می‌توانید جزئیات بیشتری از داستان بازی کسب کنید. اگر به دنبال دور شدن از بازی‌های اکشن بوده و قصد دارید که یک بازی آرامش بخش را در این روزهای گرم تابستان تجربه کنید، می‌توانید به سراغ این بازی بروید.

info

Lona: Realm of Colors” is a point and click adventure in nature focusing on art and narration instead of fetch puzzles and dialogue. Each level is an abstraction of Lona’s story and it is up to you to bring peace and balance to her painting and find out what has happened to her.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: 10

Processor: Intel core i3

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 960

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: 10

Processor: Intel core i5 or AMD Ryzen 5+

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070

DirectX: Version 12

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Lona: Realm Of Colors-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو