سامانه سنجش بدو ورود به دبستان h2.csdeo.ir/tashkhis

منبع: دلگرم

58

1400/4/28

11:11


سامانه سنجش بدو ورود به دبستان h2.csdeo.ir/tashkhis

سامانه سنجش بدو ورود به دبستان

دریافت نوبت برای ثبت نام حضوری سنجش سلامت دانش آموزانی که در آستانه ورود به مقطع پیش دبستانی و یا پایه اول ابتدایی قرار دارند، صورت می گیرد. پیش ثبت نام نوآموزان به صورت الکترونیکی و توسط مدیران مدارس انجام می شود .

ورود به سامانه

ثبت نام سنجش کلاس اول

پایگاه سنجش سلامت اداره کل آموزش و پرورش به نشانی h1.iehs.ir/tashkhis می باشد. لازم به ذکر است که صرفا مرحله نوبت گیری به صورت الکترونیکی بوده و سایر اقدامات به صورت حضوری و با مراجعه مراکز سنجش سلامت انجام می پذیرد. در ضمن، اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سامانه و دریافت نوبت در اختیار مدیران مدارس و مراکز پیش دبستانی قرار دارد و بر همین مبنا، انجام این امر فقط برای شخص مدیر امکان پذیر است.

پس از این که مدیر مدرسه برای نوآموزان نوبت ثبت نام دریافت نمود، والدین به نزدیک ترین پایگاه سنجش سلامت به محل سکونت خود، جهت تکمیل فرآیند سنجش سلامت دانش آموزان ارجاع داده می شوند تا معاینات پزشکی، آزمایشات لازم و واکسیناسیون صورت گرفته و نتایج آن در قالب غربالگری اولیه، به کادر اداری مدارس اعلام گردد.

آدرس جدید سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی

سنجش سلامت برای دانش آموزانی که متقاضی ورود به پیش دبستانی و یا اول ابتدایی هستند، در دو مرحله پیش ثبت نام غیرحضوری و ثبت نام حضوری انجام می شود. این فرآیند دانش آموزان را از نظر برخورداری از سلامت جسمانی و فیزیکی، مورد بررسی و سنجش قرار می دهد.

اقدام اولیه، یعنی انجام پیش ثبت نام و دریافت نوبت، توسط مدیران مربوطه و انجام مراحل سنجش سلامت توسط والدین دانش آموزان با مراجعه حضوری به پایگاه های سنجش سلامتی که در نزدیکی محل سکونت آن ها قرار دارد، صورت می پذیرد.

ورود و ثبت نام در سامانه سماک semak.maj.ir

سامانه پادا (pada.medu.ir) برای ثبت نام ،کارنامه و پرونده دانش آموزان


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو