دانلود بازی Highrisers برای کامپیوتر – نسخه I_KnoW

دانلود بازی Highrisers برای کامپیوتر – نسخه I_KnoW


منبع: دانلود ها

84

1400/5/1

21:52


بازی Highrisers راهی عالی برای پی گرفتن یک هدف را به شما نشان می‌دهد و می‌توانید در مبارزه با قطحی یمن، به تیمی بپردازید که برای نجات جهان نیز تلاش می‌کنند. بازی از آسمان‌ خراش‌هایی تشکیل یافته است که می‌توانید در آن‌ها قدم نهاده و با امکانات خود، نجات افراد بی گناه، غارت دشمن و استفاده از سلاح‌های مختلف را برعهده بگیرید. این بازی را می‌توانید با امکانات نامحدود تجربه کرده و بشریت را از یک بیماری بزرگ نجات دهید. شما می‌توانید افراد آلوده به بیماری پریون را به جاهای امن برده و آن‌هایی که نمی‌توانند از خواب بیدار شده و تغییر شکل داده‌اند را رها کنید. آن‌ها تقریبا به زامبی تبدیل شده‌اند و راهی برای نجات‌شان نخواهید داشت.

Highrisers PC-I_KnoW

دانلود-بازی-Highrisers

در بازی Highrisers شما در یک شهر متروکه گرفتار شده‌اید و باید با یک کار گروهی به جلو بروید. شما می‌توانید افرادی که هنوز در جبهه مقاومت هستند را در کنار خود داشته و از اتحاد آن‌ها برای کسب پیروزی‌های بیشتر استفاده کنید. شما می‌توانید زامبی‌هایی را از راه دور مشاهده کنید که در حال نزدیک شدن به شما هستند و می‌توانید آن‌ها را پهنه بزرگ شهر مشاهده کنید. بازی آسایشی برای شما ندارد و باید با بالا رفتن از ساختمان‌های بلند، بتوانید در تلاش برای یافتن بازماندگان باشید.

می‌توانید در ساختمان‌های مختلف کاوش کرده و ابزار و مواد غذایی تازه‌ای را پیدا کنید. باید به صورت شبانه به دشمنان خود هجوم آورده و بتوانید از ابزارهای یدکی هم در این راه استفاده کنید. شخصیت‌های متنوعی هم در بازی وجود دارد که سلاح‌هایی را به شما خواهند داد و می‌توانید از موانع عبور کنید. باید با انسان‌های جهش یافته روبرو شده و از کمک آن‌ها نیز استفاده کنید.

info

The Save the World Edition contains Highrisers as well as the official artbook and is a great way to show appreciation for the developers, while simultaneously supporting a good cause.

Assemble Entertainment will donate 10% of the proceeds for every sold Save the World Edition to the International Rescue Committee (IRC) for humanitarian aid in Yemen!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-Bit.

Processor: Multi-core 2.5GHz.

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce 750M / GeForce GTX 650

DirectX: Version 11

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Highrisers-I_KnoW با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو