بهترین نمایندگی پخش باتری

منبع: دلگرم

55

1400/5/3

14:39


بهترین نمایندگی پخش باتری

باتری روندا در بسته‎‌های دو و یا چهار عددی توسط کمپانی روندا تولید شده تا افراد متناسب با نیاز خود بتوانند باتری‎‌های مورد نظر خود را تهیه فرمایند.

باتری روندا با توجه به کیفیت و دوام قابل قبولی که دارد توانسته از پرمصرف‎‌ترین باتری‎‌ها محسوب می‎‌شود. همانطور که می‌دانید ادامه حیات بسیاری از ابزارهای دیجیتالی نظیر ساعت، دوربین عکاسی، تلفن منزل و... وابسته به باتری‎‌های مختلفی بوده که توانایی تأمین انرژی را در آن‎‌ها دارند. از این رو با خرید عمده باتری‎‌های بی‌کیفیت و عرضه آن به مشتریان خود ممکن است اعتماد مشتریان را نسبت به خود از دست داده و متحمل ضررهای مالی شویم. بنابراین انتخاب درست محصولات در شغل‌‎هایی که واسطه رساندن باتری‎‌ها از شرکت‎‌ها و نمایندگی‎‌های پخش باتری روندا هستند به مصرف کنندگان آن اهمیت بالایی خواهد داشت چرا که این افراد می‌‎بایست محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب از مراکز و نمایندگی‎‌های معتبر تهیه فرمایند.

آشنایی با شرکت روندا

فعالیت شرکت روندا در سال‎‌های گذشته به لوازم محصولاتی چون چراغ قوه، لامپ‌‎های اضطراری، باتری‎‌های سکه‌‎ای، باتری‌‎های ساعت، باتری‌‎های شارژی مربوط می‎‌شد. اما امروزه این شرکت توانسته فعالیت خود را در زمینه پخش عمده باتری‌های آلکالاین، هودی دیوتی، لیتیوم VRLA، نیکل کادمیوم، نیکل متال هیدرید، لیتیوم شارژی، چراغ روشنایی، کارت حافظه میکرو اس دی، تجهیزات الکترونی گسترش دهد. محصولات تولیدی توسط شرکت روندا توسط جدیدترین تجهیزات، کنترل کیفیت و تحت لیسانس گارانتی در کشورهای مختلفی چون آمریکای شمالی، تایوان، هنگ کنک و ایران تولید می‌شود.

انواع باتری قلمی روندا

باتری‎‌های خشک در واقع به باتری‎‌هایی اتلاق می‌شود که توانایی شارژ مجدد نداشته و به گونه‎‌ای یک بار مصرف می‌‎باشند. از شناخته شده‌ترین باتری‎‌های خشک باتری‎‌های قلمی هستند که در زندگی روزانه افراد در تجهیزات مختلف کاربرد بسیاری داشته‎‌اند. اگر چه این باتری‌‎های قلمی سال‌‎ها است که از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی نداشتند اما تکنولوژی‎‌هایی که در ساخت آن‌‎ها به کار می‌رود دچار تغییر و دگرگونی شده‌‎اند. در ادامه به معرفی و بررسی بخشی از باتری‎‌های قلمی موجود در نمایندگی‎‌های فروش باتری روندا پرداخته‌‎ایم.

باتری‎‌های آلکالاین: تولید انرژی در باتری‎‌های آلکالاین از واکنش قلیایی روی و دی اکسید منگنز اتفاق می‌افتد. این باتری‎‌ها با توجه به ظرفیت چهار برابری که نسبت به باتری‎‌های معمولی دارند و نیز بهتر بودن شدت و قدرت تخلیه در آن‌‎ها از قیمت بیشتری نیز برخوردار هستند. استاندارد باتری‌‎های قلمی آلکالاین به طور معمول بین 360 دقیقه تا 400 دقیقه بوده که شرکت پخش عمده باتری روندا باتری‌‎های قلمی آلکالاین خود را با 390 دقیقه عرضه می‌‎نماید. باتری‎‌های هودی دیوتی: باتری‎‌ نیم قلمی، قلمی بزرگ و یا متوسط از جمله باتری‎‌های هودی دیوتی بوده که در بازار فروش باتری عمده وجود دارد. استاندارد قدرت باتری‌‎های موجود در ایران به طور معمول بالای 60 دقیقه باید باشد که باتری‌‎های هودی دیوتی روندا را می‌توانید با قدرت بالای 100 دقیقه در نمایندگی فروش باتری روندا بیابید. باتری‎‌های هودی دیوتی با انجام واکنشی الکتروشیمیایی توسط روی ودی اکسید منگنز توانایی تولید ولتاژی برابر 1/5 ولت را خواهند داشت.

ویژگی‌‎های استاندارد باتری‎‌های قلمی

بهترین نمایندگی پخش باتری

یکی از موضوعاتی که در تولید باتری‎‌های قلمی مطرح می‌شود بحث اندازه این باتری‎‌ها است که در اوایل تولید آن استاندارد خاصی برایش تعریف نشده بود تا این که در سال 1947 استاندارد باتری‎‌های قلمی یا همان باتری‎‌های سایز AA وضع شدند که این استاندارد طول 5 سانتی متر و قطری برابر 1/3 سانتی متر بودند. در خصوص ولتاژ این باتری‌‎ها نیز باید عرض کنیم که ظرفیت باتری‌‎های AA حدود سه برابر باتری‎‌های AAA می‎‌باشند اما از لحاظ ولتاژ این دو نوع باتری یکسان می‎‌باشند و تفاوت ابعاد این دو باتری سبب شده تا نوع AAA آن در دستگاه‌‎های کوچک‌‎تر کاربردی باشد.

یکی دیگر از ویژگی‎‌های این باتری‌‎های قلمی ظرفیت آن‌‎ها است که با واحد میلی آمپر مشخص می‌شود و در صورتی که باتری دارای 2000 میلی آمپر باشد، توانایی ایجاد جریان 2000 میلی آمپری به مدت یک ساعت و یا ایجاد جریانی برابر 20 میلی آمپر در مدت 100 ساعت را خواهد داشت. نکته دیگر این که باتری‌های قلمی دارای یک میزان جریان، ممکن است دارای ولتاژ متفاوتی باشند. به همین خاطر استفاده از وات (wh) جهت مقایسه‎‌ی دقیق‌‎تر ظرفیت باتری می‌تواند مناسب‌‎تر باشد.

خرید باتری روندا از نماینگی معتبر

یکی از مسائلی که در شروع روند کار برای افراد مختلف پیش می‎‌آید گرفتار شدن در دام افراد سودجود و خرید اجناس تقلبی می‌‎باشد. پس قبل از خرید عمده باتری ابتدا نمایندگی مد نظر خود را که ارائه دهنده گارانتی و محصولات با کیفیت می‎‌باشد انتخاب کرده و دیگر به دنبال مراکز مختلف جهت خرید محصول مورد نظر خود و اتلاف وقت نباشید.

شرکت روندا 10 سال است که در زمینه ارائه باتری‎‌های مصرفی با کیفیتی مثال زدنی فعالیت دارد و محصولات خود را از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیای شرقی وارد می‌کند. محصولات تولیدی برند روندا قابلیت رقابت با سایر برندهای به روز دنیا را داشته و با قیمتی مناسب در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. شرکت روندا الکتریک به واسطه تجربه‎‌ی پنجاه ساله خود توانسته به عرضه باتری‌‎های مصرفی قلمی، نیم قلمی و... دربازار بپردازد.

بهترین نمایندگی پخش باتری

علاوه بر باتری تیغ‎‌های دولبه صابونی و سه لبه‎‌ی صابونی از دیگر محصولاتی است که شرکت روندا در آن فعالیت می‌نماید. شرکت روندا افتخار دارد که با گذر زمان توانسته کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و تیغ‎‌های مردانه و زنانه را در بازار عرضه نموده است. در حال حاضر تیغ‌‎های دو لبه صابونی طرح ژیلت روندا با 5 عدد در هربسته در کارتن‌‎هایی با ظرفیت 320 بسته روانه بازار می‌شود.

برای خرید حضوری و یا غیرحضوری از نمایندگی برند روندا می‌توانید به آدرس ronda-electric.net مراجعه نمایید.

برای تماس با بخش فروش با شماره ی زیر تماس بگیرید :
09122717536
شمس مدیریت فروش
www.ronda-electric.net


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو