نمایندگی اشنایدر

منبع: نوداد

123

1400/5/5

11:14


پس از اختراع برق و در گذر زمان وارد شدن آن به زندگی انسان، تحول شگرفی در تغییر سبک زندگی‌ها بوجود آمد.

صنایع کوچک و بزرگی در زمینه تولید انواع محصولات و تجهیزات برقی کوشیدند تا بخشی از سهم تغییر زندگی انسان‌ها باشند. کیفیت ارائه محصولات در گذر زمان باعث رونق برخی از شرکت‌های سازنده نظیر شرکت بزرگ اشنایدر الکتریک گردید. این شرکت بزرگ با توجه به نیاز بازار جهانی به داشتن تجهیزات باکیفیت برقی، اقدام به تأسیس نمایندگی اشنایدر در اقصی نقاط دنیا نمود. اعتباری که از اعتماد مردم حاصل شد، تعداد نمایندگی اشنایدر را بالا برد تا این شرکت را بیشتر به تولید وسایل برقی معطوف نماید.

نمایندگی اشنایدر

از آنجایی که مردم کشور ما هم حق دارند به‌ عنوان شهروند عمومی از باکیفیت‌ترین محصولات تولیدی استفاده نمایند، شرکت فنی مهندسی صنعت روز با اخذ نمایندگی اشنایدر این نیاز را برطرف نموده است. اعتبار و وجهه جهانی که شرکت بزرگ اشنایدر بدست آورده است ایجاب می‌کند که نمایندگی اشنایدر الکتریک را به شرکت‌های باسابقه واگذار نماید. نمایندگی اشنایدر پس از فعالیت و فروش حضوری چندین ساله در ایران، با توجه به گسترش دنیای دیجیتال و استفاده حداکثری کاربران از بستر اینترنت، فروشگاه اینترنتی اشنایدر را دایر نموده است. مسلماً با دایر شدن فروشگاه اینترنتی، دسترسی مردم به مشاهده محصولات کمپانی بزرگ اشنایدر بیشتر شده و از بین تنوع محصولات قادر خواهند بود محصول مورد نیاز خود را انتخاب نمایند. لذا در این مقاله سعی خواهیم نمود نمایندگی اشنایدر را معرفی و مزایای استفاده از محصولات و همچنین خدمات آن را بررسی نماییم.

خدمات ارائه شده در نمایندگی اشنایدر

برای این که با محصولات شرکت بزرگ اشنایدر آشنا شویم بهتر است بدانیم این شرکت فرانسوی سابقه تقریباً 150 ساله در تولید و فروش تجهیزات برقی دارد. این کار را با هدف تولید تجهیزات انتقال انرژی الکتریکی آغاز و امروز به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده در این زمینه در سطح دنیا رسیده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های دست یافتن به موفقیت، تولید تجهیزاتی باکیفیت بالا و حداقل مصرف برقی می‌باشد که این شرکت توانسته است به این هدف برسد.

امروزه تقریباً تمام کارگاه‌ها و کارخانجات و صنایع مختلف، بطور مستقیم و یا غیرمستقیم با استفاده از نیروی برق فعالیت می‌کنند. بنابراین افزایش بازدهی کاری با کمترین مقدار برق مصرفی برای صنایع بزرگ حائز اهمیت می‌باشد. لذا شرکت فنی مهندسی صنعت روز به اعتبار نمایندگی اشنایدر با تهیه تجهیزات مقرون به‌ صرفه این کمپانی بزرگ، نیاز محصولات لازم کارخانجات و صنایع را رفع نموده است.

مزایا و اهداف کلی نمایندگی اشنایدر

بیشترین هدف تجهیزات شرکت اشنایدر که تمامی نمایندگی‌های آن در سرتاسر دنیا آن را دنبال می‌کنند به سه حوزه ذیل معطوف می‌شود:

  1. مدیریت صحیح مصرف انرژی
  2. مدیریت و کنترل صحیح برق ساختمان
  3. فعالیت در بخش انرژی‌های قابل بازگشت و تجدیدپذیر

این گزینه‌های ارزشمند که در به ثمر رسیدن اهداف صنایع بزرگ که با استفاده از جریان برق ادامه فعالیت دارند از اهمیت بالایی برخوردارند. زیرا آنان را به سمت بیشترین بازدهی با کمترین مقدار مصرف انرژی سوق می‌دهد. در این راستا شرکت صنعت روز توانسته است با ارائه تجهیزات کم‌مصرف برقی در جلوگیری از هدررفت انرژی و کاهش مصرف برق کمک زیادی به بخش صنایع نماید. برخی از این تجهیزات قابل عرضه در نمایندگی اشنایدر شامل موارد زیر می‌باشد:

نمایندگی اشنایدر

  1. کلیدهای اتوماتیک اورجینال اشنایدر الکتریک سه پل 50 آمپر، مینیاتوری چهار پل 25 آمپر
  2. کلید هوایی اشنایدر 800 آمپر و 1000 آمپر سه پل کشویی
  3. سلکتور سوئیچ سه حالته ماندگار نارنجی اشنایدر الکتریک با LED داخلی و ولتاژ 230 تا 240 ولت AC
  4. قفل مکانیکی اشنایدر همراه با اینترلاک الکتریکی
  5. انواع مختلف بریکر، رله شنت با توجه به قابلیت‌ها و کاربردهای گوناگون در مصرف صنایع مختلف
  6. چراغ سیگنال پلاستیکی نارنجی و کالیت زرد با LED داخلی و با ولتاژهای مختلف با توجه به نوع کاربری

فعالیت نمایندگی اشنایدر در فضای مجازی

در سال‌های اخیر در دسترس بودن فضای اینترنت بدون محدودیت مکانی و زمانی، تعداد کاربران اینترنتی افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است. از طرفی شیوع و گسترش ویروس کرونا در دو سال اخیر عامل دیگری بود تا استفاده از بستر اینترنت برای انجام بیشتر امور زیاد شود. در همین راستا بسیاری از کسب و کارها هم ادامه فعالیت خود را به فضای مجازی کشانده تا از مزایای آن بهره‌مند گردند. نمایندگی اشنایدر نیز بر همین اساس با ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی، در تسهیل کار مشتریان خود قدم‌هایی برداشته است. لذا تمامی صنایع مختلف می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی صنعت روز، نیازمندی‌های تجهیزاتی خود را سفارش و دریافت نمایند.

این اقدام نمایندگی اشنایدر کمک بزرگی به فعالین صنایع در سطح کشور نموده است. زیرا دیگر مجبور نیستند برای تهیه تجهیزات اصل و اورجینال، زمان و هزینه زیادی را برای مراجعه به مرکز نمایندگی در تهران صرف نمایند. با مراجعه به سایت شرکت براحتی می‌توانند برابر نوع نیاز و کاربری خود، محصولات را مشاهده و سفارش خود را ثبت نمایند. مراجعه کنندگان و مشتریان می‌توانند فرم مشاوره در صفحه رسمی سایت فروشگاه صنعت روز را تکمیل و ارسال نمایند. پس از آن کارشناسان متخصص نمایندگی اشنایدر با ایشان تماس گرفته و مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص معرفی و نوع مصرف محصول را ارائه خواهند نمود.

اعتماد به نمایندگی اشنایدر

نمایندگی اشنایدر

بزرگ‌ترین سرمایه هر شرکت سازنده و تولیدکننده‌ای، می‌تواند اعتماد مردم باشد. بر همین اساس سعی خواهند نمود جهت جلب رضایت مصرف‌کننده و استمرار اعتماد و بلکه افزودن بر میزان درجه و اعتبار، تمامی تولیدات ارائه شده را به صورت اورجینال و اصل به دست مشتری برسانند. نمایندگی اشنایدر نیز همین موضوع بااهمیت را سرلوحه خود قرار داده و اصالت محصولات و تجهیزات عرضه شده را تضمین می‌نماید. برای بسیاری از مصرف‌کنندگان، قیمت جنس خریداری شده هم اهمیت فراوانی دارد که ضمانت قیمت مناسب این فروشگاه هم بر عهده نمایندگی می‌باشد. جهت استمرار این حرکت، خدمات و پشتیبانی‌های پس از فروش کارشناسان باتجربه و آگاه به علم روز صنعت برقی شرکت فنی مهندسی صنعت روز، گواه دیگری بر جلب رضایت عمومی و اعتمادسازی است. این عامل باعث شده است که شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگی نظیر راه آهن جمهوری اسلامی ایران، وزارت راه و شهرسازی، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی گاز ایران و ... به نمایندگی اعتماد نمایند. حاصل این اعتماد همکاری با نمایندگی اشنایدر و تبدیل شدن به خریداران عمده این شرکت بوده است.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو