قیمت گوشی پرفروش‌ترین مدل‌های بازار

منبع: فوت و فن

90

1400/5/13

10:06


قیمت گوشی پرفروش‌ترین مدل‌های بازار

بازار موبایل همواره یکی از پر جنب و جوش‌ترین و پرتقاضاترین بازارها در جوامع مختلف است که در دوره کنونی، نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کند. با شیوع و گسترش نابه‌هنگام ویروس کرونا و جهانی شدن آن، اعمال قوانین منع تردد و مجازی شدن غالب فعالیت‌های آموزشی، اداری و اجتماعی در کشورهای مختلف، دسترسی به این شبکه مجازی با یک وسیله‌ حداقلی به نیاز مهم کشور تبدیل شد.

به همین خاطر ما امروزه شاهد نوسانات قیمت گوشی در بازار هستیم که از سوی دیگر، نوسانات نرخ ارز و تکلیف قرارداد برجام نیز نقش مهمی در آن دارد. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی قیمت گوشی در بازار بپردازیم و قیمت تلفن‌های همراه هوشمند را برای پرفروش‌ترین مدل‌های موجود در بازار مورد بررسی قرار دهیم.

بررسی قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار | برند سامسونگ

برخی از مهم‌ترین پارامترها در تغییرات نرخ گوشی موبایل در قسمت قبل بیان شد. حال در ادامه این مقاله با ما باشید تا قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل برند سامسونگ را با نرخ درنظرگرفته شده در خرداد ۱۴۰۰ بررسی کنیم که عبارتند از:

مدل گوشی قیمت
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G در حدود ۲۴.۷۵۰.۰۰۰ الی ۳۰.۴۵۰.۰۰۰ تومان
Samsung Galaxy A51 در حدود ۵.۹۰۰.۰۰۰ الی ۶.۱۰۰.۰۰۰ تومان
Samsung Galaxy S9 Plus در حدود ۱۱.۸۲۰.۰۰۰ الی ۱۲.۹۳۵.۰۰۰ تومان
Galaxy A72 در حدود ۱۰.۶۰۰.۰۰۰ تومان
Samsung Galaxy A32 در حدود ۵.۴۰۰.۰۰۰ الی ۵.۶۰۰.۰۰۰ تومان
Samsung Galaxy A02s در حدود ۲.۴۰۰.۰۰۰ الی ۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان

 

  • Galaxy S21 Ultra: گوشی اس ۲۱ اولترا، گوشی پرچمدار برند سامسونگ در سال ۲۰۲۱ است که در سه نسخه شامل ۱۲/۱۶ گیگابایت رام با حافظه داخلی ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت ارائه می‌شود.
  • Galaxy A51: گوشی آ۵۱ را می‌توان از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک گوشی میان‌رده دانست که ۵ نسخه با رام ۴/۶/۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگ ارائه می‌شود. قیمت گوشی a51 در حدود ۶ میلیون تومان می‌باشد.
  • Galaxy S9 Plus: هرچند این گوشی‌های ساخت برند سامسونگ در سال ۲۰۱۸ می‌باشند اما به دلیل مشخصات و عملکرد قابل قبول آن، همچنان این گوشی در بازار به عنوان یکی از گوشی‌های جذاب برای خرید شناخته می‌شود.
  • Galaxy A72: گوشی A72 که یکی از مدل‌های جدید و بروز از سری A در سال ۲۰۲۱ است، در سه نسخه ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت با رام‌های ۶/۸ گیگ عرضه می‌شود.
  • Galaxy A32: گوشی A32 دنباله‌ای از گوشی‌های خوش قیمت A30 , A31 هستند که در ۴ مدل با حافظه ۶۴/۱۲۸ و رام ۴/۶/۸ ارائه شده‌اند. قیمت گوشی سامسونگ در این مدل در حدود ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.
  • Galaxy A02s: در میان ‌گوشی‌های ارزان قیمت از برند سامسونگ، گلکسی A02s یکی از تلفن‌های همراه ارزان‌ قیمتی است که توانسته است کاربران خود را راضی نگه‌دارد. این گوشی در سه نسخه با رام ۲/۳/۴ و حافظه داخلی ۳۲/۶۴ گیگابایت روانه بازار شده است. همچنین قابل ذکر است که قیمت گوشی a01s به عنوان ارزان‌ترین تلفن همراه این برند در حدود ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.

بررسی قیمت پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار | برند هواوی

در ادامه این مقاله باید به پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار برای برند هواوی بپردازیم که با تحریم محصولات این شرکت در دوره ریاست جمهوری ترامپ، تقاضا برای خرید این نوع گوشی‌ها به شدت کاهش یافته است. با این حال اگر بخواهیم قیمت گوشی‌های پرفروش این برند را بررسی کنیم، می‌توان به جدول زیر اشاره نمود:

مدل گوشی قیمت
Huawei Y9s در حدود ۶.۰۷۰.۰۰۰ تومان
Huawei Y9 Prime 2019 در حدود ۵.۸۰۰.۰۰۰ تومان
Huawei Nova 7i در حدود ۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان
Huawei Y7 Prime در حدود ۳.۸۵۰.۰۰۰ تومان
Huawei Y8p در حدود ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومان
Huawei Y5 2019 در حدود ۳.۴۵۰.۰۰۰ تومان
Huawei Y6 Prime 2019 در حدود ۲.۴۲۰.۰۰۰ تومان
Huawei Y5 Lite 2018 در حدود ۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان

  • Huawei Y9s: گوشی Y9s را می‌توان یک گوشی میان‌رده از برند هواوی دانست که در ابعاد بزرگی در حدود ۶.۶ اینچ طراحی شده است. این گوشی در سال ۲۰۱۹ عرضه شده و می‌تواند برای عکاسی و عکاسی سلفی مناسب باشد.
  • Huawei Y9 Prime 2019: یکی از گوشی‌های بدون بریدگی و تمام صفحه برند هواوی، گوشی Y9 Prime است که با صفحه نمایش ۶.۵۹ اینچی، تراکم پیکسلی بالایی (۳۹۱ ppi) را ارائه کرده است. این گوشی طراحی زیبایی دارد و از مشخصات مهم آن می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای، رام ۴ گیگابایت، دوربین سه‌گانه ۱۶+۸+۲ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.
  • Huawei Nova 7i: یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش برند هواوی، گوشی Nova 7i نام دارد که قیمت گوشی در این مدل، ۵.۲۰۰.۰۰۰ تومان می‌باشد. از جمله نقاط قوت این گوشی می‌توان به صفحه نمایش باکیفیت، دوربین‌های قوی، باتری قوی اشاره نمود.

بررسی قیمت گوشی‌های پرفروش در بازار | برند شیائومی

در نهایت به بررسی قیمت گوشی در پرفروش‌ترین مدل‌های برند شیائومی می‌پردازیم که عبارتند از:

مدل گوشی قیمت
Xiaomi Redmi Poco X3 در حدود ۶.۳۴۰.۰۰۰ تومان
Xiaomi Redmi Note 9 Pro در حدود ۵.۸۸۰.۰۰۰ تومان
Xiaomi Redmi Note 8 Pro در حدود ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان
Xiaomi Redmi Note 9S در حدود ۴.۷۶۰.۰۰۰ تومان
Xiaomi Redmi Poco M3 در حدود ۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان
Xiaomi Redmi 9 در حدود ۳.۳۷۰.۰۰۰ تومان
Xiaomi Redmi 9A در حدود ۲.۲۵۰.۰۰۰ تومان

  • Xiaomi Redmi Poco X3: سری Poco یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند شیائومی است که معمولاً مشخصات خوبی را از خود ارائه می‌کند. این گوشی دارای چهار دوربین ۶۴+۱۳+۵+۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی می‌باشد و از یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل در حدود ۶.۳۴۰.۰۰۰ تومان می‌باشد.
  • Xiaomi Redmi Note 9 Pro: قیمت گوشی شیائومی در مدل گوشی Note 9 Pro در حدود ۵.۸۵۰.۰۰۰ تومان است. این گوشی که در مدل‌های مختلفی ارائه شده است، یک محصول میان‌رده از برند شیائومی است و از مشخصات مهم آن می‌توان به دوربین ۶۴، رام ۶، پردازنده ۸ هسته‌ای، صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچ و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.
  • Xiaomi Redmi Note 8 Pro: یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های برند شیائومی به نسبت هزینه‌ای که ارائه می‌کنید، گوشی نوت ۸ پرو است که از قدرت سخت‌افزاری بسیار خوبی برای انجام کارهای روزانه و نیمه سنگین برخوردار می‌باشد.
  • Xiaomi Redmi Poco M3: از مشخصات این گوشی که نسخه‌ای ارزان‌تر از Poco X3 است، بایستی به هشت هسته با تراشه اسنپدراگون ۶۶۲، رام ۴/۶، صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچ با تراکم ۳۹۵، دوربین سه‌گانه ۴۸+۲+۳ و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود.
  • Xiaomi Redmi 9: در نهایت به گوشی پرفروش ردمی ۹ می‌پردازیم که توانسته است فروش بسیار خوبی را به‌عنوان یک گوشی اقتصادی تجربه کند. این گوشی که همچنان سهم فروش بالایی را به خود اختصاص می‌دهد، در حدود ۳.۳۶۹.۰۰۰ تومان هزینه دارد و از مشخصات مهم آن باید به پردازنده ۸ هسته‌ای، رام ۴ و صفحه‌نمایش ۶.۵۳ با تراکم ۳۹۵، دوربین چهارگانه ۱۳+۸+۵+۲ مگاپیکسل و باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره نمود.

جمع‌بندی و خرید گوشی

در انتها به‌عنوان تتمه کلام این مقاله از شما دعوت می‌کنیم تا اگر نیاز به یک تلفن هوشمند با قیمتی مناسب دارید و یا اگر تلفن همراه فعلی شما نیاز به تعمیرات تخصصی، چه از نظر سخت‌افزاری و چه از نظر نرم‌افزاری، دارد از خدمات “موبایل کمک” استفاده کنید.

موبایل کمک باسابقه فعالیت بیش از ۸ سال، امروزه به‌عنوان یک از مجرب‌ترین شرکت‌های تعمیرات گوشی هوشمند برای تمام گوشی‌های برندهای سامسونگ، شیائومی، هواوی و … فعالیت می‌کند که شما می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه قطعات و گوشی‌های هوشمند آن نیز در کنار خدمات تعمیرات گوشی موبایل استفاده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو