زمان شروع اکران فیلم Doctor Strange 2 مشخص شد

منبع: بلاکس آپ

121

1398/4/31

20:48


زمان شروع اکران فیلم Doctor Strange 2 مشخص شد

به تازگی تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Doctor Strange و نام رسمی آن تایید شده است. برای دانلود جدیدترین فیلمها می توانید به بخش دانلود فیلم سینمایی بروید. در ادامه این خبر با ما همراه باشید.

مدتی پیش رسما ساخت قسمت دوم فیلم Doctor Strange تایید شد. حال تاریخ و نام رسمی این فیلم مشخص شده است و گفته شده که این فیلم با نام Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness بر روی پرده سینما ها خواهد رفت. همچنین اعلام شده که قسمت جدید دکتر استرنج در تاریخ 17 اردیبهشت 1400 (7 می 2021) اکران خواهد شد. در فیلم Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness مجددا شاهد بازی بندیکت کامبربچ در نقش دکتر استرنج و بندیکت ونگ برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش ونگ، خواهیم بود.

قسمت اول فیلم Doctor Strange در سال 2016 اکران خود را آغاز کرد و در نهایت نیز توانست فروش بسیار خوبی در سینما ها داشته باشد. این فیلم در نهایت توانست در سراسر دنیا 677 میلیون دلار بفروشد و انتظارات را برای قسمت دوم بالا ببرد. بعد از فیلم Doctor Strange که در سال 2016 منتشر شد ما شاهد حضور شخصیت دکتر استرنج در فیلم های دیگر کمپانی مارول بودیم و این اتفاق باعث شده که این شخصیت در سال های گذشته محبوبیت زیادی به دست آورد و حال انتظارات از فروش قسمت دوم آن بسیار بالا رود و کمپانی مارول انتظار رکورد شکنی این فیلم را داشته باشد.

بازیگر شخصیت دکتر استرنج، یعنی بندیکت کامبربچ در کامیک کان سن دیگو راجع به فیلم Doctor Strange 2: In The Multiverse of Madness صحبت های داشته است و گفته که در این قسمت قرار است چیز هایی که در قسمت اول عملی نشدند را عملی کنیم. او گفته که در قسمت دوم این فیلم ما شاهد پیچش های داستانی خواهیم بود و دکتر استرنج با اتفاقات غیرمنتظره‌ ای روبرو خواهد شد.

البته چندی پیش سی. رابرت کرگیل، که وظیفه نوشتن فیلم‌نامه Doctor Strange 2 را برعهده دارد اعلام کرد شخصیت شرور و منفی نایتمر (Nightmare) قرار است آنتاگونیست اصلی دنباله فیلم دکتر استرنج باشد و انتظار می‌ رود سرانجام شاهد حضور این شخصیت در دنیای دکتر استرنج باشیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو