دانلود بازی Distant Kingdoms v12153 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Distant Kingdoms v12153 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

118

1400/5/14

00:00


بازی Distant Kingdoms ترکیبی بی نظیر از گیم پلی و ساخت و ساز را برای بازیکن فراهم کرده است و می‌توانید دنیای فانتزی غنی را نظاره کنید. بازی توسط انسان‌ها، کوتوله‌ها، الف‌ها و اورک‌ها دنبال می‌شود و باید به آن‌ها کمک کنید که در سرزمین افسانه‌ای خودشان، یک زندگی را از نو شروع کنند. باید در بازی تمدن‌های جدید ایجاد کرده و شبکه گسترده‌ای از شهر و روستاها را داشته باشید. فناوری‌های جدید انتظار شما را می‌کشد و باید با تحقیق در مورد آن‌ها، جادوهای مختلف را کسب کرده و از آن‌ها برای رشد جایگاه‌های خود استفاده کنید. بازی توسط مبتدیان به بهترین شکل دنبال شده و می‌توانید از گیم پلی پیچیده آن نهایت لذت را ببرید. بازی شهرسازی را به بهترین شکل ممکن دنبال کرده و باید همواره به دنبال جستجو در بین اسرار بازی باشید.

Distant Kingdoms Build 12153 PC-GOG

دانلود-بازی-Distant-Kingdoms

مهمانی‌های ماجراجویانه‌ای در بازی Distant Kingdoms وجود دارد که هنوز کشف نشده است و می‌توانید با تصمیم گیری صحیح، سرنوشت جالبی در آخر تمام این ماجراها داشته باشید. رویدادهای بسیاری هم در بازی وجود دارد که باید طبق سبک ماجراجویی خود آن‌ها را تجربه کنید. موجوداتی که در جهان بازی وجود دارد، اهمیت فوق العاده بالایی دارند و در سرتاسر نقشه بازی پخش شده‌اند. شما می‌توانید از اژدهایان گرفته تا ترول‌ها را نیز در بازی مشاهده کرده و با سبک مبارزاتی هرکدام از آن‌ها آشنا شوید.

انیمیشن حرکات افراد سرزمین بسیار جذاب است و همیشه دوست خواهید اشت که در آن حضور داشته باشید. تمدن‌ها کم کم سر و شکل بهتری به خود گرفته و این شما هستید که می‌توانید دهکده کوچکی را به یک شهر بزرگ تبدیل کنید. جادو در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و بنابراین باید برای پادشاهی، از قدرت‌های خود استفاده کنید. پوشش گیاهی سرسبز و موجوداتی که جثه بزرگی دارند، از جذابیت‌های بصری این اثر خواهند بود.

info

A unique blend of City Building, Social Management, Exploration and Adventure gameplay, Distant Kingdoms brings a rich fantasy world to life.

Help the Humans, Dwarves, Elves and Orcs of Talam begin anew in the fabled land of Ineron

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Quad-core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 3GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 8 GB available space

Sound Card: TBC

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Quad-core

Memory: 16 GB RAM

Graphics: RTX 2070

Storage: 8 GB available space

Sound Card: TBC

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

————

دانلود بازی Distant Kingdoms Build 12153-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو