استایل تازه لیدی گاگا و لباس خاص آنجلینا جولی

استایل تازه لیدی گاگا و لباس خاص آنجلینا جولی


منبع: برترین ها

146

1400/5/14

06:52


این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

برترین‌ها: این مطلب سریالی، انعکاس گزیده‌ای از رفتار‌های خبرساز و اینستاگرامی سلبریتی‌های خارجی‌ست.

جنیفر آنیستون و دیگر بازیگران سریال محبوب «friends» با انتشار عکس‌هایی نشان دادند که کالکشن جدید لباس‌ها و وسایل جانبی این سریال که توسط خودشان طراحی شده به صورت محدود وارد بازار می‌شوند. هر یک از بازیگران این سریال جمله‌های مورد علاقه‌شان را از بین فصل‌های ۱ تا ۳ انتخاب کردند و به صورت لباس و وسایل درآوردند و به فروش می‌رسانند و قسمت اصلی از سود فروش این محصولات را به خیریه‌ای مربوط به بیماری‌های روحی و وروانی مخصوصا در دوران کرونا خواهند داد.

اینستای ستاره‌ها؛


شات تبلیغاتی جدید آدام درایور بازیگر هالیوود که به عنوان یکی از بازیگران مرد جذاب دنیا هم شناخته می‌شود، برای عطر جدید برند Burberry.

اینستای ستاره‌ها؛


بیلی ایلیش این عکس را از مهمانی انتشار آلبوم جدیدش به اسم «Happier than ever» به اشتراک گذاشت. این آلبوم پس از انتشار در رتبه اول بیشترین استریم و پخش قرار گرفته و بسیاری از سلبریتی‌ها نیز با اشتراک آهنگ‌های این آلبوم، بیلی را تحسین کردند. نوشتند: «آهنگ‌های این آلبوم فوق‌العاده است»

اینستای ستاره‌ها؛


طبق اخبار جدید؛ به موجب حکم دادگاهی در اسپانیا، شکیرا خواننده کلمبیایی، ممکن است به دلیل پرداخت نکردن مالیات ۱۴ میلیون یورویی محاکمه شود! بر اساس قانون اسپانیا هر کس بیشتر از ۶ ماه و ۱ روز در این کشور اقامت داشته باشد، باید مالیات پرداخت کند، ولی شکیرا و نامزد فوتبالیستش جرارد پیکه که در بارسلون زندگی می‌کنند، بار‌ها اعلام کرده‌اند که ساکن باهاما هستند و بعضی اوقات به اسپانیا سفر می‌کنند!

حالا اگر شکیرا گناهکار شناخته شود، ممکن است مجارات حبس را برایش در پی داشته باشد!

اینستای ستاره‌ها؛


همانطور که در مطالب قبل گفتیم؛ چند وقت پیش جنیفر لوپز تولد ۵۲ سالگی‌اش را در یک کشتی لاکچری در سن تروپه فرانسه جشن گرفت و پس از جشن هم همراه نامزد جدیدش بن افلک به کاپری رفتند. اما حالا خبرگزاری‌ها عکس‌ها و اخباری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد الکس رودریگز، نامزد سابق جنیفر، تولد ۴۶ سالگی‌اش را در همان حوالی و در کنار خانمی به نام ملانی کولینز، مجری آمریکایی و بقیه دوستانش جشن گرفت!

اینستای ستاره‌ها؛


عکسی از کیت بکینسل، بازیگر انگلیسی روی فرش قرمز اکران فیلم «The suicide squad» در لس‌آنجلس.

اینستای ستاره‌ها؛


عکسی که لنی کلوم، مدل و دختر ۴۶ ساله‌ی هایدی کلوم با لباسش از برند Versace در حال آماده شدن برای مهمانی Unicef در ایتالیا به اشتراک گذاشت. لنی در همین مدت کوتاهی که فعالیتش را در زمینه مدلینگ شروع کرده است، حسابی مورد توجه قرار گرفته!

اینستای ستاره‌ها؛


مدونا این عکس و تعدادی عکس دیگر از پیک‌نیک خانولدگیشان منتشر کرد و نوشت: «باربیکیوی خانوادگی».

اینستای ستاره‌ها؛


فتوشوتی از هیلی بیبر، مدل و همسر جاستین بیبر، با استایلی عجیب و غریب برای شماره‌ی جدید مجله ووگ.

اینستای ستاره‌ها؛


عکس پدرانه جدیدی که دیوید بکهام در کنار پسر کوچکش کروز و دخترش هارپر به اشتراک گذاشت. شات‌های جدید دیوید برای تبلیغات مدل جدید اتومبیل Maserati هم به تازگی منتشر شده است! اینطور که به نظر می‌رسد، کروز با رنگ موی جدیدش کنار آمده!

اینستای ستاره‌ها؛


کریسی تیگن این عکس را با لباسی از برند Zuhair murad در حال آماده شدن برای رفتن به مهمانی Unicef به اشتراک گذاشت و نوشت که بعد از مدت‌ها برای اولین بار قرار است بدون فرزندانشان به یک قرار ۲ نفره بروند!

اینستای ستاره‌ها؛


جان لجند هم این عکس را در حال اجرا در این مراسم به اشتراک گذاشت. او در این مراسم، اجرایی مشترک با کیتی پری داشت.

اینستای ستاره‌ها؛


لیدی گاگا این عکس را از استایل جدیدش به اشتراک گذاشت. اولین تریلر فیلم «House of Gucci» با بازی او نیز به تازگی منتشر شده است.

اینستای ستاره‌ها؛


کیتی پری هم این عکس را با لباسی از برند Pierre cardin و در کنار نامزدش اورلاندو بلوم در میهمانی Unicef در ایتالیا منتشر کرد.

اینستای ستاره‌ها؛


جان سینا، بازیگر و کشتی کج‌کار، در کنار همسر ایرانی‌الاصلش شی (شهرزاد) شریعت‌زاده، در مراسم اکران فیلم جدیدش Sucide squad.

اینستای ستاره‌ها؛


کریس همسورث در یک روز شلوغ!

اینستای ستاره‌ها؛


عکس جدیدی از آنجلینا جولی در سفر اخیرش به ونیز. واقعا چطور در ۴۶ سالگی همچین روحیه‌ی کودکانه‌ای دارد؟!

اینستای ستاره‌ها؛


نگران نباشید! واکین فینیکس هنوز اینقدر پیر نشده و عکس مربوط به گریم او در فیلم جدیدش به نام «Disappointment BLVD» است. به گفته برخی خبرگزاری‌ها مراحل اولیه ساخت قسمت دوم فیلم جوکر با نقش‌آفرینی این بازیگر انجام شده و به زودی ساخته خواهد شد.

اینستای ستاره‌ها؛


شات جدید پریانکا چوپرا برای برند Bulgari. پس از خروج فرشتگان ویکتوریا سیکرت و استفاده‌ی این برند از زن‌هایی با اندام و موفقیت‌های متفاوت، پریانکا یکی از سفیران جدید این برند شده است! به نظرتان انتخاب خوبی است؟ البته این را هم در نظر داشته باشیم که پریانکا در سال ۲۰۰۰ دختر شایسته شده بود و حالا هم که چند رستوران هندی خوب در نیویورک دارد!

اینستای ستاره‌ها؛


این ژست یری دقیقا مثل لحظه‌ای است که ترقه انداختی و منتظری تا بترکد!

اینستای ستاره‌ها؛


پارک مین یونگ با انتشار این عکس از همه فالوورهایش قدردانی و تشکر کرد.

اینستای ستاره‌ها؛


به نظر شما کو سو-یونگ به چه چیزی در گوشه‌ی اتاق خیره شده است که ترس و تعجب همزمان در چشمانش دیده می‌شود؟ کاش کسی زبان کره‌ای بلد بود و کپشن را برایمان می‌خواند!

(کو سو-یونگ)‌ای یون وو با استایلی شبیه به استایل‌های فصل بهار که معلوم نیست باید لباس گرم بپوشی یا خنک؟!

اینستای ستاره‌ها؛


کرم بورسین، بازیگر محبوب ترک، که مدت زیادی است با هانده ارچل رابطه دارد و همه جا با هم هستند در مصاحبه جدیدش گفته: «من رمانتیک هستم، اما نه در اون قالب و شکلی که عادت کردیم! چون فردی‌ام که طرفدار سیاست فمنیستی هستم!»

اینستای ستاره‌ها؛


طوبا بویوک اوستون، بازیگر محبوب سریال ترکی «دختر سفیر» که با حضور در پروژه‌های بین‌المللی به عنوان مدل در سطح جهانی شناخته شده، برای فیلم تبلیغاتی برند اپراتور مخابراتی روسیه، جلوی دوربین رفت.

اینستای ستاره‌ها؛


با این عکس رنگی‌رنگی و شاد و تابستانی از حادیثه، مطلب امروزمان را به پایان می‌رسانیم.

اینستای ستاره‌ها؛

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو