مدل مانتو فری سایز در ۲۵ طرح شیک و روز

مدل مانتو فری سایز در ۲۵ طرح شیک و روز


منبع: آرگا

271

1400/5/15

12:17


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مانتو فری سایز زنانه و دخترانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو فری سایز از انواع طرح های پرطرفدار می باشد و این طرح مانتوها به صورتی دوخته می شوند که خانم ها با چند سایز مختلف می توانند از آن ها برای حضور در مهمانی ها و مکان های مختلف استفاده نمایند.

مدل مانتو فری سایز زنانه و دخترانه

مانتوی فری سایز در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شود و شما می توانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مانتوی بلند فری سایز

طرح های مانتوی فری سایز

امروزه اغلب مانتوها به صورت فری سایز و کمی گشاد دوخته می شوند به همین دلیل دغدغه خانم های چاق و سایز بزرگ تا حدودی کمتر شده است زیرا می توانند به راحتی مانتوی دلخواه خود را از بین این طرح های متنوع انتخاب نمایند و علاوه بر این نسبت به قبل از مانتوهایی با طرح و رنگ متنوع در پوشش خود استفاده نمایند. مانتوی گشاد و فری سایز همچنین برای روزهای گرم سال انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

برای دوخت اغلب مانتوهای فری سایز از پارچه هایی که تا حدودی کش می آیند استفاده می شود به همین دلیل این طرح مانتو برای خانم ها با سایزهای مختلف اندازه می شود همچنین این طرح مانتو ها به صورت تابستانی و پاییزه و زمستانه دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به فصول مختلف سال از بین آن ها مانتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید.

این مدل مانتو در انواع طرح های مانتوی کوتاه و بلند دوخته می شود و علاوه بر این دارای مدل هایی متنوع نظیر مانتو جلو باز و جلو بسته و … می باشد و بهتر است شما با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها مانتویی با تن پوش مناسب را انتخاب کنید.

مانتوی زرد فری سایز

مانتوی بلند فری سایز

مانتوی بلند فری سایز

 

مانتوی طوسی و سفید فری سایز

مانتو فری سایز

مانتو زرشکی و قرمز

مدل مانتو فری سایز و بلند

مدل مانتوی مشکی فری سایز

مانتوی شیک و ساده فری سایز

مانتوی زرد فری سایز

مدل مانتو دو رنگ فری سایز

طرح مانتوی فری سایز

مانتو فری سایز را می توانید در پوشش خود با شلوار گشاد و شلوار راسته ست نمایید همچنین اگر تمایل دارید ظاهری امروزی و اسپرت داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را با شلوار کوتاه یا شلوار قد ۹۰ بپوشید.

انتخاب رنگی مناسب برای مانتو دارای اهمیت است و اگر شما تمایل دارید ظاهری ایده آل و متفاوت باشید بهتر است در هنگام انتخاب رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج بدهید. مانتوهای فری سایز در انواع رنگ های روشن و تیره و خنثی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از مانتوی رنگ روشن در پوشش تان استفاده کنید. مانتوی رنگ خنثی را نیز می توانید در پوشش خود با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری ها به راحتی ست نمایید. مانتوی رنگ تیره نیز برای خانم ها با فرم اندام چاق و درشت انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

 

طرح مانتوی فری سایز

مانتوی شیک و کوتاه فری سایز

مدل مانتو فری سایز زنانه و دخترانه

مانتوی بلند فری سایز

مانتوی کوتاه فری سایز

مانتوی زنانه فری سایز

مدل مانتو فری سایز زنانه

مانتو و شلوار فری سایز

مانتوی رنگی فری سایز

مانتو فری سایز

مانتوی شیک فری سایز

مدل مانتوی فری سایز زنانه

مانتوی فری سایز

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به انواع طرح های مانتوی فری سایز جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش و رنگی مناسب را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید و علاوه بر این تغییرات مثبتی را در استایل تان ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو