دانلود بازی Atomic Society برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Atomic Society برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

68

1400/5/21

23:12


در بازی Atomic Society شهری را خواهیم دید که در آخرالزمان قرار دارد و شما وظیفه بازسازی آن را برعهده دارید. در این بازی می‌توانید صدها نفر را پس از جنگ هسته‌ای زنده نگه داشته و ماموریت‌های خود را انجام دهید. در این شهر، همه جا آلوده شده است و ساختمان‌های شما هستند که می‌توانند نجات بخش مردم باشند. باید قوانینی را تعیین کرده و نحوه ادامه آن‌جا را برعهده بگیرید. زنده مانده و سعی کنید که شهر کوچک خود را کم کم بزرگ‌تر کنید. می‌توانید صدها نفر را تغذیه کرده و آن‌ها را در خانه‌هایشان سرگرم کنید. همه چیز به شما بستگی داشته و باید مانند یک رهبر عمل کنید.

Atomic Society PC-PLAZA

دانلود-بازی-Atomic-Society

بازی شما را در برابر جرم و جنایت قرار داده و تصمیم گیری شما، بخش مهمی از مسائل اجتماعی روزگار را حل حل خواهد کرد. بنابراین، سعی کنید که کنترل همه چیز را برعهده گرفته و نگذارید که قتل، مصرف مواد مخدر و آدم خواری، شیرازه شهر شما را از بین ببرد. گاهی اوقات تنبیه لازم بوده و باید در مقابل آن‌ها ایستادگی کنید. تشویق افراد به انجام کارهای موردنیاز شهر یا تحمل برخی از مشکلات نیز به شما کمک خواهد کرد که اداره شهر برای‌تان ساده‌تر باشد. همه چیز روی مهارت کنترل اوضاع توسط شما استوار شده است و می‌توانید برای نجات آن اقدام کنید.

بازی شهری را به شما سپرده است که قابل ارتقا بوده و ساختمان‌های مفیدی هم در انتظار شما خواهد بود. می‌توانید در بازی Atomic Society لوازم موردنیاز زندگی خود را کسب کرده و با تحقیق، بقیه کارهای مدیریتی شهر را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توانیم به محیط طراحی شده توسط سازندگان و همچنین، درجه بالایی از قابلیت تکرار در بازی اشاره کنیم.

info

Build a town in a post-apocalyptic world. Gather resources to expand and survive. Express your moral and ethical views by setting laws that affect how people live. What kind of society will you make?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows (Any Version From 7 upwards)

Processor: Dual Core Processor (i3 or equivalent)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce 500+ (or equivalent). 2GB of Video Ram

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows (Any Version From 7 upwards)

Processor: Quad Core Processor (i5 or equivalent)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce 700+ (or equivalent). 4 GB of Video Ram.

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Atomic Society-PLAZA با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو