وی با بیان اینکه جلسات مجلس در روزهای شنبه و یکشنبه نهایت تا ۱۰:۳۰ دقیقه پایان خواهد یافت، افزود: به دلیل بررسی برنامه کاری وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در کمیسیون‌های تخصصی مجلس جلسات صحن پس از دو ساعت تمام خواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در هفته کاری مجلس پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی جلسات علنی مجلس برای بررسی رأی اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم برگزار خواهد شد.

موسوی خاطرنشان کرد: لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در جلسه علنی فردا اعلام وصول می‌شود و علاوه بر این مجلس دستورکارهای دیگری نیز خواهد داشت.

وی افزود: از جمله کار مجلس در روزهای شنبه و یکشنبه می‌توان به گزارش کمیسیون عمران درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این در هفته پیش‌رو استعفای آقای علیرضا زاکانی از نمایندگی مردم قم به خاطر انتخابش به عنوان شهردار تهران در دستور کار قرار دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: گزارش شور دوم کمیسیون کشاورزی در رابطه با طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، ادامه رسیدگی به طرح انتزاع بخش ساختمان شهرسازی از وزارت راه و تشکیل وزارت حمل‌ونقل و وزارت ساختمان، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات هفته پیش‌رو خواهد بود.