فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا

منبع: بیتوته

59

1400/6/31

04:36


فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا



فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا,نمایندگی اصلی فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا,خرید از فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا

خرید از فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا

 

فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا (philipskala) نمایندگی اصلی و وارد کننده محصولات برند مشهور فیلیپس (philips) است که از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و محصولات اصلی این برند را به فروش می‌رساند. فیلیپس کالا توانسته در طی 8 سال فعالیت خود مشتریان زیادی جذب کرده و رضایت و اعتماد آنها را جلب نماید تا به جایگاه امروزی خود رسیده و تبدیل به یکی از معتبرترین مراکز خرید محصولات برند فیلیپس شود.

 

خرید از فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا 

تمامی محصولات جدید تولید شده توسط کمپانی فیلیپس در این وبسایت موجود بوده و شما می‌توانید تمامی این محصولات را در وبسایت رسمی این فروشگاه به آدرس philipskala.com مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را به همراه ضمانت اصل بودن کالا و 18 ماه گارانتی طلایی خریداری کنید. محصولات خریداری شده در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن و به سراسر کشور ارسال می‌شوند.

 

تنوع محصولات برند فیلیپس 

یکی از دلایل معروفیت برند فیلیپس داشتن طیف وسیعی از محصولات مختلف و تنوع بسیار زیاد آنها است که قدرت و حق انتخاب بیشتری را برای مشتریان ایجاد می‌کند. مفتخریم که اعلام کنیم اکثر محصولات جدید و به روز این برند در وبسایت فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا موجود هستند و شما می‌توانید بعد از خواندن نقد و بررسی این محصولات و مقایسه آنها بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید. 

 

تلویزیون‌های philips

کمپانی فیلیپس به تازگی از لاین جدید از محصولات صوتی و تصویری خود رونمایی و به بازار عرضه کرده است که هم اکنون تمامی این محصولات که شامل مجموعه‌ای از تلویزیون می‌باشند در سایت فیلیپس کالا موجود و قابل خریداری می‌باشند. این تلویزیون‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید شده و برای استفاده در هر محیطی مناسب هستند. این تلویزیون‌های LED صفحه تخت کیفیت و وضوح تصویر فوق العاده‌ای دارند و همچنین از کیفیت صدای خوبی نیز برخوردار می‌باشند. 

 

ریش تراش‌های سری 9000 فیلیپس 

یکی از پر فروش‌ترین و معروف‌ترین لاین‌های محصولات فیلیپس ریش تراش‌های این برند است که ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی دارند. همه ریش تراش‌های این برند عملکرد فوق العاده‌ای دارند اما در میان همه آنها سری S9000 یکی از استثنایی‌ترین و بی‌نظیرترین سری‌های ریش تراش فیلیپس است که مدل‌هایی از قبیل S9711 ، S9091 ، S9860 و... را شامل می‌شود. این ریش تراش‌ها با بهره گیری از شیوه اصلاح برشی چرخشی تمیزترین اصلاح را بدون ایجاد هیچگونه حساسیت و درد به ارمغان می‌آورند و استفاده و تمیز کردن آنها نیز بسیار راحت و بدون دردسر بوده و علاوه بر همه اینها از ظاهر بسیار جذابی نیز برخوردار هستند.

 

نوشیدنی سازهای برند فیلیپس 

نوشیدن آبمیوه های طبیعی و هنک و یا اسموتی های مختلف در فصلول گرم سال علی الخصوص در تابستان بسیار دلچسب است و اکثر افراد این نوشیدنی‌ها خنک را به سایر موارد ترجیح می‌دهند که کاملا هم منطقی است. به همین منظور کمپانی فیلیپس دستگاه‌های آبمیوه گیری و مخلوط کن‌های فوق العاده پر قدرت و با کیفیتی مثل مدل‌های HR2221 ،HR3652  ، HR1863 و... را تولید کرده تا بتوانند آبمیوه‌های طبیعی و خنک و یا اسموتی‌های مختلف را برای خود تهیه کنند و از نوشیدن آنها لذت ببرند.

 

قهوه و اسپرسوسازهای فیلیپس

نوشیدن یک فنجان قهوه در وسط روز یکی از کارهایی است که موجب سرحال شدن و انرژی گرفتن افراد برای ادامه کار و فعالیت خود در ادامه روزمی‌شود. اما لازمه درست کردن یک قهوه خوش عطر و طعم داشتن یک دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسو ساز با کیفیت است. در آخرین سری دستگاه‌های اسپرسوسازفیلیپس تولیدی خود نیز سنگ تمام گذاشته و بهترین قهوه سازها را تولید کرده است. دستگاه اسپرسوسازهای سری 2200 این کمپانی ویژگی‌ها و کاربردهای فوق العاده‌ای دارند و در مقایسه با سایر مدل‌های مشابه کار کردن با آنها بسیار راحت بوده و خروجی با کیفیت‌تری نیز دارند. این سری قهوه ساز که شامل مدل‌هایی همانند EP2220، EP2224 و... می‌شوند را شما می‌توانید به راحتی و به صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی فیلیپس کالا با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید. این اسپرسوسازها امکان درست کردن انواع مختلفی از نوشیدنی‌های قهوه دار همانند نسکافه، لاته، کاپوچینو و... را فراهم کرده‌اند و دارای عملکردهای هوشمند مانند سیستم شستشو خودکار می‌باشند تا نوشیدنی مورد علاقه شما را با بهترین و بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان و بدون دردسر تهیه کنند. یکی از نقاط قوت این قهوه سازها آسیاب‌های آنهاست که دانه قهوه را پیش از دم کردن به صورت کاملا تازه آسیاب می‌کنند تا قهوه خروجی هم عطر بیشتر و هم طعم بهتری داشته باشد. قهوه سازهای سری 7000 این کمپانی که شامل مدل‌هایی مانند HD7447 و HD7457 می‌شود نیز کیفیت بسیار بالایی دارند و با استفاده از آنها می‌توان قهوه فرانسه‌های بسیار خوش عطر و طعمی را دم کرد. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو