بهنام بانی را از زاویه‌ی پاییزی بشناسید

منبع: فوت و فن

71

1400/7/6

08:05


پاییز را می توان یکی از بهترین فصل های سال معرفی کرد. ممکن است با خواندن این مطلب بگویید چرا یکی از بهترین فصل های سال است؟ شاید به این دلیل که پاییز را می توان فصل عشاق نامید. عاشقانی که در این فصل رابطه هایی بسیار احساسی و عاطفی دارند و باران را سر چشمه خاطرات خود می کنند.

باران همیشه شما را در فصل پاییز وادار می کند تا اهنگ هایی زیبا و منتخب را گوش داده تا نهایت استفاده و لذت را ببرید. خواننده های بسیار زیادی به مانند مهدی احمدوند و گروه های موسیقی نظیر ایهام در این فصل اهنگ هایی زیبا و به یادماندنی را به انتشار رسانده اند که اکنون نیز می توان از آن در پلی لیست پاییزی خود استفاده کرد.

بهنام بانی خواننده خوب کشور در زمینه موسیقی پاپ خود را در چند سال اخیر به خوبی نشان داده است و به تازگی اهنگ جدید بهنام بانی نیز به نوعی در ابتدای فصل پاییز به عنوان اهنگی پاییزی روانه بازار موسیقی شده است که می توان این موزیک بسیار زیبا را متفاوت ترین اهنگ این خواننده هنرمند دانست.

در ادامه این مطلب سعی داریم تا شما را بهتر با اهنگ های پاییزی این خواننده آشنا کنیم.

بهنام بانی خواننده ای پر انرژی

بهنام بانی متولد ۱۱ مهرماه سال ۱۳۶۶ در دامغان می باشد. این هنرمند در سن ۸ سالگی فعالیت های هنر در درون خود کشف کرده بود و علاقه خود را در هنر و بخصوص در موسیقی می دید.

در ابتدا با قرائت قرآن در زمان کودکی خود سعی داشت صدایش را به گوش برساند و در این مسیر موفق نیز بود. تا اینکه به سنی پا گذاشت که موسیقی را دنیایی بی انتها دید و در این دریای بی ساحل غرق شد. بعد از گذشت مدتی و در سنین نوجوانی خود در نزد استاد محمد نوری فعالیت هنری خود را ادامه داد.

زمانی که ۱۹ سال داشت و در دانشگاه به ادامه تحصیل می پرداخت در گروه موسیقی روژان به ادامه فعالیت پرداخت و این زمانی بود که بهنام برای خود استثنایی می دید. خواننده اصلی گروه روژان مهدی یغمایی خواننده خوب دنیای موسیقی تلفیقی و پاپ کشور بود. اما همکاری مهدی یغمایی مدت زیادی به طول نینجامید و بهنام بعد از ترک این هنرمند جایگاه وی را تصاحب کرد. بعد از مدتی فعالیت بالاخره اولین موزیک خود که شهرت را برای وی فراهم نمود به نام علاقه خاص روانه بازار شد.

بهتر است در ادامه بهترین اهنگ های بهنام بانی را بشناسید.

اهنگ های پاییزی بهنام بانی

اهنگ های پاییزی لزوما موزیک هایی غمگین و یا احساسی نیستن و می توانند ریتمیک و حتی در نهایت ریتم شاد باشند. بهنام بانی از جمله خواننده های خوب کشور است که در این دو زمینه موسیقی های بسیار خوب و شنیدنی را روانه بازار موسیقی کرده است.

از جمله این اهنگ های خوب می توان به :

  • بهنام بانی این عشقه

این عشقه اولین اهنگ از اولین آلبوم رسمی بهنام بانی است که می توان یک موزیک پاییزی نیز آن را شناخت که با ریتمی احساسی و عاشقانه روانه بازار شده است. این موزیک در آبان ماه سال ۱۳۹۸ منتشر شد و اکنون نیز به عنوان یکی از بهترین اهنگ های پاییزی و درواقع اهنگ های بهنام بانی شناخته می شود.

بهنام بانی

  • بهنام بانی تویی انتخابم

درست است که این اهنگ بهنام بانی در فصل زمستان به انتشار رسیده است اما نمی توان ان را اهنگی احساسی و عاشقانه بخصوص برای فصل پاییز تلقی نکرد. تویی انتخابم بهنام بانی از بهترین اهنگ های وی در مفهوم عاشقانه بوده که در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ روانه بازار موسیقی شد که کار تنظیم این اهنگ برعهده حامد برادران بوده است. نکته قابل توجه اهنگ تویی انتخابم این است که کار ترانه سرایی آن را علیرضا طلیسچی خواننده سرشناس به همراه حمیدرضا یوسفی انجام داده است.

  • بهنام بانی توقع ندارم

توقع ندارم بهنام بانی از دسته اهنگ های دیس لاو و غمگین وی بوده که می توان آن را مختص به عاشقانی دانست که در رابطه خود موفق نبوده اند و اکنون نیاز به باران و یک ملودی آرام و دل انگیز دارند. بهنام بانی همیشه از این موزیک در کنسرت های خود استفاده میکند و با بازخوردهای خوبی نیز روبه رو بوده است. کار تنظیم این اهنگ را نیز حامد برادران انجام داده است.

  • بهنام بانی خوشحالم

خوشحالم جدیدترین موسیقی بهنام بانی و درواقع می توان گفت اولین اهنگ سال ۱۳۹۹ وی می باشد که در ۱۳ مهرماه روانه بازار موسیقی شد. این موزیک به مانند سایر اهنگ های بهنام بانی نبوده و ریتمی متفاوت دارد که هم ریتمیک، آرام و هم عاشقانه و احساسی می باشد. این اهنگ یک روز بعد از تولد بهنام بانی به انتشار رسید که بازخورد های مثبت خوبی به همراه داشت. کار تنظیم این موزیک را نیز به مانند خمیشه حامد براداران انجام داده است.

بهنام بانی

فول آلبوم بهنام بانی

دسترسی به اهنگ های بهنام بانی ممکن است کار دشواری باشد و نتوانید به خوبی به آن ها دسترسی داشته باشید. اما رسانه موزیکیشو که در زمینه دانلود آهنگ جدید فعالیت دارد، اینکار را برای شما شنونده های موسیقی راحت کرده و فول آلبوم بهنام بانی را تدارک دیده است و شما می توانید جدیدترین و قدیمی ترین اهنگ های بهنام بانی را در این فول آلبوم با کیفیت هایی خوب و متفاوت دانلود کرده تا در فصل پاییز و سایر روز های سال برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی بسازید.

 امیدواریم با مطالعه مطالب فوق نهایت استفاده را برده باشید و بتوانید اهنگ های مورد نظرتان را به راحتی دانلود کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو