بهترین جراح پلک و ویژگی‌های او

منبع: برترین ها

68

1400/7/6

16:40


افتادگی پلک می‌تواند صورت شما را اخمو و سن شما را بیشتر نشان دهد. جراحی پلک بهترین روش برای از بین بردن این افتادگی پلک است.

برترین‌ها: افتادگی پلک می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر شما داشته باشد. جراحی زیبایی پلک که تحت عنوان بلفاروپلاستی نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین روش‌های از بین بردن افتادگی پلک‌ها به حساب می‌آید. برای انجام این جراحی بهتر است به بهترین جراح پلک مراجعه کنید.

بهترین جراح پلک کسی است که علاوه بر داشتن تخصص کافی و قابل قبول دارای تجربه بالا نیز باشد. زیرا چشم یکی از مهمترین اعضای بدن است که علاوه بر آنکه بیشترین تاثیر در زیبایی چهره و صورت را داراست، یکی از مهمترین فاکتورهای برقراری ارتباط ما با محیط اطراف مان از طریق دیدن را نیز بر عهده دارد. بنابراین بهترین جراح پلک کسی است که هنگام جراحی، سلامت هر دو گزینه و اهمیت آن ها را در زندگی در نظر بگیرد.

بهترین جراح پلک و ویژگی‌های او

جراحی پلک چیست؟

جراحی پلک همانطور که از عنوان آن مشخص می باشد یک نوع عمل جراحی است که یا به‌ منظور بهبود دید و یا به منظور زیبایی صورت می گیرد. همانطور که همه ما می‌دانیم چشم ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره انسان دارند. گاهی اوقات که پلک ها دچار افتادگی می شوند ظاهر چهره جذابیت خود را از دست می دهد. به همین دلیل بسیاری از افراد جهت زیبا سازی و بهبود ظاهر پلک ها و همچنین کل حالت صورت تصمیم به جراحی پلک می گیرند. جراحی پلک معمولاً هم بر روی پلک های بالا و هم بر روی پلک های پایین توسط بهترین جراح پلک قابل انجام می باشد.

در فرایند جراحی پلک بهترین جراح پلک چربی های اضافی دور چشم را برداشته و یا به عبارت دیگر آن را لیفت میکند. معمولاً جراحی پلک بیشتر به منظور زیبایی انجام می ‌شود و گاهی اوقات نیز جنبه درمان دارد. زیرا در برخی از موارد چین و چروک های روی پلک و افتادگی آنها ممکن است در فرایند دید فرد مبتلا اختلال به وجود بیاورد.

امروزه جهت جراحی پلک اغلب از روش لیزر استفاده میشود. این روش روشی ساده و متداول تر است. بنابراین جراحی ‌پلک علاوه بر آن که سبب می‌شود افراد ظاهری زیبا و جذاب تر نسبت به قبل داشته باشد بر روی دید آن ها نیز تأثیر گذاشته و دید آنها را بهبود می بخشد. معمولا اغلب کسانی که دچار افتادگی پلک بالایی یا افتادگی عصبی پلک و پوست دارای پف در پلک پایین خود هستند می توانند جهت جراحی پلک به کلینیک بهترین جراح پلک در کشور مراجعه کنند.

مزایای جراحی پلک

همانطور که گفتیم جراحی پلک یک عمل بوده و مانند هر عمل زیبایی دیگری دارای یک سری مزایا و معایب می باشد که بهتر است هر فردی قبل از آنکه تصمیم به این کار بگیرد در رابطه با مزایا و معایب آن نیز اطلاعاتی داشته باشد.

معمولاً بهترین مزایای جراحی پلک این است که منجر به برطرف شدن پف دور چشم و تمام چین و چروک های ریز و درشت اطراف لبه های خارجی چشم می‌شود. همچنین جراحی پلک سبب می شود کیسه های چربی بالا و پایین پلک به طور کامل از بین برود این عامل باعث می‌گردد که چشمها ظاهری جوان تر به خود بگیرند. همچنین منجر به بهبود خط دید بینایی و گسترده تر شدن دید افراد میشود. فرآیند جراحی پلک آثار هیچگونه زخم و بخیه بر روی صورت باقی نخواهد گذاشت و حداکثر زخم‌های طبیعی پلک نیز به مرور زمان از بین می‌رود.

معایب جراحی پلک

در کنار همه مزایای ذکر شده جراحی‌ پلک خالی از عیب نبوده و دارای معایبی نظیر زمان بر بودن، خارش، تورم، کبودی و کوری موقت است. بطور کلی جراحی پلک با تخصص و تجربه پزشک ارتباط تنگاتنگی دارد. در واقع تجربه و تخصص پایین جراح بر نتیجه عمل جراحی تاثیر منفی گذاشته و حتی ممکن است با نامتقارن بودن صورت و چشم ها همراه گردد.

در نتیجه می‌توان گفت که انجام این جراحی نزد بهترین جراح پلک می‌تواند عوارض و معایب این جراحی را به حداقل برساند. پس تا حد امکان سعی کنید چشمان خود را به دستان ماهر بهترین جراح پلک بسپارید.

مراقبت های قبل و پس از جراحی پلک

توصیه ما این است که عمل جراحی پلک به واسطه بهترین جراح پلک انجام بگیرد تا مراقبت های لازم قبل و بعد از جراحی را به خوبی دریافت کنید. به هر حال جراحی پلک مانند هر عمل جراحی دیگری نیاز به رعایت برخی موارد در قبل، حین و پس از انجام عمل دارد که در این قسمت از مقاله ما تصمیم داریم به این موضوع بپردازیم.

قبل از آنکه اقدام به جراحی افتادگی پلک شود، بهتر است کاملاً برای این فرآیند آمادگی لازم کسب گردد. به همین دلیل نباید حداقل ۱۰ روز قبل از عمل الکل و سیگار مصرف شود.

بهترین جراح پلک و ویژگی‌های او

همچنین استفاده از یک سری داروهای ضد التهاب و آسپیرین ها و مکمل های گیاهی که منجر به افزایش خونریزی می شود نیز قبل از عمل جایز نمی باشد. بهتر است بیمار یک همراه دلسوز و مهربان حین و بعد از عمل جراحی با خود داشته باشد تا در انجام کارها به او کمک کند.

دریافت مشاوره و معاینات قبل از عمل معمولا جزو ضروری ترین کارها محسوب می ‌شود که باید قبل از عمل در رابطه با شرایط جسمی و وجود احتمالی برخی بیماری های زمینه ای و همچنین در صورت استفاده از داروهای خاص حتماً به پزشک اطلاع داده شود.

در صورتی که قبل از جراحی پلک انجام عمل جراحی مرتبط با چشم صورت گرفته باشد، باید پزشک از این موضوع نیز اطلاع یابد. به طور کلی قبل از اقدام به عمل ابتدا وضعیت سلامت عمومی بیمار به طور کامل سنجیده شده و بیمار نیز باید با ارائه شرح حال کامل خود با او همکاری داشته باشد.

مراقبت های مورد نیاز پس از انجام جراحی پلک که از طرف بهترین جراح پلک نیز توصیه می گردد این است که باید پس از عمل از پمادهای مخصوص و کمپرس آب سرد استفاده شود. حتماً دستورالعمل های توصیه شده از طرف بهترین جراح پلک باید کامل رعایت شده و همچنین جهت کاهش احتمال عفونت باید دقیقا طبق تجویز پزشک رفتار کرده و تمام داروهای ارائه شده از جانب او را با دقت مصرف کرد.

ممکن است پس از عمل جراحی عوارضی مانند تورم، کبودی، سوزش، خشکی و ناراحتی های چشم به وجود بیاید که در صورت استفاده از کمپرس آب سرد و پمادی که پزشک تجویز می‌کند این موارد تا حد زیادی قابل پیشگیری هستند.

نباید تا زمان بهبود کامل پلک ها در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند. بنابراین بهتر است در مواقع ضروری هم از عینک آفتابی و هم از کرم های ضد آفتاب استفاده شود.

هزینه جراحی پلک نزد بهترین جراح پلک

هزینه جراحی پلک به وسیله بهترین جراح پلک معمولا در طی مشاوره هایی که صورت می گیرد، ارائه می شود که این مشاوره ها ممکن است بصورت حضوری و یا به صورت آنلاین صورت بگیرد. به طور کلی از آنجایی که میزان افتادگی پلک و شرایط چشمان افراد با یکدیگر کاملاً متفاوت است هزینه جراحی پلک نیز در همه افراد به یک شکل نمی باشد.

بهترین جراح پلک و ویژگی‌های او

ممکن است هزینه جراحی پلک در برخی به مراتب کمتر از دیگری باشد. همچنین در صورتیکه بهترین جراح پلک برای این منظور انتخاب شود، احتمال دسترسی به نتیجه مطلوب در بالاترین حد خود قرار می گیرد . بنابراین مجبور هستید هزینه‌های بیشتری صرف کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو