وینچ برقی یک بکسل: انقلابی بزرگ در تجهیزات کارگاهی

وینچ برقی یک بکسل: انقلابی بزرگ در تجهیزات کارگاهی


منبع: فوت و فن

68

1400/7/27

11:32


وینچ برقی ، نسل جدید جرثقیل کارگاهی

وینچ برقی نسل جدید جرثقیل که در محیط های کارگاهی صنعتی استفاده می شود و فضای بسیار کوچکی را به خود اختصاص می‌دهد و از کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. وزن کوچک وینچ برقی نیز باعث شده که از آن در فضاهای مختلف صنعتی استفاده شود.  در واقع تولید چنین دستگاهی توانسته خواسته‌های صاحبان صنایع را برآورده نماید.کارخانه‌های بزرگ و صنایع کوچک برای جابه‌جایی مواد اولیه نیاز به تجهیزات مدرن و پیشرفته دارند. برخی از تجهیزات علیرغم کوچک بودن، در فضاهای مختلف صنعتی به کار گرفته می‌شوند. قطعاً خرید چنین تجهیزاتی می‌تواند یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای محیط‌های صنعتی باشد.

چرا هنگام خرید وینچ برقی باید به برند آن توجه کنیم؟

وینچ برقی  یا  تجهیزات جرثقیل از حساسیت بالایی برخوردار هستند و معمولاً برای حمل مواد اولیه و لوازم سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرند. برند یک بکسل تمام نکات استاندارد برای کارکرد با کیفیت وینچ برقی را مدنظر قرار می‌دهد.  این برند تنوع محصول را برای مشتریان نیز در نظر می‌گیرد.

با خرید وینچ برقی یک بکسل می‌توان از امکانات یک جرثقیل بزرگ در سایز کوچک بهره‌مند شد. این جرثقیل کوچک با قیمت کمی عرضه می‌شود و وزن سبکی دارد. به‌گونه‌ای که می‌توان آن را به‌راحتی در فضاهای مختلف جا‌به‌جا کرد.

خصوصیات وینچ برقی یک بکسل

وینچ برقی یک بکسل دارای امتیازات بسیاری است و می‌تواند گزینه متفاوتی برای خرید باشد.

انعطاف

وینچ برقی دستگاه منعطف و ایده‌آل برای کارکرد طولانی است که می‌تواند برای فضاهای مختلف به کار رود. بیشتر فضاهای صنعتی و کارگاهی در بیشتر موارد به دلیل محدودیت فضا از جرثقیل‌های کوچک و  قدرتمند استفاده می‌کنند. همچنین فضاهای بزرگ صنعتی همچون کارخانه‌ها، برای بهینه‌سازی فضا و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، استفاده از وینچ برقی را ترجیح می‌دهند. وینچ‌ها علاوه بر کارایی قابل توجه، از قیمت مناسب و عمر مطلوب نیز برخوردار هستند. بنابراین زمانی که خرید وینچ برقی یک بکسل را در برنامه خود دارید، می‌توانید آن را به مدت طولانی استفاده کنید.

عملکرد وینچ برقی

عملکرد دو کاره و چهار کاره یکی از ویژگی‌های متفاوت و متمایز در وینچ‌های برقی است.  یک شرکت بزرگ صنعتی یا یک کارگاه کوچک، حمل بار تجهیزات و مواد اولیه خود را به دو صورت افقی یا عمودی انجام دهد. در چنین شرایطی کارکرد چهارکاره وینچ برقی، امکان حمل افقی بار در فضاهای صنعتی را فراهم می‌کند. این آپشن در فضاهای بزرگ صنعتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

سرعت وینچ برقی

سرعت وینچ برقی ۱۰ بر باد متر بر ثانیه است. بنابراین این دستگاه می‌تواند سرعت تولید و حمل بار را در فضاهای مختلف صنعتی افزایش دهد.

ظرفیت تولیدی وینچ برقی

ظرفیت حمل وینچ‌های برقی، در وزن‌های متفاوتی تولید می‌گردد. بنابراین هر فضای صنعتی با توجه به نوع نیاز، ظرفیت خود را برای خرید وینچ برقی یک بکسل مشخص می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه چنین دستگاهی قابلیت حمل بار تا وزن ۱۲۰۰ کیلوگرم را دارد.

هر دستگاه یا ماشین‌آلات صنعتی برای کارکرد مناسب نیاز به گیربکس، ترمز، محافظ آنتی فاز، قلاب، بدنه مقاوم و… دارد. این دستگاه تمام موارد لازم برای کارکرد استاندارد را به همراه دارد. همچنین برای حمل بار متکی به تکنولوژی روز دنیاست.

جمع‌بندی

صاحبان مشاغل و کارخانه‌داران بزرگ همواره به دنبال خرید تجهیزات مناسب برای فضاهای صنعتی هستند. دستگاه‌های ایده‌آل برای صنایع مختلف دارای وزن و حجم کمی هستند و سرعت بالایی در اجرای کار دارند. وینچ برقی یک بکسل یکی از تجهیزات استاندارد با قابلیت‌های بی‌نظیر است که می‌تواند در مکان‌های صنعتی گوناگون به کار گرفته شود. این دستگاه‌ها از عمر مفید و بهینه برخوردار هستند و می‌توانند با ظرفیت بالایی عرضه شوند

منبع مقاله : یک بکسل  | ۱boxel.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو