Car Photo Tuning 2.2 – اسپرت کردن و تیونینگ ماشین

Car Photo Tuning 2.2 – اسپرت کردن و تیونینگ ماشین


منبع: پی سی دی

127

1400/8/1

12:29


Car Photo Tuning 2.2 - اسپرت کردن و تیونینگ ماشین

Car Photo Tuning یک نرم افزار تیونینگ ماشین برای اندروید است. استودیوی طراحی حرفه ای ماشین را در اختیار شما قرار می دهد که با آن قادر خواهید بود به اعمال تغییرات بر روی عکس ماشین مورد نظر پرداخته و به راحتی هر ماشینی را از پیکان گرفته تا BMW به سلیقه خود اسپرت نمایید . این نرم افزار اسپرت کردن ماشین جالب و دوست داشتنی به شما امکان تغییر پارامترهای مورد نیاز برای تغییر یک خودروی ساده به خودروی اختصاصی شما را می دهد . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود از رینگ ماشین گرفته تا نمایش نام شما ، اضافه کردن اشیاء اضافی بر روی ماشین و…..بپردازید!


امکانات نرم افزار اسپرت کردن ماشین Car Photo Tuning :

 OPEN : که با هنگام کلیک بر روی این گزینه با استفاده از Panel Otwieranie که در کنار پنچره اصلی ظاهر می شود می توانید عکس پایه از ماشین مورد علاقه خود را به آن اضافه نمایید.
MARK WORSKPACE : با این گزینه می توانید به انتخاب و یا مارک کردن قسمت های مورد نظر که قصد انجام تغییرات بر روی آن دارید بپردازید . با انتخاب یک قسمت تغییرات فقط بر روی همان ناحیه اعمال می شود .
PAINT JOB : با استفاده از این گزینه و پنلی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید قسمتی از ماشین خود را با اسپری رنگ آمیزی کنید . قسمتی های مختلف را تغییر رنگ دهید ، رنگ اشیاء اضافه شده بر روی ماشین را تغییر دهید و ….
DIM WINDOWS: با استفاده از این امکان قادر خواهید بود به تاریک کردن و یا تغییر رنگ شیشه های خودرو اختصاصی خود بپردازید.
STICKERS: استیکر تعدادی از برجسب ها و عکس های مختلف از پیش آماده شده که اغلب بر روی خودروهای اسپرت استفاده می گردد در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر عکس آرم مورد علاقه خود را بر روی بدنه ماشین اضافه نمایید.
TEXT: این گزینه هم همانطور که از نامش پیداست برای اضافه کردن متن یا نوشته دلخواه شما بر روی ماشین مورد استفاده قرار می گیرد.
RIMS : این قسمت شما را قادر می سازد تا رینگ دلخواه خود را جایگزین رینگ فعلی ماشین نمایید . در این قسمت تعداد قابل توجهی از رینگ های آماده برای شما پیش بینی شده است.
HEADLAMP EYEBROWS: و اما در این گزینه شما می توانید خوردوی خود را تمام اسپرت نمایید . این گزینه تعدادی از اشیاء اضافی که اصولا در اسپرت کردن خودرو ها به کار گرفته می شود را در اختیار شما قرار می دهد . ضمن این که شما قادر به تغییرات در آنها نیز خواهید بود .

این استودیوی زیبا طراحی و انجام تغییرات بر روی ماشین مجازی شما را به سادگی هر چه تمام تر ، با استفاده از ابزارهای فوق العاده خود ممکن می سازد.

دانلود

نیم بها

دانلود نرم افزار اسپرت کردن و تیونینگ ماشین اندروید Car Photo Tuning

#حجمسرور پی سی دیلینک کمکی ایران
165MBDOWNLOADDOWNLOAD
 

– اندروید مورد نیاز : 2.3 و بالاتر

تصاویر
راهنمای نصب
1. فایل نصبی APK را دانلود و بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو