«Into the Woods» فیلم موزیکال جدید کمپانی دیسنی + ویدیو

«Into the Woods» فیلم موزیکال جدید کمپانی دیسنی + ویدیو


منبع: فوت و فن

612

1400/8/7

09:30


«Into the Woods» فیلم موزیکال جدید کمپانی دیسنی + ویدیو

«Into the Woods» فیلم موزیکال جدید دیسنی است که بر اساس نمایش موزیکال محبوبی به همین نام نوشته استفان ساندهایم و جیمز لاپین ساخته شده است. دیسنی در این فیلم داستان‌های پریان کلاسیکی چون شنل قرمزی، راپونزل، سیندرلا و جک و لوبیای سحرآمیز را با یک داستان جدید در مورد یک نانوا و همسرش که فقط می‌خواهند دارای یک فرزند شوند، ترکیب کرده است. در این داستان، نانوا و خانواده‌اش با جادوگری رو به رو می‌شوند که آن‌ها را طلسم می‌کند و آن‌ها به دنبال پیدا کردن راهی برای باطل کردن این طلسم راهی سفری دور و دراز شده و در سر راه خود، با شخصیت‌های جالبی مواجه می‌شوند.

 

 

نکته جالب این فیلم آن است که ما می‌توانیم همه کاراکترهای دلخواهمان را ببینیم که در پی اتفاق‌هایی غیر منتظره با یکدیگر برخورد می‌کنند، اما ممکن است دنبال کردن داستان‌های این تعداد بالای شخصیت در یک فیلم بسیار گیج کننده باشد. به همین دلیل دیسنی تعدادی پوستر منتشر کرده تا ما را با این شخصیت‌ها آشنا کند. همچنین تریلر جدیدی از این فیلم نیز منتشر شده است.

در این پوسترهای جذاب ما شخصیت هایی چون جادوگر(با بازی مریل استریپ)، نانوا(جیمز کاردن)، همسر نانوا(امیلی بلانت)، سیندرلا(آنا کندریک)، شاهزاده(کریس پاین)، شاهزاده دیگر(بیلی مگنوسن)، راپونزل(مکنزی مازی)، جک(دنیل هاتلستون)، شنل قرمزی(لیلا کرافورد) و گرگ بدجنس(با بازی جانی دپ) را می‌بینیم.
فیلم «Into the Woods» توسط راب مارشال کارگردانی شده و در روز ۲۵ دسامبر اکران می‌شود.





 

پریا پورمند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو